AndroidHealthClinic

Doorgaan cut of clean bulk

Bezoekers in dit topic

Mark321

Novice
Lid geworden
5 sep 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
Beste BBers,

Ik ben aardig wat omtrek kwijt om mijn buik. Inmiddels 9cm. Maar ben nog niet droog op mijn buik en flanken zekers niet. Dat moeilijkste onderste randje!

Inmiddels 5 maanden cut en ik vraag me af of ik nog even door moet bijten met cutten of op dit punt de boel beter omgooi en start met een clean bulk.

Mijn uiteindelijke doelstelling is goed droog te zijn.

Ideeen en advies zijn welkom!

Foto van begin en nu toegevoegd ook.

Gr Mark
 

Bijlagen

  • 3ADCDFE9-2F55-4DA8-B29E-7764D720DE18.jpeg
    3ADCDFE9-2F55-4DA8-B29E-7764D720DE18.jpeg
    113,3 KB · Weergaven: 155
  • 48007D18-AC6D-4936-9673-74E1C00192D7.jpeg
    48007D18-AC6D-4936-9673-74E1C00192D7.jpeg
    103,1 KB · Weergaven: 149
Cutten. Met 5 maanden tijd kon je al gortdroog zijn. Ik zou het allemaal eens nauwkeuriger aan gaan pakken.
 
Kunt nog wel 5 maanden cutten, maar zou eerder je voedingschema grondig nachecken en proberen toch 2x de week full body te doen zodat je wat spieren opbouwt. Bent goed bezig, maar zit absoluut meer en sneller resultaat in.

Wat weeg je en hoeveel kcal eet je. Doe je ook wat krachttraining of cardio alleen?
 
Kunt nog wel 5 maanden cutten, maar zou eerder je voedingschema grondig nachecken en proberen toch 2x de week full body te doen zodat je wat spieren opbouwt. Bent goed bezig, maar zit absoluut meer en sneller resultaat in.

Wat weeg je en hoeveel kcal eet je. Doe je ook wat krachttraining of cardio alleen?
Hi ak,

Een lang ziekbed en operaties heeft mn lijf in berooide staat gelaten. Ik woog 75 en helemaal droog met goede kracht en conditie. En daar was 0 van over na alle operaties etc.

Heb me werkelijk 5 maanden lang de tering getrained + streng dieet. Ik heb in deze 5 maanden ook kracht, conditie en spieren terug opgebouwd.

Ik doe 1x full body fitness en 3x een hiit training van ca 1.5 uur. Cal inname 500 onder behoefte. Weeg nu sochtens 69KG.

Voor mijn gevoel kan ik beter nu focussen op een clean bulk en meer op kracht focussen. En weer na een maand of 5 cutten.
Wat denk jij?
 
Uiteraard vervelend van je langdurige ziektebed en hopelijk ben je hiervan hersteld!

Wat ik zou doe in jou schoenen is die 3 hiit trainingen de week vervangen door kracht. Probeer elke spiergroep 2x de week te trainen en vooral op de compounds focussen 6/12 reps. Gebruik progressive overload om toch jezelf elke keer te verbeteren.
Probeer een lichte calorie overschot te hanteren dat je gemiddeld 0.2/0.5kg de week aankomt. Je gewicht x2 eiwitten / gewicht x1 vet / rest koolhydraten. Probeer wat spiermassa te bouwen en denk pas aan een serieuze cut voorjaar 2022.

Succes!
 
Back
Naar boven