AndroidHealthClinic

door powertraining meer hardheid?

Bezoekers in dit topic

pol0100

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
2.406
Lengte
1m81
Massa
120kg
Ben bezig met het lezen van het boek MODERN BODYBUILDING VAN ARNOLD.
Nu verteld hij ergens dat bodybuilders die aan powertraing hebben gedaan meer hardheid vertonen dan bodybuilders die dat niet doen.

In hoeverre is dit waar?

Wat is powertraining :D?

wie is arnold?

• Topic Starter Topic Starter
wwahwww wie is arnold
bannnnnnnnnnnnnn!

gewoon loei zware gewichten zodat je 5hh kunt maken.
niemand het boek toevallig gelezen?

Arnold Vanderlyde?

arnold was toch dat kleine negertje?

wat is dat dan die zogenaamde "hardheid" van spieren ?

Kun je ze harder aanspannen, meer kracht zetten (dat zou wel eens kunnen), of gaat het gewoon om een lager vetpercentage en betere definitie ?

Het is waar. Sinds ik aan "powertraining" doe loop ik elke winter buiten in een t-shirt rond, zelfs bij -10 graden!!1!

grappig jongens grappig:p

stelletje hufters;)

je spieren worden ook harder als je een x die squat in het squatrek doet ipv de smith whahaaaa

Is idd een vaag begrip, maar ik weet wel wat er mee bedoelt wordt.

Mensen die naast de bekenden BB schematjes tussen door ook meer krachtgerichte training doen (ik noemde het zelf altijd power bodybuilding) krijgen een andere look als het vet% zakt als mensen die puur en alleen op de BB manier trainen (lichter gewicht in combi met hogere reps)

Ik omschrijf het zelf altijd als "stringy"

Is moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar als je het ziet herken je het (jaja lekker duidelijk :rolleyes: )

Komt waarschijnlijk omdat puur BB training meer gericht is op sarcoplasmische hypertrofy terwijl krachttraining meer hypertrofie van de sarcomeren bewerksteligt.

Ik denk zelf dat hardheid meer met de jaren komt.Hoellanger je traint hoe meer spierkwaliteit en ik denk dan dus ook meer hardheid.Of je moet wat met de as rotzooien.

Zie de foto's van bulker:

[Link niet meer beschikbaar]

Hij is powerlifter/bodybuilder en ziet er inderdaad "keihard" uit.

Is idd een vaag begrip, maar ik weet wel wat er mee bedoelt wordt.

Mensen die naast de bekenden BB schematjes tussen door ook meer krachtgerichte training doen (ik noemde het zelf altijd power bodybuilding) krijgen een andere look als het vet% zakt als mensen die puur en alleen op de BB manier trainen (lichter gewicht in combi met hogere reps)

Ik omschrijf het zelf altijd als "stringy"

Is moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar als je het ziet herken je het (jaja lekker duidelijk :rolleyes: )

Komt waarschijnlijk omdat puur BB training meer gericht is op sarcoplasmische hypertrofy terwijl krachttraining meer hypertrofie van de sarcomeren bewerksteligt.

Is het niet gewoon een kwestie van kwaliteit?

Terug
Naar boven