AndroidHealthClinic

Doping gecontroleerde strongman bond

Bezoekers in dit topic

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
2.446
Waardering
69
http://wnsfworld.com/

Lijkt me een beetje een utopie. Maar de Hongaarse strongman legende Laszlo Fekete heeft zich erachter gezet
 
lijkt me ook een utopie. maar mooi initiatief.
 
lijkt me utopie. maar ziet er goed uit.
 
Lijkt me een utopie maar wel leuk dat ze het gaan proberen
 
goed initiatief en hopelijk gaan we hier meer van zien. Denk alleen dat het globaal niet te realiseren is.
 
goed initiatief. Hoe gaaf zou het zijn zouden we ooit onze sport op de olympische spelen mogen zien haha.
 
Volgens mij zegt hij net van wel...

Waarom wij jij dat niet ?
 
Over het olympische gebeuren had ik het.
 
Ik ook.

Lijkt mij wel mooi.
 
Wordt er zoveel gebruikt dan in de strongman?
 
Gaan we weer...
Get ready for the shitstorm
shitstorm.gif
 
Lijkt mij super zoiets,maar dan vind ik dat je het hele jaar door gecontroleerd moet kunnen worden.
Zodat je weet dat iedereen schoon aan de wedstrijd meedoet.
Dus niet bv een paar weken voor de wedstrijd is gestopt met spullen.
Maar zal inderdaad wel bij goede bedoelingen blijven.
 
Olympics here we come!!!!!!!!!!!!
 
Dat wil je niet.

Dat wil ik wel. Zoals bij elke sport zouden er bonden kunnen zijn in landen die zich aansluiten bij het IOC en dan val je onder die dopingregels. In principe zou een sport dan ook kunnen deelnemen aan de olympische spelen. Met bodybuilding zijn ze nooit verder gekomen dan een demonstratiesport op de olympische spelen. Als je een sport met hart en ziel beleefd is er niks mooiers dan je land te kunnen vertegenwoordigen op het allergrootste sportevenement ter wereld.

Mss een verre droom voor velen, maar wellicht ooit een realiteit. Er zijn voldoende atleten in de wereld die deze sport ook naturel beleven op een dusdanig hoog niveau.

Het heeft niks met respect te maken voor wel of niet gebruik. je kent me en ik heb niks anders als respect voor iedereen die deze sport doet maar als sporter vind ik het prachtig zou het ooit zo mogen zijn!
 
Dat wil je niet.

Dat wil je echt niet.

Dan krijg je dus een aantal vaste onderdelen.
Het wordt dan een soort 7-kamp.
Welke onderdelen krijg je dan?
En ben je dus bij het NK of WK ook verplicht om dezelfde onderdelen te doen. Want je wil als Sterkste Man van ?? toch zo hoog mogelijk eindigen op het WK of Olymp?
Dus goodbye met de charme van de grote keus van onderdelen die we nu hebben. Daarnaast zal dan iedereen hetzelfde materiaal aan willen schaffen.
Daardoor wordt het saai. Echt saai.


Oh en Fekete is hier al een jaar of wat mee bezig.
Maar meer als één of twee wedstrijden zijn het niet geworden..
 
Laatst bewerkt:
Is die regulering dan anders dan IFSA trachtte?

Daarbij zie ik niet in waarom er juist aan het hart van de sport getoornd moet worden voor een olympische deelname. Ik zie absoluut obstakels maar dat het onmogelijk is nee. Een marathon is ook niet altijd dezelfde route maar blijft wel dezelfde afstand.

Maar goed het is een idealistisch standpunt van mij. WSM is ook een prachtig evenement net als de Arnold classic etc.
 
Back
Naar boven