MuscleMeat

Doowe naar 110kg

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Hallo,
Niet mijn 1e vetverlies log, maar wel de beste!

Ik heb al jaren een cola "verslaving" (tot wel 3l per dag of meer) maar heb er nu genoeg van... Ik ga stoppen met cola drinken en gezonder eten. Ook wil ik voor de kwalificatie van het NK raw powerlifting 110kg wegen (zit nu rond de 119kg) zodat ik qua WILKS beter uitkom.

Voor BBers is dit wellicht een saai log, want ik doe niet aan:
- caloriën tellen
- macro's tellen
- vet% meten
- foto's maken

Wel let ik op:
- gezonder eten
- geen cola meer

Of het goed gaat of niet beoordeel ik aan de hand van:
1. m'n lifts (gaan die (hard) achteruit moet ik meer eten!)
2. m'n bw (als dat te hard achteruit gaat moet ik ook meer eten, als het niet achteruit gaat moet ik minder eten)

De voeding die ik tot mij neem zullen sommigen nog steeds als junk beschouwen, maar van cola en junkfood naar kip, rijst en water is niet te doen en daarnaast ook helemaal niet wat ik als lifter wil!

17-03-2016

ontbijt)
- 350ml. halfvolle melk + brinta
- 2 sneden bruin brood + pindakaas
- 1 glas water + vitamine tablet
- 1 kop koffie* + melk

middageten)
- 1 grote panini spek met ei

avondeten)
- 1 a 2 grote borden rijst, kip en bruine bonen + saus (chili)

extra)
- 3 a 4l water

Nadat ik vanavond terug kom van darts (waar ik wellicht wat stukjes kaas van de plaat snaai of iets dergelijks wat op tafel wordt gezet, maar niks noemens waardigs) zal ik nog wat eten, zie dan wel wat, maar iig geen complete junk.

* ik drink nooit koffie en vind het smerig, maar drink nu s'ochtends een kopje zodat ik niet opeens totaal zonder caffeine intake zit!
 
Ahhhhhhhh onze Geleense colaverslaafde!! Suc6 kerel ik volg! ;)
 
Succes! Zelf cold turkey gestopt met cola, ook 3L+ per dag, en het gaat me 2 jaar later nog steeds goed af..al drinkt cola nog steeds het lekkerst weg. Cola is nu enkel voor de weekenden en als ik ergens in een restaurant ben.
 
Back
Naar boven