Fitness Seller

Door veel water drinken vocht onder de huid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik heb gehoord als je veel water dringt dat er dan vocht onder de huid komt. Nu heb ik juist last van vocht onder mij huis hoe kan ik dit het beste weg krijgen, of gewoon cardioén want hel droogben ik niet. Maar ik kan bijvoor mijn bicep ader enzo niet goed zien etc etc etc..

ik denk 4 a 5 liter water per dag (cut-fase)
 
Originally posted by Elmar
Ik heb gehoord als je veel water dringt dat er dan vocht onder de huid komt. Nu heb ik juist last van vocht onder mij huis hoe kan ik dit het beste weg krijgen, of gewoon cardioén want hel droogben ik niet. Maar ik kan bijvoor mijn bicep ader enzo niet goed zien etc etc etc..

ik denk 4 a 5 liter water per dag (cut-fase)

Volgens mij kan je cardioen tot je een ons weegt, als je eenmaal vocht onder je huis heb gaat dat echt niet weg dmv fietsen ed.

:)


Onderhuids vocht heeft trouwens meer met je electrolietenbalans en hormoonhuishouding (aldosterone) te maken als met de hoeveelheid vocht die je drink.
 
Het is toch juist hoe meer je drink hoe minder vocht je lichaam vast houd ???
 
Veel water drinken verminderd de opslag van water.

Zoals 3XL zegt hangt het ook van verschillende factoren af.
 
Goedzo weer duidelijke taal alleen voor wedstrijden is weer een ander verhaal toch?
 
Originally posted by Mich


Ja dat is naar mijn mening het grootste nadeel van BB, altijd maar moeten pissen. Ik heb die krampen tijdens het trainen ook gehad, en dan ook echt lang. Dit is niet gezond, bij mij kwam het door een water tekort. Probeer gewoon nog eens wat meer WATER te drinken, en kijk of het over gaat. Als je creatine gebruikt mag je wel 5 liter per dag drinken. Als je geen crea gebruikt zou ik dit niet doen, omdat je dan ook voedingsstoffen uit gaat zeiken. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.


Is dat waar???als je geen crea gebruikt dat je beter minder dan 5 liter water meot drinken?
 
Nee.. Kan wetenschappelijke studies laten zien dat al aantonen dan een gemiddeld mens die niet sport al 2,5 l. vocht moet binnen krijgen. Dan heb ik het over een niet sporter met een lage eiwitinname.. Wij bb. trainen veel, verliezen dus ook veel meer vocht, eten hoge hoeveelheden eiwit en hebben dus ook veel meer water nodig.. ik vind 4l een goede hoeveelheid, zelf neem ik 5l per dag ongeveer..
 
Originally posted by Elmar
Goedzo weer duidelijke taal alleen voor wedstrijden is weer een ander verhaal toch?

dat dacht ik ook ja . Een paar dagen voor een wedstrijd wordt er toch drastisch de waterconsumptie beperkt vanwege juist t onderhuidse vochtgehalte. Wat is heir dan de achterliggende gedachte van?

Originally posted by Elmar



Is dat waar???als je geen crea gebruikt dat je beter minder dan 5 liter water meot drinken?

lijkt me ietwat te vergezocht
 
Back
Naar boven