Fitness Seller

Doorgaan na 12weken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marcky

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
498
Waardering
14
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Ik heb afgelopen zaterdag mn laatste keer sust gezet. Dit na 10 weken deca en 12 weken sust. Nu heb ik nog 2x 250ml sust liggen. Deca ben ik al gestopt.

Heeft het zin om deze nog ff op te gebruiken of gewoon aan schema houden en stoppen (en nakuren)

Heb geen last van bijwerkingen en heb ruim 8kg erbij. Begin de laatste 3weken ook droger te worden. Lijkt erop of dit na stoppen deca echt goed begon te werken.

Dus stoppen of nog 2x bijzetten

schema was 200ml deca per week 250 sust per 5 dagen.
 
Als jij voelt dat je er nog baat bij hebt, kan je zeker nog twee weken extra doen.
 
Zet nog 1 keer 2ml sust en begin dan je nakuur 3weken later.
 
waarvoor nakuur 3 weken later?? is toch gewoon 2
 
ik wilde na twee weken beginnen
 
nolva 10-14 dagen na laatste inject
 
Gwn zetten die ding, en daarna nakuren. Als je maar die sust minimaal 2 weken langer doortrekt dan die deca zit je goed.

Greetz
 
ok tnx. is inmiddels gebeurd...
 
hahahaha jij bent makkelijk over te halen bro
 
geloof dat ik hooked ben :) tja liefst zou ik veel langer doorgaan maar dat schijnt onverstandig te zijn.... voel me beter dan ooit, bloeddruk alles ok
 
je kan gerust 3 weken na je laatste inject met je nakuur starten. moet geen 10 dagen of twee weken zijn.
 
Ik heb afgelopen zaterdag mn laatste keer sust gezet. Dit na 10 weken deca en 12 weken sust. Nu heb ik nog 2x 250ml sust liggen. Deca ben ik al gestopt.

Heeft het zin om deze nog ff op te gebruiken of gewoon aan schema houden en stoppen (en nakuren)

Heb geen last van bijwerkingen en heb ruim 8kg erbij. Begin de laatste 3weken ook droger te worden. Lijkt erop of dit na stoppen deca echt goed begon te werken.

Dus stoppen of nog 2x bijzetten

schema was 200ml deca per week 250 sust per 5 dagen.

Zolang je goed gaat ALTIJD doorgaan. Dus gewoon wat sust bijkopen en doorgaan.

Schema's hebben geen enkele nut. Van te voren zeggen ik ga 12 weken kuren is onzin. Als je na 8 weken niks meer merkt of je k*t voelt kan je beter stoppen, ga je bij week 12 nog goed vooruit ben je natuurlijk dom als je stopt.

Je lichaam geeft altijd zelf aan wanneer het genoeg is. Je wordt niet meer sterker, komt niet meer aan of wat dan ook.. Dan is het tijd om te stoppen, niet eerder..

Dus koop sust en kuur door, misschien wel tot week 13, 16, 21 of 24, wie zal het zeggen...
 
mmm interesting. Is niet de algeme mening die hier heerst.

In forums in de States kom ik wel veel meer jouw verhaal tegen.

Zou het dan niet verstandig zijn om bijv op iets anders over te stappen?
 
Zolang je goed gaat hoef je imo ook niet over te stappen..
 
Nou ik ga het nog even proberen en kijken wat er gebeurd. Deca ben ik al mee gestopt en dat blijft zo. Sust zet ik nog even door op zelfde dosering 250ml/5dag.

Als mensen het echt onverstandig vinden hoor ik dat graag een heel helder beeld heb ik nog niet.

Begrijp niet zo goed dat er overal hele strakke schema's staan, had ik ook om te starten en als je dan door wilt dan is de mening; ga je toch lekker door.
 
ff korte update en vraagje. Ben beetje eigenwijs geweest (niet meteen afstraffen) en dus doorgegaan op 250ml sust e5d. Het is nu week 16. Trainingschema na week 12 aangepast naar meer cut schema. ook calorie intake verminderd.

Mn vetpercentage daalt behoorlijk zit nu rond 9-10 en mn gewicht blijft stabiel rond 84kg (kwam van 74). Buikspieren beginnen goed zichtbaar te worden etc. Spier kwaliteit wordt volgens mij stuk beter en neemt ook toe. vet/vocht neemt af. Daarnaast neem kracht nog steeds heel sterk toe.

Voel me nog steeds prima en eigenlijk zou ik nog wel verder willen gaan.

Maar ik begin toch beetje te twijfelen. Doe ik hele domme dingen? Moet ik stoppen of switchen of kan ik nog even door.

Geen bijwerkingen.
 
Het moet ook een keer genoeg zijn he :D
 
als ik jou stats heb:)
 
Back
Naar boven