Fitness Seller

Doorgaan of stoppen - wat te doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Zegt dat je een trainingmax moet invullen die je elke dag kunt halen waarschijnlijk 95% van je true 1rm. Dus niet je alltime pre-injury pre-10kg afvallen record.

Is het 8 weken schema trouwens niet wat of had je die eerst geprobeerd?

Ik ben begonnen met blok 1 van het 16-week program (introductie), en daarna over gestapt op het 8 weken schema (dezelfde blokken zitten ook in het 16-weken schema verwerkt). Had dit filmpje trouwens al bekeken, maar nu ik hem weer zie worden een par dingen mij meer duidelijk. :)
 
Ik ben begonnen met blok 1 van het 16-week program (introductie), en daarna over gestapt op het 8 weken schema (dezelfde blokken zitten ook in het 16-weken schema verwerkt). Had dit filmpje trouwens al bekeken, maar nu ik hem weer zie worden een par dingen mij meer duidelijk. :)
Ah op die manier. Zegt ook iets over later in het 16 week programma je 1 @8 gebruikt om je percentages bij te werken?

Dus dat beter invullen lijkt me sowieso relevant voor waar je nu tegenaan loopt. Conservatiever inschatten voor je situatie en wat je ervaart en dan zou je geen extra rustdagen nodig moeten hebben. (rustdagen en eten lossen in mijn ervaring problemen van te zwaar trainen ook niet op)

Zit je alleen met of je RPEs goed kunt inschatten enzo, maar dat is een andere discussie. Als je moet vragen hoe je het te zware schema moet aanpassen dan moet je naar deze zaken kijken imho :P
 
Back
Naar boven