AndroidHealthClinic

Doorgaan na 12weken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zolang je wilt doorgaan en vooruitgang boekt kan je on blijven doorgaan imo. Om jezelf met test permanent plat te leggen moet je minimaal een jaar of 3 on zijn, dus dat gaat niet gebeuren. Je zit ook maar op 375mg/week, waardoor je je cholesterol niet al te veel om zeep zal helpen.

Zou in elk geval wel wat HCG (voor tijdens de kuur) in huis halen om je herstel na je kuur te versnellen. Als je axis zo lang plat ligt kan het wel even duren voor je herstelt bent.
 
Je kan toch wel een jaar gebruiken, wat is daar nou mis mee.
Je axis lag toch al plat, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Lekker doorgaan en verder gezond leven
 
Ik heb afgelopen zaterdag mn laatste keer sust gezet. Dit na 10 weken deca en 12 weken sust. Nu heb ik nog 2x 250ml sust liggen. Deca ben ik al gestopt.

Heeft het zin om deze nog ff op te gebruiken of gewoon aan schema houden en stoppen (en nakuren)

Heb geen last van bijwerkingen en heb ruim 8kg erbij. Begin de laatste 3weken ook droger te worden. Lijkt erop of dit na stoppen deca echt goed begon te werken.

Dus stoppen of nog 2x bijzetten

schema was 200ml deca per week 250 sust per 5 dagen.

Er zijn ook bijwerkingen die na het stoppen van de kuur kome he en hoe langer je doorgaat hoe heviger deze kunnen zijn.
 
tnx voor de tip. Heb voor mezelf sowieso grens gesteld bij 24 weken. HCG ga ik me ff in verdiepen weet ik nog niet zoveel van. choleserol en leverwaarden laat ik volgende week prikken dus dan weet ik sowieso meer welke koers ik kies.

Ben overigens nog steeds benieuwd of veel andere ook langer door gaan omdat de meeste schema die ik hier zie altijd stoppen bij max 12wk
 
ik blijf non stop
 
doe gwn verder :) de dosering die je neemt is vrij laag dus moet je nu zoveel mogelijk uit die doseringen halen!!! :)
heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ga het mss ook wel eens overwegen.
gr
 
klopt...alleen stond zijn status net op online....denk dat mart niets te doen heeft op vakantie en yin yang en mij niet kan missen:D

whaha, Mart is gewoon verslaaft Dbb te lezen;)
 
Zolang je goed gaat ALTIJD doorgaan. Dus gewoon wat sust bijkopen en doorgaan.

Schema's hebben geen enkele nut. Van te voren zeggen ik ga 12 weken kuren is onzin. Als je na 8 weken niks meer merkt of je k*t voelt kan je beter stoppen, ga je bij week 12 nog goed vooruit ben je natuurlijk dom als je stopt.

Je lichaam geeft altijd zelf aan wanneer het genoeg is. Je wordt niet meer sterker, komt niet meer aan of wat dan ook.. Dan is het tijd om te stoppen, niet eerder..

Dus koop sust en kuur door, misschien wel tot week 13, 16, 21 of 24, wie zal het zeggen...

Dit kan onverstandig zijn, Brutez. Ik denk dat de meeste jongens niet kunnen wachten om weer te beginnen, na hun kuur. En hoe langer je doorgaat met je kuur, hoe langer je herstel zeer waarschijnlijk zal duren. Ik merk dat mensen niet eens time on=time off kunnen aanhouden.

Dus ik zou jouw advies niet zo snel naar buiten brengen zoals jij doet.
 
beter had je gestopt!!Voor je het weet zet je 500ml test per week en 100ml groeihormoon.En dan zit je gevangen in je sport!
 
Geen of weinig zin in coïtus.
Depressie.

hangt er weer van af wat je gebruikt, wat je pct is en of je hcg gebruikt.
plus dat kan per persoon verschillen
 
je kan hem zeker nog wel wat doortrekken als je merkt dat je nog steeds groeit,
denk dan wel aan HCG EW en evt wat provi...ED

maar bedenk wel de tijd ..als je verlengd dat je ON bent is dus straks ook de tijd OFF...

succes verder
 
hangt er weer van af wat je gebruikt, wat je pct is en of je hcg gebruikt.
plus dat kan per persoon verschillen

yep maar zo langer je t doortrekt zo meer kans maak je er op
 
ok tnx voor de adviezen. Wat zijn gangbare doseringen hcg bij mijn gebruik. weet hier nog (te) weinig van.
 
ff korte update en vraagje. Ben beetje eigenwijs geweest (niet meteen afstraffen) en dus doorgegaan op 250ml sust e5d. Het is nu week 16. Trainingschema na week 12 aangepast naar meer cut schema. ook calorie intake verminderd.

Mn vetpercentage daalt behoorlijk zit nu rond 9-10 en mn gewicht blijft stabiel rond 84kg (kwam van 74). Buikspieren beginnen goed zichtbaar te worden etc. Spier kwaliteit wordt volgens mij stuk beter en neemt ook toe. vet/vocht neemt af. Daarnaast neem kracht nog steeds heel sterk toe.

Voel me nog steeds prima en eigenlijk zou ik nog wel verder willen gaan.

Maar ik begin toch beetje te twijfelen. Doe ik hele domme dingen? Moet ik stoppen of switchen of kan ik nog even door.

Geen bijwerkingen.

op zo een licht kuurtje gain jij 10 kilo met zelfs minder lichaamsvet ??
ben een beetje door de war..... dat is ongelovelijk.
of begrijp ik je verkeerd ?
 
Back
Naar boven