AndroidHealthClinic

doping in voedingssupplementen

Bezoekers in dit topic

ik vond het al raar dat ik laatste weken plotseling ben veranderd in een shredded beast.
 
tja, dit kan toch nooit deftig effect hebben. Als er al in zit, is het weinig. En dit zou dan nog eens via da maag moeten opgenomen worden.

Het gaat er bij mij meer over dat je positief kan testen op een wedstrijd. En of je zonder het te weten met je gezondheid speelt.
 
Kan wel begrijpen als fabrikanten beetje Dianabol toevoegen aan creatine. (Eerste) keer groei je met kleine beetje toch nog redelijk en denk je dat die creatine zo goed werkt en blijf je t kopen..

Toch wel lullig als je positief wordt bevonden met dopingtest en je hebt zelf ook echt niks gebruikt, bewust dan.
 
hoorde het gisteren ook op het nieuws.
Laat ik nu net een nieuw creatineproductje hebben gekocht waarbij als neveneffect "spontane erecties"bijstaat.
 
haha idd knap lullig dan.

Laat ik nu net een nieuw creatineproductje hebben gekocht waarbij als neveneffect "spontane erecties"bijstaat.

hm dan heb ik dat potje ook volgens mij. af en toe heb ik dagen er tussen zitten dat ik me afvraag of dat nog wel normaal is ;)
 
ik vind het toch een serieuze aangelegenheid. De volgende stap zou zijn om een onderzoek naar de gevolgen te doen.
 
Welke merken zijn dan nog voor de 100% te vertrouwen vraag ik me dan af?
 
Ik geloof er geen kloten van... ze hebben wsl een zondebok gevonden om het hoge aantal positief geteste atleten dit jaar te verklaren. Als het waar zou zijn, dan zitten er mssn zo een lage dosissen steroids in je pot whey, dat het niet eens werkzaam is. Ons kraantjeswater, wasmiddelen en biefstuk zitten vol oestrogenen, dat vind ik veel erger... misschien is het dan wel goed om exogeen testosteron in super kleine hoeveelheden binnen te krijgen?

Anyway alst waar was, dan was ik nu allang een impotente shredded beast met kapotte lever (bloedtest zei nochtans dat men lever super zijn werk deed).
 
Zeer kwalijke zaak, gewoon weer een stap dichter bij een verbod op nog meer supplementen.
 
Ik vraag me af hoe deze vervuilingen en opzettelijke toevoegingen in supplementen zich verhouden tot synthetische hormonen in vlees. Ik geloof dat mannen in Mexico last kregen van borstvorming door de grote hoeveelheid oestrogeen achtige stoffen in kip.

Nog een interessant stukje:

Most U. S. beef cattle are implanted with synthetic hormones in feedlots prior to slaughter. On January 1, 1989 the European Economic Community (EEC) placed a ban on hormone-treated U. S. meat, preventing U. S. meat products from being sold in any European nations.

(En die hormonen dragen niet echt bij aan een bodybuilder uiterlijk als je zo kijkt naar de gemiddelde Amerikaan :P)

Maar ondanks het verbod op U.S. vlees in Europa geloof ik absoluut niet dat het vlees in Europa vrij is van hormonen. :(

Kris
 
beef cattle are implanted with synthetic hormones in feedlots prior to slaughter.
wtf? toch juist niet voor de slachting?
 
Jawel zodat die beesten meer massa krijgen en voor meer verkocht kunnen worden.
 
maar effe shake maken met whey en crea hahah ojah vanmorgen al gehad
 
we hebben hier in belgië ook jaren vlees gegeten van hormonenkoeien. En ik denk niet dat die handel plots zou verdwijnen.
 
tja, ik geloof er niet veel van, sommige merken mss wel, maar ik denk dat de echt bekende merken het hun niet kunnen veroorloven om 'doping' in hun supplementen omdat ze anders hun goede reputatie kwijt zijn, mss vooral bij de goedkope merken???
 
Necedo door de bocht:rolleyes:
 
is niet van necedo. Het is onderzoek van de gentse universiteit denk ik.

Iemand heeft dit onderzoek gedaan in het kader van zijn doctoraat, dus er zal niet gezeverd worden.
 
Back
Naar boven