Fitness Seller

Door het rood licht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat een hoop botte reacties
zou het er iets mee te maken hebben dat hij ghalid heet ??? :roflol:

Nee hoor.. buiten het feit dat ie overkomt als iemand met het IQ van een gemiddelde fruitvlieg met het down syndroom vraag je om zulke reakties als je zo een topic opent.. of je nou Ghallid, Klaas, of Bjorn heet.. dat maakt natuurlijk niets uit in deze.
 
WAT JONGE?? xxxxxxxxxxxxxxxx
 
werk zelf als pizzabezorger, ben al ontelbaar keren bijna aangereden omdat mensen niet kijken of geen voorrang geven.


vind je het gek?

als je nauwelijks wisselgeld bij je hebt, heeft het ook geen nut je te beroven............
:eek::D

J/K!!
:roflol:
 
Zeg dat je:

zat was

opzij keek en het daar wel groen was

je nog nooit zag hoe je er in je eigen auto uit ziet en je nu graag de foto kreeg
 
wat een hoop botte reacties
zou het er iets mee te maken hebben dat hij ghalid heet ??? :roflol:

Nee. Geen reet. Al heet hij Jan, Piet, Joris EN Korneel.
 
Rijke Ghalid die door rood rijdt:
De beste openigszin ooit!
 
Jammer voor je. Beter raak jij je rijbevoegdheid kwijt. Zulke mensen wil je niet op de wegen hebben..
 
Je kent het, het is laat wegen zijn leeg en op een zondagavond, had niet zoveel zin om te remmen en heb een aantal rode lichten genegeerd, en nu betaal ik de prijs, moet voorkomen binnenkort bij de politie rechtbank..ik riskeer een rijverbod en een hoge boete tenzij

Wat kan ik zeggen als exscuus zoals bv remmen waren slecht, of had een bumperklever achter me ofzo

hier zijn gewoon geen excuses voor...
heb er laatst ook eens discussie over gehad met vriend van me, in naburig dorp heb je zo'n verkeerslicht dat op rood springt als je er harder rijd dan 50km/u
dus regelmatig sta je er voor zonder dat er voetgangers oversteken, gewoon, omdat je te snel reed (is niet aan kruispunt, gewoon aan zebrapad)
punt van discussie: daar door het rood rijden of niet?
doorrijden: ja, je ziet gewoon meteen of er voetganger is of niet, kan geen verkeer vanuit zijstraten komen
stoppen: je gaat hier door het rood rijden, volgende keer rijd je aan kruispunt door het rood enzo verder...

volgens mij is het gewoon zwaar fout om door het rood te rijden, er is geen excuus voor, draag de gevolgen, ze zijn deze keer nog licht, gewoon een boete en mss rijverbod, andere keer kan het ongeval zijn, ik hoop wel dat je er een les uit leert...
 
veel dom gelul in dit topic idd, allemaal schijnheilig doen.
ik heb t ook een keer gehad, in mijn buurt, 4 x door rood was moe en wild enaar huis
werd aangehouden door een agent, die heb ik ook gewoon gezegd dat ik moe was
en hij gaf een waarschuwing alleen.
Je komt er gewoon van af met een kleine boete, gewoon niet te overdreven reden verzinnen.
 
Je vriendje lag thuis te wachten met glijmiddel in een erotisch outfitje....
 
veel dom gelul in dit topic idd, allemaal schijnheilig doen.ik heb t ook een keer gehad, in mijn buurt, 4 x door rood was moe en wild enaar huis
werd aangehouden door een agent, die heb ik ook gewoon gezegd dat ik moe was
en hij gaf een waarschuwing alleen.
Je komt er gewoon van af met een kleine boete, gewoon niet te overdreven reden verzinnen.

Als je bewust een rood licht negeert ben je, wat mij betreft, een eikel eerste klas, die direct van de weg gehaald mag worden.
Is niks schijnheiligs aan.
 
veel dom gelul in dit topic idd, allemaal schijnheilig doen.
ik heb t ook een keer gehad, in mijn buurt, 4 x door rood was moe en wild enaar huis
werd aangehouden door een agent, die heb ik ook gewoon gezegd dat ik moe was
en hij gaf een waarschuwing alleen.
Je komt er gewoon van af met een kleine boete, gewoon niet te overdreven reden verzinnen.
wacht maar tot je zelf een keer goed voor je bek gereden wordt of bijna door iemand die "haast had", dan lul je wel anders.
 
Als je door rood rijdt omdat je gewoon te lui bent om te remmen. Dan verdien je het dat je rijbewijs wordt ingenomen en ik hoop dan ook dat je hem de eerste jaren niet terug krijgt.

Je zou maar is een ongeluk veroorzaken en je rijdt dan iemand invalide en dat dan allemaal omdat je een lui stuk vreten bent. Bah bah....
 
Er is overigens wel verschil tussen door rood rijden en door rood rijden...

Maargoed als ik door rood zou rijden en ze zouden me aanhouden zou ik ook geen enkel moment tegenspreken maar het gewoon accepteren, het is tenslotte je eigen schuld..
 
Als je bewust een rood licht negeert ben je, wat mij betreft, een eikel eerste klas, die direct van de weg gehaald mag worden.
Is niks schijnheiligs aan.

wacht maar tot je zelf een keer goed voor je bek gereden wordt of bijna door iemand die "haast had", dan lul je wel anders.

niets meer aan toe te voegen!
:thumbs:
 
Ik hoop op een lekkere boete en een lang rijverbod, zal je leren.
Je had iemand dood kunnen rijden
 
Back
Naar boven