XXL Nutrition

Shocking News Dopingcontrole (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is this real life?
 
wtf is dit nou weer.
 
Politie kwam ook een x heel mijn rijtje doorzoeken op drugs.
Had nog een stuk of 40 condooms van CZ in mijn nachtkastje liggen :roflol:
Gelukkig ging hij weg voor hij mijn creatine vond....
 
Is het zo erg crisis dat ze op deze manier geld moeten binnehalen?
 
Is het zo erg crisis dat ze op deze manier geld moeten binnehalen?

waarom dan geen drugcontrole of defcon ofzo?


o wacht, politie agenten, militairen, ect gaan ook naar defcon
 
waarom pakken ze de gebruikers aan?
 
"Hele vriendelijke mensen" Lees ik zo'n pauper wijf zeggen (http://www.facebook.com/linda.laagwater)
De politie komt binnen, kiest willekeurig 12 mensen uit en die moeten even pissen? Willekeur is er zeker niet bij, want vaak worden de grotere mannekes eruit gepikt mij. Wat een razzia praktijken daar in België.
 
Doen ze dit ook bij junkies

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Ow wacht dit is Belgie.. goedemorgen.. :)
 
Nee in België betaal je hoge boetes, ook als je weigert mee te werken.

en ondertussen vuurwerk verkopen waar je een huis mee op kan blazen :roflol:
 
Gewoon naturel blijven stelletje valsspelers!!!
 
Belgie





Belgie




kutjuicers
 
Wordt op vraag van Basic Fit zelf gedaan uiteraard.

Als je weet dat de Ronde Van Vlaanderen nog nooit op doping gecontroleerd geweest is, dan kan ik niet anders dan vermoeden dat Basic Fit zelf vragende partij is voor deze controles.

Begrijp ook niet dat ze daar iedereen kunnen gijzelen: als je in die situatie ooit komt, vraag dan de politieagent "ben ik aangehouden of ben ik vrij om te gaan?" blijven doorvragen op: ben ik aangehouden. Indien niet aangehouden, dan ben je vrij om te gaan waar je wilt.

Doet die agent een beetje lastig, vraag om een hoofdinspecteur of commissaris te mogen spreken en vraag zijn identificatiekaartje, schrijf zijn naam/nummer op.

Ongelofelijk landje dit toch :)...
 
Wordt op vraag van Basic Fit zelf gedaan uiteraard. Als je weet dat de Ronde Van Vlaanderen nog nooit op doping gecontroleerd geweest is, dan kan ik niet anders dan vermoeden dat Basic Fit zelf vragende partij is voor deze controles. Begrijp ook niet dat ze daar iedereen kunnen gijzelen: als je in die situatie ooit komt, vraag dan de politieagent "ben ik aangehouden of ben ik vrij om te gaan?" blijven doorvragen op: ben ik aangehouden. Indien niet aangehouden, dan ben je vrij om te gaan waar je wilt. Doet die agent een beetje lastig, vraag om een hoofdinspecteur of commissaris te mogen spreken en vraag zijn identificatiekaartje, schrijf zijn naam/nummer op. Ongelofelijk landje dit toch :)...

ronde van Vlaanderen wordt niet gecontroleerd door de belgische overheid omdat de renners al worden gecontroleerd door de UCI, beetje onzin opmerking dus
 
Gisteren ook binnengevallen in ampes gym in west vlaanderen.
 
Ze komen ook naar Gent dus jongens die kuren opletten
 
Back
Naar boven