Fitness Seller

Doorgaan met Bulk of Cutten?

Bezoekers in dit topic

Ryzen

Novice
Lid geworden
4 mei 2023
Lengte
1m81
Massa
69kg
Beste,

Afgelopen jaar ben ik van 84kg naar 65kg gegaan. Dit deed ik omdat ik veel vet had en hier verandering in wou zien, dit is toen aanzienlijk minder geworden en vond dat het tijd werd om te bulken. Nu ben ik de afgelopen maanden gaan bulken en ben ik van 65 naar 72kg gegaan.

Alleen ik merk dat ik in spiermassa maar ook in vet ben aangekomen en ben bang dat dit teveel word. Ik zit nu dus in dilemma de bulk nog even doortrekken of langzaam beginnen met de cut? Ik vind namelijk ook dat ik voor mijn lengte weinig weeg (183 cm).

Zonder een foto gaat hier niemand jou kunnen helpen.

Een foto zou inderdaad handig zijn.
Het lichaam is in mijn geval tussen de 9-15% vet in de optimale staat om massa te bouwen, alles erboven wordt al te vet

• Like
Waarderingen: vntl
Beste,

Afgelopen jaar ben ik van 84kg naar 65kg gegaan. Dit deed ik omdat ik veel vet had en hier verandering in wou zien, dit is toen aanzienlijk minder geworden en vond dat het tijd werd om te bulken. Nu ben ik de afgelopen maanden gaan bulken en ben ik van 65 naar 72kg gegaan.

Alleen ik merk dat ik in spiermassa maar ook in vet ben aangekomen en ben bang dat dit teveel word. Ik zit nu dus in dilemma de bulk nog even doortrekken of langzaam beginnen met de cut? Ik vind namelijk ook dat ik voor mijn lengte weinig weeg (183 cm).

Zonder glazenbol maar even, want er zit een barst in.

Als je te vet wordt, verlaag je je Kcals met 250/300 tot je ~300g per week afvalt. vaak duurt dit een dag of 10 voor je resultaat ziet. weeg je dagelijks en houd elke 5 dagen je buikomtrek bij.
Doe dit eerlijk en onder zelfde omstandigheid al de dag ervoor ! (naakt bij opstaan, na wc-bezoek) zo kun je zelf zien wat je resultaat is. gainen net zo, maar dan andersom.

Back
Naar boven