Fitness Seller

Door wie zou je weleens enorm gepaald willen worden (1 bezoeker)

Door wie zou je weleens gepaald willen worden?

  • Dandyman

    Stemmen: 2 11,1%
  • DR.worf

    Stemmen: 2 11,1%
  • oom oli

    Stemmen: 2 11,1%
  • big steve

    Stemmen: 2 11,1%
  • Nee bedankt!

    Stemmen: 10 55,6%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Kies er maar een er is geen open optie
 
Ik zou mezelf het liefst van al eens palen!!!
Maar ja, je moet een optie kiezen, ik ben een vette homo, en heb dan voor mezelf gekozen. gewoon omdat ik geen leven heb... maar mijn paal is eerder een kleine tandenstoker dus ik zal dan maar verder gaan met het irriteren van mensen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Oom Oli
Ik zou Espi het liefst van al eens palen!!!
Maar ja, je moet een optie kiezen, ik ben geen homo, maar heb dan voor dr.Worf gekozen. Geen reden voor, gewoon lukraak...

Godver blijf van espi af joh

gare haan heheh :D
 
Iedereen die mij heeft gekozen kan me natuurlijk bereiken op mijn 06-nummer of stuur me een PM :D
 
ik kies voor mezelf, ben wel benwieuwd hoe dat voelt..kom er nu nog net niet bij...misshcien is die synthol wel een aanrader daarvoor
 
Originally posted by Big Steve
Iedereen die mij heeft gekozen kan me natuurlijk bereiken op mijn 06-nummer of stuur me een PM :D

Natuurlijk heb ik voor jou gekozen big gay... euh guy!

:D
 
Originally posted by Big Steve
Iedereen die mij heeft gekozen kan me natuurlijk bereiken op mijn 06-nummer of stuur me een PM :D

idem voor mij..misschien kunne we wel een meeting regelen...met een select groepje uiteraard:)

edit: Dr.worf ziet eruit als zn avatar, Big Steve doet zn naam geen eer aan, Oli kraait tijdens t palen (maar leest wel een gedicht voor) en ik heb iets overgenomen van mijn avatar. miishcien dat deze info de keuze iets makkelijker erop maakt
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Oom Oli
Ik zou Espi het liefst van al eens palen!!!
Maar ja, je moet een optie kiezen, ik ben geen homo, maar heb dan voor dr.Worf gekozen. Geen reden voor, gewoon lukraak...

Ik weet dat het hier het gare hanenhok is en er is heus heel wat goede humor!
Maar er zijn leden die vinden dat je wat te ver gaat Oli!
Als moderator vraagt men mij je hier op te wijzen en dat doe ik dan ook!
Ok, je weet best wat ik bedoel!
 
Als ik dan gepaald moet worden dan maar door Steve, wil dan wel echt gepaald worden. Groot en sterk :)
 
Originally posted by SQUAT


Ik weet dat het hier het gare hanenhok is en er is heus heel wat goede humor!
Maar er zijn leden die vinden dat je wat te ver gaat Oli!
Als moderator vraagt men mij je hier op te wijzen en dat doe ik dan ook!
Ok, je weet best wat ik bedoel!


Ok dat respecteer ik, maar in deze thread reageer ik toch enkel maar om de spot te drijven met iedereen. ik ben tenslotte en zielige zak die niets beters te doen heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by SQUAT


Ik weet dat het hier het gare hanenhok is en er is heus heel wat goede humor!


Je moet er ook rekening mee houden, zoals Bodyman zegt: "niets is zoals het lijkt in het gare hanenhok"....

Misschien wil ik Espi dus wel helemaal niet palen.....
 
de meeste mensen die betrokken zijn, zijn mensen die zelf ook vaak zat hier onzin posten en t dus een eer vinden om genoemd te worden in een poll om op hun bek geramd of gepaald te worden (ik was namlijk wel in mn nopjes:D) , daarentegen kan ik er dan wel inkomen dat er sommige hier niet content mee zijn
 
Originally posted by Oom Oli



Je moet er ook rekening mee houden, zoals Bodyman zegt: "niets is zoals het lijkt in het gare hanenhok"....

Misschien wil ik Espi dus wel helemaal niet palen.....
Zelfs dan...

Mensen zeggen ook zonder dat ze het menen dat ze de president of de koning gaan vermoorden..toch is het strafbaar om dit te doen... ;)

(En nee ik heb SQUAT niet aangezet om dit te zeggen)
 
Originally posted by admin

(En nee ik heb SQUAT niet aangezet om dit te zeggen)



Tuurlijk niet, was Spike of espi... :p
 
Originally posted by admin

Zelfs dan...

Mensen zeggen ook zonder dat ze het menen dat ze de president of de koning gaan vermoorden..toch is het strafbaar om dit te doen... ;)

(En nee ik heb SQUAT niet aangezet om dit te zeggen)

maar het is niet strafbaar om te palen :rolleyes:
 
Originally posted by Bodyman


maar het is niet strafbaar om te palen :rolleyes:
Was ook maar voorbeeld, om aan te geven dat bepaalde dingen niet kunnen in een gemeenschap, of die nu IRL of op een forum op internet zijn.

En iemand "palen" als iemand het niet wil is wel strafbaar ;)

Maar ga gerust verder met deze interessante poll :D
 
Originally posted by admin

Zelfs dan...

Mensen zeggen ook zonder dat ze het menen dat ze de president of de koning gaan vermoorden..toch is het strafbaar om dit te doen... ;)


Misschien heb je wel gelijk, van die wetten ben ik niet zo op de hoogte, maar volgens mij is het niet zo erg, ik ga het namelijk uittesten wat er nou met me gaat gebeuren:



IK WIL KONING ALBERT II PALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wedden dat ze me niet gaan opsluiten hiervoor?
 
Originally posted by Oom Oli



Misschien heb je wel gelijk, van die wetten ben ik niet zo op de hoogte, maar volgens mij is het niet zo erg, ik ga het namelijk uittesten wat er nou met me gaat gebeuren:



IK WIL KONING ALBERT II PALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wedden dat ze me niet gaan opsluiten hiervoor?
Ik weet niet hoor, je moet toch aardig gek zijn om daaraan te denken :D
 
Originally posted by admin

Ik weet niet hoor, je moet toch aardig gek zijn om daaraan te denken :D


Ieder zijn smaak, als we allemaal dezelfde smaak hadden zouden we allemaal dezelfden aan onze leuter willen reigen, en dat kan toch nooit de bedoeling zijn, denk je niet?
 
Originally posted by Oom Oli



Ieder zijn smaak, als we allemaal dezelfde smaak hadden zouden we allemaal dezelfden aan onze leuter willen reigen, en dat kan toch nooit de bedoeling zijn, denk je niet?
100% mee eens...
 
Back
Naar boven