Fitness Seller

Dopingcontrole in fitnesscentra (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
ter info : bericht deze morgen in "Het Nieuwsblad" :

Dopingcontrole in fitnesscentra

Let wel, het gaat niet om bodybuildingclubs, maar om reguliere fitnesscentra. Dat kan, want de dopingcontroleurs van de Vlaamse Gemeenschap controleren nu niet enkel meer tijdens sportwedstrijden, maar ook op training. En fitness is training. Volgens de jongste cijfers werd precies in fitnesscentra het hoogste percentage positieve gevallen genoteerd: 3 op 11 of 27,3 procent in het derde kwartaal van 2006. Allemaal anabolen of testosteron.

,,Het beeld is vertekend omdat alle controles in één club gebeurden'', aldus dr. Hans Cooman, verantwoordelijke arts van de Vlaamse Gemeenschap. ,,Wij doen dat drie à vier keer per jaar op verzoek van de onderzoeksrechter. Als hij vermoedt dat onder tafel producten worden verkocht, stuurt hij de politie voor een huiszoeking en ons voor dopingcontrole. Maar het gaat om alle fitnessbezoekers en niet alleen om bodybuilders.''

De huisvrouw die aan aerobics of spinning doet en die een hoestsiroop of neusdruppels nam, riskeert dus op de dopinglijst terecht te komen? ,,Niet als ze kan aantonen dat het om therapeutische redenen gebeurde'', aldus Cooman, ,,en dat kan ook retroactief. In fitnesscentra controleren we toch alleen op zware producten. Neusdruppels en dergelijke mogen buiten competitie.''

En wat vinden de fitnesshuizen ervan? ,,Ik juich het toe'', zegt Peter Couvent van het Fithuis in Lennik. ,,Als je niks te verbergen hebt, hoef je ook niks te vrezen. De 'powerkoten' moeten eruit. Fitness is een echte industrie geworden.'' (waw)
 
Als je niks te verbergen hebt, hoef je ook niks te vrezen.

Wel wordt je privacy steeds verder aangetast onder het motto van deze uitspraak.
 
Haha dat mag in NL denk ik niet eens. Ik zou gewoon weigeren om te pissen.
Als je geen wedstrijden doet wat voor sanctie willen ze je dan opleggen?
 
Zullenze ook bij mij thuis langskomen dan? Scheelt wel weer, want dan duurt het weer even voordat ze nieuwe mensen hebben gevonden, die hun werk voort kunnen zetten.;)
 
Haha dat mag in NL denk ik niet eens. Ik zou gewoon weigeren om te pissen.
Als je geen wedstrijden doet wat voor sanctie willen ze je dan opleggen?

Jah,
straks schorst de bond voor erm... mannen van boven de 140 kg je voor 2 jaar van al hun erm.. bierdrink-evenmenten wegens niet willen pissen! :)
 
Haha dat mag in NL denk ik niet eens. Ik zou gewoon weigeren om te pissen.
Als je geen wedstrijden doet wat voor sanctie willen ze je dan opleggen?

Precies, wat willen ze in godsnaam doen dan? Je oppakken? :roflol: Dan moeten ze op feesten ook mensen laten piesen voor drugscontrole.
 
ter info : bericht deze morgen in "Het Nieuwsblad" :

En wat vinden de fitnesshuizen ervan? ,,Ik juich het toe'', zegt Peter Couvent van het Fithuis in Lennik. ,,Als je niks te verbergen hebt, hoef je ook niks te vrezen. De 'powerkoten' moeten eruit. Fitness is een echte industrie geworden.'' (waw)


:mad: lul
 
in belgie mogen ze dit idd; laatst nog een topic op b&f waarin een member moest pissen in zn gym; als je weigerde werd je behandeld als schuldig en kreeg je een bon mee.
 
de powerkoten moeten er uit, maar bij hun kunnen/mogen we niet komen trainen. Waar moeten we dan heen?
 
Het keurslijf in, fonzy!
 
Dan vind ik dat ze iedereen op straat moeten laten pissen!
Alles en iedereen testen.
Voetballers, tennissers, wielrenners, darters, atletiekers enz enz enz.

Onmogelijk dus!
 
Ze doen maar....de overstap naar een meer hardcore gym is zo gemaakt. Bij ons lopen toch alleen maar prutsers van personeel. Die zijn drukker bezig indruk te proberen maken op de MILFS en de net-niet-meer-minderjarige meisjes.

1 vd instructeurs heeft zelf de vorm van een gehaktbal en ondertussen alle ouwe taarten maar aansturen om cardio te gaan doen :D

Ze kunnen zeggen van juicers wat ze willen, maar we zijn tenminste serieus met de sport bezig ipv 1 keer per week langs een barbell strelen om vervolgens maar richting moeder de Koe te gaan ;)
 
als je weigert word je zowiezo als positief beschouwd en krijg je een zware geldboete...


heeft iemand een wetsartikel waar in staat dat je verplicht bent te pissen of je juist niet verplicht bent om te pissen...

want lullen kan iedereen en zeggen dat ze niet zullen pissen maar als je een boete riskeert van 500 euro......
 
Nou die komen er bij ons dus niet in, het beest bonjoured ze zo weer naar buiten.
 
**** those ****ers, ik moet gewoon niet pissen op het moment, en dan zoek ik een ander gym, want iemand die zo een klootzakken binnenlaat geef ik mijn geld niet aan;)
(oja, en met bloedtest motte ze ook niet afkome, want ik heb een trauma aan naalden, laat ze maar eens bewijzen dat het niet zo is;))
 
in belgie mogen ze dit idd; laatst nog een topic op b&f waarin een member moest pissen in zn gym; als je weigerde werd je behandeld als schuldig en kreeg je een bon mee.

Kijk eens aan, het wordt een politiestaat dus. De regel, onschuldig totdat tegendeel is bewezen telt dus schijnbaar niet meer.
 
Laten we eerst even alle junks op straat pissen.
Die zorgen voor de overlast, een kurende BB'er hooguit wat gescheld in het verkeer.
 
moet je eens zien wat zo'n junk bij ons in het dorp heeft gedaan.

FlakkeeNieuws - Goeree-Overflakkee - Brand in museum veroorzaakt veel schade

(staat niet in het artikel maar ik heb van een man die bij de brandweer werkt gehoord dat die gast die ze hebben aangehouden helemaal onder het bloed zat en dat zn afdrukken zijn gevonden in het raadhuis.

Ps die mongool heeft met zn brandstichting dus ook trouwfoto's vernietigt van mensen.
 
Kijk eens aan, het wordt een politiestaat dus. De regel, onschuldig totdat tegendeel is bewezen telt dus schijnbaar niet meer.

In Nederland wel dan ? (Kopieerheffing bijvoorbeeld op lege cd's/dvd's, je betaalt voor iets wat je misschien niet eens doet)
 
Back
Naar boven