MuscleMeat

Dopingcontrole in gym voor recreatieve sporter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volgens mij moet het aan te vechten zijn als schending van de privacy, kan me niet voorstellen dat ze dat recht hebben, anders moeten ze maar eens hetzelfde doen aan een discotheek maar dan voor sos en weet ik veel wat, veel meer succes verzekerd als dat de manier tegenwoordig om de staatskas te vullen

tuurlijk doen ze dat, nooit gehoord van een razzia ???

edit: ja ok, jij bedoelt iedereen in een potje doen pissen, niet fouilleren neem ik aan? dan gaan ze wat meer werk hebben dan in een doorsnee sportschool denk ik hoor :o
 
belgie is toch het grootste k*t land ter wereld :fire:
en daar woon ik dus al 21jaar :treuren:
 
:headbang:

schending van de privacy in de gym????

Uhm ja, wat is er mis met die uitspraak? Ik zou het zeker schending van privacy vinden als ik in een potje moet pissen en daarna niet weet wat er met mijn shit gebeurt.
 
:headbang:

schending van de privacy in de gym????
daar zullen ze jou toch ook ferm mee uitlachen als je advocaat daar mee afkomt!

zij maar zeker dat ze dit recht wel hebben, anders zouden ze toch nergens een controle mogen houden moest het schending van de privacy zijn.
en zouden er ook nooit razzia's mogen gehouden worden in een discotheek.

is schending want wat jij thuis doet is niemands business, dat ze komen fouilleren ofzo is wat anders of rugzakken controleren, maar je dwingen te pissen... als je een sporter bent van een bond weet je dat en ga je akkoord, maar als iemand die niet aangesloten is bij een bond voor de ogen van een arts moet pissen vind ik dat zeker schending van de privacy. pissen, schijten en nken zijn dingen die ik privé acht, als zelfs dat niet privé meer kan zijn, waar zijn we dan mee bezig?
 
tja, ik pis toch niet (zeker omdat ik weet dat ik toch positief ben haha) dus als het gelijkgesteld wordt met positief zijn verandert er niet veel voor mij;)
alle chance ligt mijn gym in een straat waar je zelfs met je auto nauwelijks in kan, laat staan dus die oerlelijke gele bus van de Vlaamse Gemeenschap

en in mijn auto komen ze helemaal niet. Ik zeg gewoon dat ik te voet ben:p

Ben je zeker dat het een busje van de Vlaamse gemeenschap is ???
Dan zou ik nog geluk kunnen hebben, ik train nl in Brussel (maar woon wel in Vlaanderen), dus hebben zij geen bevoegdheid in Brussel...
Tenzij er zoiets bestaat in het Brussels Gewest ook natuurlijk...
 
Gewoon vragen of een dikke drol ook goed is...:p

Nee, ik geloof dat alleen heling verboden is in Nederland en je mag het niet in je bezit hebben. Wat hebben ze er aan om recreatieve gebruikers te beboeten?

Dan kunnen ze beter gaan controleren op een dikke party want wat je daar allemaal ziet...:eek:

Dan zou jij een boete krijgen omdat jij een keer een kuurtje doet en op de hoek van de straat staan wat jongelui effe flink door te halen met pep, sos enz.Dat zou best raar zijn. Het drugsprobleem in Nederland is 100 keer groter dan het eventuele AAS probleem(dat niet eens een probleem is).

Wat bedoel je met sos Jwan ?
 
sos is welbekende slang voor cocaine
 
Zoals ik gisteren ook in een ander topic hier vertelde heb ik het ooit meegemaakt.

Plots ging de muziek uit in de gym en stond het vol met van die mannetjes met een rood bandje rond hun arm, je weet wel flikken dus! :eek:

IK hoopte toen dat ze er enkel de breedste mannen gingen uithalen, maar nee hoor iedereen moest een controle ondergaan.
Eén voor één moesten we met een flik naar de kleedkamer, om kleding en rugzak te controleren op doping. De personen met een auto moesten ook hun auto laten controleren.

Na meer dan een half uur wachten was het eindelijk aan mij! Ik vol zenuwen naar het dopingbusje, wetende dat ik een klein half jaar ervoor enkele deca's genuttigd had :o . Het waren er gelukkig maar een stuk of 4 à 5 geweest omdat ik die kuur vroegtijdig had moeten afbreken door blessure.
Maar toch was ik er niet gerust in! :(
Er werd een A en een B staal genomen, en ja hoor de dokter kijkt terwijl je plast!

Twee weken later kwam het verdict!
NEGATIEF, geen sporen van deca meer blijkbaar! :rocknana:
Enkel sporen van cannabis :D

Ik weet wel dat er enkele geweigerd hebben om te plassen.
Weigeren staat gelijk aan positief! Ze hebben hun moeten verantwoorden voor een dopingcommissie en hebben een serieuze boete gekregen. Ik dacht zo'n 1000€.
En er hebben ook enkele huiszoeking gekregen in de daarop volgende weken.


Vent ik geloof er geen drol van. Ook over die controle van je auto.
Je zegt gewoon dat je lopend bent en klaar?
Als ze wat in je tas vinden, zeg je 1 van de anderen heeft het erin gestopt?
Ze vinden iets, zeg je dat je misschien een vervuild supplement hebt gehad.

No way. Allemaal onzin!!
 
heb je het zelf goed gelezen? het gaat volledig over sporters die bij een bond zitten.
als recreatief sporter kunnen ze je niets maken
 
je kan blijkbaar zelf niet goed lezen!

citaat uit het stukje: Het is dan ook de bedoeling van de Vlaamse regering om steeds meer dopingcontroles buiten wedstrijdverband uit te voeren.

Het is de bedoeling, staat niet in dat het al gebeurd;)
 
heb je het zelf goed gelezen? het gaat volledig over sporters die bij een bond zitten.
als recreatief sporter kunnen ze je niets maken


Die tekst is zo verschrikkelijk open en onduidelijk dat het niet meer normaal is... Net een politieker....
 
je kan blijkbaar zelf niet goed lezen!

citaat uit het stukje: Het is dan ook de bedoeling van de Vlaamse regering om steeds meer dopingcontroles buiten wedstrijdverband uit te voeren.

buiten wedstrijdverband wil niet zeggen dat ze zomaar iedereen kunnen controleren, dat slaat in principe op sportes die bij een bond zitten (bv. lance armstrong enzovoorts werden ook buiten competitie getest, zij waren toch geen recreatie sporters?)
kan goed dat het is gebeurd, maar dat wil niet zeggen dat je alles zomaar moet aanvaarden. juist door zulke teksten te verspreiden maken ze mensen bang en denken ze dat dat ze geen keuze hebben, ik ben er van overtuigd dat ze me niet kunnen dwingen, zelfs een topsporter die een dopingtest weiger krijgt geen huiszoeking, en die wordt dan toch ook als positief bestempeld? ;)
 
Die je dan weer aanvecht bij het europees gerechtshof. Eens zien hoe hoog privacy staat.
 
Dopinglijn: cijfers & statistieken per jaar

Kijk naar 2006... Fitnessclub... Het is wel degelijk realiteit

Ipv hier een welles/nietens spelletje van te maken kunnen we beter gewoon zoeken hoe het juist zit met bronnen...
 
Back
Naar boven