XXL Nutrition

dopingcontrole bodybuilding wedstrijd en bnkdrukwedstrijden

Bezoekers in dit topic

xtreem

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
weten jullie toevllig ook bij welke bodybuildingwedstrijden en bnkdrukwedstrijden er niet op doping wordt gecontroleerd? kben nmelijk x zo dom geweest om dec te gebruiken en dt is 18 mnd op te sporen en om nog meer dn een jr te wchten heb ik geen zin in wil binnenkort grg een wedstrijd doen.

xtreem zei:
weten jullie toevllig ook bij welke bodybuildingwedstrijden en bnkdrukwedstrijden er niet op doping wordt gecontroleerd? kben nmelijk x zo dom geweest om dec te gebruiken en dt is 18 mnd op te sporen en om nog meer dn een jr te wchten heb ik geen zin in wil binnenkort grg een wedstrijd doen.

op c-wedstrijden wordt er niet gecontroleerd.

Op bankdruk wedstrijden kan er altijd gecontroleer worden! in de vorm van een loting.
Maar dat gebeurt niet altijd hoor bijna alleen op NK's

Bij ons is er bijna elke wedstrijd dopingcontrole. het gebeurt per loting of per plateau geloof ik

dn zou ik duzz met zon open c grndprix mee kunnen doen in hoogeveen. mr die wedstrijd stt vermeld op de site vn knkf die controlen toch zo streng op doping?of bij c wedstrijden heleml niet? en hoe is het nivo op die wedstrijden weten jullie een site drover of foto?

Ik hoop iig dat je gaat winnen, dan kan je een nieuw toetsenbord kopen ;) hehe

denk dat de a er van gevallen is :):):)

Back
Naar boven