MuscleMeat

doordat landen bij de EU komen worden de regels strenger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Helaas is het zo dat landen zoals griekenland moeilijker doen over het meegeven van AS..
De regels zijn strakker geworden door de EU en de apo's worden nu gecontroleerd...
Dit betekend dat je geluk moet hebben om een apo te vinden die je nog wil verkopen.

En dat is een beetje jammer :(
 
en toch ook wel weer beter. Er zijn van die mensen die zich dood zouden kunnen spuiten.
 
dood spuiten? so what?? ik ken wel wat mensen die ik dood zou willen spuiten :p
 
Originally posted by ErEf
en toch ook wel weer beter. Er zijn van die mensen die zich dood zouden kunnen spuiten.

Inderdaad, of mensen gaan het nog makkelijker te vroeg gebruiken als ze het bij de apo. zouden kunnen krijgen.
 
Bedoel je dat je niets hebt kunnen vinden? Zeker in Athene zou het toch geen probleem moeten zijn...
 
zo leuk vind ik het nog niet.
het lijkt me erg simpel...hoe minder a.s. op de markt hoe duurder het wordt.
2e nadeel hoe meer waarde a.s. dus hebben,des te harder word die wereld.
lijkt me kl*te dus.:(
 
Originally posted by Hulk
dood spuiten? so what?? ik ken wel wat mensen die ik dood zou willen spuiten :p
Ach je kent toch wel een diabeticus die je aan insuline kan helpen voor dat doel? :p j/k!
 
geen probleem hulk. in landen zoals griekenland en turkije blijven er altijd apo`s die verkopen.

en zoniet dan heb je altijd nog landen als Thailand enz enz
 
ooh ik ben er ook niet bang voor.. ik heb mijn vrienden daar wel gemaakt... ik heb gevonden wat ik zocht :D

maar ik zeg het alleen om jullie te laten zweten :p
 
Originally posted by man_of_magic


Inderdaad, of mensen gaan het nog makkelijker te vroeg gebruiken als ze het bij de apo. zouden kunnen krijgen.

Ja, en bedenk je wel dat die groentjes dat spul nu op de straat moeten halen...daar zit een hoop shit tussen. Ds wat dat betreft weet ik niet wat beter is...
 
Originally posted by patrick
geen probleem hulk. in landen zoals griekenland en turkije blijven er altijd apo`s die verkopen.

en zoniet dan heb je altijd nog landen als Thailand enz enz

Maar hoe makkelijk is het uit Thailand mee te nemen? Drugs het land in smokkelen kost je je kop, hoe zit het met AS het land uit?

Ga in december 3 weken naar Thailand (fullmoon party) en misschien heeft iemand nog wat nodig? :D
 
Back
Naar boven