XXL Nutrition

Doorgaan met bulken of cutten

Bezoekers in dit topic

Indokast90

Novice
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Goeie avond,

ik heb een vraag ik ben nu 2 1/2 maanden aan het bulken en ben 6 kilo aangekomen waarvan 2 kg vvm en 4 kilo vet. Ik vind dat ik iets te vadsig word en daarom wil ik een maandje flink gaan cutten om het vetpercentage even omlaag te brengen en hierna weer te bulken . Ik heb dit overlegd met 2 vrienden van mij en zij zeggen dat het harde werk voor iets is mocht ik nu weer gaan cutten voor een maandje. Is dit waar of kan ik gewoon een maandje de cut erin gooien om het vetpercentage omlaag te brengen?
 
Goeie avond,

ik heb een vraag ik ben nu 2 1/2 maanden aan het bulken en ben 6 kilo aangekomen waarvan 2 kg vvm en 4 kilo vet. Ik vind dat ik iets te vadsig word en daarom wil ik een maandje flink gaan cutten om het vetpercentage even omlaag te brengen en hierna weer te bulken . Ik heb dit overlegd met 2 vrienden van mij en zij zeggen dat het harde werk voor iets is mocht ik nu weer gaan cutten voor een maandje. Is dit waar of kan ik gewoon een maandje de cut erin gooien om het vetpercentage omlaag te brengen?

Ik denk dat je het beste kan doortrainen. Als je echt van dat vet af wilt raad ik aan om een dieet te kiezen waarbij spiermassa verlies minimaal is. Dit duurt echter wel langer. Ik ben momenteel ook bezig met cutten maar ben ook al 5 a 6 kilo aan spiermassa kwijt na 2 maanden. Wel 5,75% vet eraf gelukkig :)

Dit is mijn mening in ieder geval. Kijk het even aan wat de anderen erover zeggen en trek dan pas je conclusie.
 
als je teveel vet opslaat zou ik je cal intake iets omlaag brengen, maar niet zoveel dat je gaat cutten, alleen heel lichte bulk en stevig trainen zodat je lichaam die extra cal echt nodig heeft voor je spieren.
 
Back
Naar boven