Fitness Seller

Doorgaan met fullbody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dwarff

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2011
Berichten
2.050
Waardering
113
Lengte
1m98
Massa
86kg
Iemand hier die al jaren traint en alleen maar (3x in de week) fullbody doet?

Ik heb er nu bijna een jaar Starting Strenght opzitten.
Fijn begin met steeds beetje zwaarder. Plateau nu al vaker. Plus ik wil toch meer reps voor hypertrofie aka. spieropbouw ipv. kracht.

Compounds zijn heilig en spreekt me ook gewoon ontzettend aan. Dus ik wil door met FB maar dan meer volume. En wat extra oefeningen.
Mijn huidige SS workouts passen nog net in een uur. Wel relatief lang rust. 3 min tussen sets.
Upper/Lower body is nog een optie maar dat betekend 4x in de week trainen wat ik eigenlijk niet wil. Ook omdat ik gevoelig ben voor snel verliezen van motivatie. En wil dit graag blijven volhouden.
En split lijkt me helemaal niets. Ben van nature een lange ecto en 1x in de week spieren trainen lijkt me in dit geval nog te weinig/te vroeg.

Ik geloof ook heel erg in niet langer dan een uur trainen. Dus daar ligt beetje de uitdaging met meer oefeningen. Al zal de rust tussen sets dan minder lang kunnen.

Ik kwam onderstaande al snel tegen via Google. Leek een vage bs website maar ik kan niets geks aan onderstaande bedenken. Alles lijkt er in te zitten en dekt alles goed :)
A en B dan omwisselen zoals ook in SS gebeurt.

A
Squat: 3-4 sets of 6-10 reps
Bench Press: 3-4 sets of 6-10 reps
Chin-Ups: 3-4 sets of 6-10 reps
Hamstring curl/Russian curl: 3-4 sets of 10-15 reps
Standing Overhead Press: 3-4 sets of 6-10 reps
Rear Delt Raises: 3-4 sets of 10-15 reps
Bicep isolatie

B
Barbell Deadlift: 3-4 sets of 6-10 reps
Bulgarian Split Squat: 3-4 sets of 6-10 reps
Incline Dumbbell Press: 3-4 sets of 6-12 reps
Bent over Row: 3-4 sets of 6-12 reps
Dumbbell Side Raises: 3-4 sets of 10-15 reps
Nog een isolatie? ( op de website staan flys maar een isolatie voor borst alleen lijkt me beetje onnodig)
Tricep isolatie
 
Ziet er netjes uit, als je meer volume wilt is het mischien ook interessant om te gaan voor een fullbody met een focus op een bepaalde spiergroep per training, bijvoorbeeld:

- Fullbody A (Borst, Schouder & Tricep Focussed)
- Fullbody B (Rug & Bicep focussed)
- Fullbody C (Benen focussed)

Je doet alsnog fullbody in die dagen alleen je doet meer vollume voor de gefocuste spiergroepen en maar 1 oefening voor de andere. Hierdoor kom je kwa herstel vaak ook beter uit
 
Back
Naar boven