Fitness Seller

Doorcutten of starten leanbulk?

Bezoekers in dit topic

dakduif050

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2015
Berichten
40
Waardering
6
Lengte
1m95
Massa
79kg
Hallo,

Ik heb in maart deze topic gestart: https://forum.bodybuilding.nl/topics/genoeg-gebulkt-om-nu-te-cutten.395501/
Na aanleiding van alle goede tips en reacties ben ik sindsdien langzaam gaan cutten om het kleine beetje massa dat ik had niet te verliezen.
Inmiddels zijn we zo'n 8 maanden verder en ben ik van 96kg naar 79kg gegaan.
Nu is mijn vraag of ik nog even door moet cutten of dat ik nu kan starten met leanbulken?
Mijn abs zijn nog niet goed genoeg zichtbaar vind ik maar misschien kunnen jullie dit beter beoordelen.

Bedankt voor het lezen.

Hieronder de foto's:

cut 4 jpeg .jpg
cut 3 .jpg
cut 2 jpeg .jpg
cut 1 jpeg.jpg
 
Super resultaat! Persoonlijk zou ik na zo lange tijd in een voedingstekort te hebben gezeten kiezen voor een (lean)bulk. Gezien de winter voor de deur staat zal toch niemand je abs zien, dus lekker bouwen voor volgend jaar.
 
Super resultaat! Persoonlijk zou ik na zo lange tijd in een voedingstekort te hebben gezeten kiezen voor een (lean)bulk. Gezien de winter voor de deur staat zal toch niemand je abs zien, dus lekker bouwen voor volgend jaar.

Thanks voor je compliment. Alhoewel ik zelf niet echt tevreden ben is dat toch fijn om te horen.
 
Tijd om te gainen.
 
Ja, nu wordt het tijd om massa op te bouwen.
 
Lekker bulken en massa pakken. Dan in zomer cutten. Kom je lekker de zomer in. Dat laatste stubborn fat zal later wel verdwijnen.
 
Back
Naar boven