MuscleMeat

Dopingcontrole fitness

Bezoekers in dit topic

Kazz Unit

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2005
Berichten
4.227
Waardering
188
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Daarjuist dopingcontrole gehad van de vlaamse gemeenschap.
Om 20u15 stormen er een pak politie - controleurs binnen en mochten wij mooi niet naar huis. Ik was trouwens juist in de hal naar buiten aan het gaan maar ik mocht me omdraaien.
De wielrenners aanwezig mochten gewoon vertrekken, al de bb'ers en die aan het fitnesse waren mocht mooi - verplicht - in het potje plassen.

Na een gesprek met de dokters aanwezig vormt cannabis en cocaine absoluut geen probleem, maar de anabolen mogen niet..
Begrijpen wie begrijpen kan :D
 
Laatst bewerkt:
**** dat, moeten ze proberen bij mijn gym, kunnen ze mooi dumbels. Ik zou sowieso niet plassen in een potje voor niemand als ik niets gedaan heb.
 
lang leve belgie srs medelijden met jullie!
 
Wat een ongelooflijke grap zeg. Cocaine is geen probleem maar AAS wel :rolleyes:

Het hele feit dat ze gewoon de gym binnenkomen en verplicht urinetesten af laten leggen is al van de gekke gewoon.
En waarom geen random controlles in nachtclubs? Zie trouwens het probleem helemaal niet van AAS dat dergelijke drastische maatregelen nodig zijn. Gebruikers schaden alleen zichzelf ermee.

En wanneer je weigert te plassen, wat doen ze dan?
Mee naar het bureau? Nachtje zitten? Gaan ze je dwingen met de hand of ongewillig bloed afnemen?
 
Laatst bewerkt:
**** dat, moeten ze proberen bij mijn gym, kunnen ze mooi dumbels. Ik zou sowieso niet plassen in een potje voor niemand als ik niets gedaan heb.

jah weigeren te plassen staat gelijk met positieve controle...
 
jah weigeren te plassen staat gelijk met positieve controle...

Dat gaat wel heel ver? Bedoel is het in de wet opgenomen dan daar dat het verplicht is? ???
 
Haha inderdaad, raar land..
Hebben jullie al een regering?

neen nog steeds niet :).
Nu heeft de een of andere politica het idee gekregen en geuit om geen coïtus meer te hebben tot er een regering is.
Man wat maken wij ons belachelijk

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Dat gaat wel heel ver? Bedoel is het in de wet opgenomen dan daar dat het verplicht is? ???

er staat enkel dat weigering gelijkgesteld wordt met een positieve controle. Ze zijn van mening als je aan de controle niet meewerkt je iets te verbergen hebt etc...
 
neen nog steeds niet :).
Nu heeft de een of andere politica het idee gekregen en geuit om geen coïtus meer te hebben tot er een regering is.
Man wat maken wij ons belachelijk
:o gebruikt duidelijk geen anabolen dus :D
 
ik was ook een keer gepakt op anabolen maarja boeie thug life

had dbol alles de hele shit man, van de straat
 
zou je er een boete voor krijgen of een schorsing bij de sportschool ofzo ?
 
Ik had het potje volgescheten en aan hun gegeven, gewoon omdat het kan
 
fitness wordt niet uitgebaat door de overheid of een of andere federatie.
Ik neem dus aan dat je boete krijgt
 
Klopt het dat er een dokter op je leuter zit te kijken tijdens het pissen?
 
Back
Naar boven