Fitness Seller

Shocking News Dopingcontrole

Bezoekers in dit topic

maar roken en alcohol lijken wel nationaal gesponsord hier en hoort ook gewoon bij de "cultuur"... no tnx
 
Wordt op vraag van Basic Fit zelf gedaan uiteraard.

Als je weet dat de Ronde Van Vlaanderen nog nooit op doping gecontroleerd geweest is, dan kan ik niet anders dan vermoeden dat Basic Fit zelf vragende partij is voor deze controles.

Begrijp ook niet dat ze daar iedereen kunnen gijzelen: als je in die situatie ooit komt, vraag dan de politieagent "ben ik aangehouden of ben ik vrij om te gaan?" blijven doorvragen op: ben ik aangehouden. Indien niet aangehouden, dan ben je vrij om te gaan waar je wilt.

Doet die agent een beetje lastig, vraag om een hoofdinspecteur of commissaris te mogen spreken en vraag zijn identificatiekaartje, schrijf zijn naam/nummer op.

Ongelofelijk landje dit toch :)...
Je zegt eerst dat het op vraag is van basic fit, alsof je sterke bewijzen hebt en vervolgens zeg je dat je enkel kan vermoeden dat het van basic fit is. Maak gn sterke uitspraken als je zelf niet weet hoe het vork in de steel zit.


Begrijp ook niet dat ze daar iedereen kunnen gijzelen: als je in die situatie ooit komt, vraag dan de politieagent "ben ik aangehouden of ben ik vrij om te gaan?" blijven doorvragen op: ben ik aangehouden. Indien niet aangehouden, dan ben je vrij om te gaan waar je wilt.

Flik gaat gwn zegge: ge moet urinestaal afgeven. Als je weigert, dan pakt ge steroids, klaar.

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ze komen ook naar Gent dus jongens die kuren opletten


Bron?
 
gaan we weer..
 
kun je als nederlander even goed de lul zijn als je in belgie een doping controle moet doen ook al woon je in nederland

ja de regels van het land tellen je mag hier ook geen jointje roken openbaar ^^
 
Al die likes ook op de berichten van de medewerker van Basic Fit. Ja zei is echt zo'n betrouwbare en onpartijdige bron..


Ook al ben je mr true natty bodybuilder mr10 in levende lijve.. Dan kan je het toch niet eens zijn met dit soort praktijken.
 
Ik snap het probleem niet hoor, uiteindelijk is het gewoon voor jullie eigen gezondheid.

:o

Vanaf nu mag jij geen junkfood en alcohol meer eten/drinken en ook niet meer roken en blowen. Het is voor je eigen gezondheid. Niet akkoord? Ok dat is dan 2500 euro graag.
 
Maar snap ik nu goed dat enkel de gyms die dit aanvragen bezoekjes krijgen? Of kan de politie ook gyms uitkiezen?
 
maar roken en alcohol lijken wel nationaal gesponsord hier en hoort ook gewoon bij de "cultuur"... no tnx
daar verdienen ze geld aan hier is ook ooit een hardcore gym gecontroleerd ook door een tip zaten wel wat dealer daarom wss
 
Maar snap ik nu goed dat enkel de gyms die dit aanvragen bezoekjes krijgen? Of kan de politie ook gyms uitkiezen?

Ja wtf, waarom zou je dat doen? Dan moet de haat al diep zitten.
 
Maar snap ik nu goed dat enkel de gyms die dit aanvragen bezoekjes krijgen? Of kan de politie ook gyms uitkiezen?

Ze mogen in elke gym.
Of ze sluiten je zaak.
 
dat gyms het op aanvraag doen is je reinste onzin. als men dergelijke boutade uitspraken maakt, dat men het ook bewijst.
 
Voor de mensen die dit topic nog lezen;

Basic fit korenmarkt Gent is ook vandaag binnen gevallen.
 
Voor de mensen die dit topic nog lezen; Basic fit korenmarkt Gent is ook vandaag binnen gevallen.
dus je bron was legit vertel me wie :P

dus zo te horen gaan ze de basic fit keten uitkammen uiteindelijk vind je daar de meeste "festival gebruikertjes"
 
de meeste hier hebben geplast nog nooit iets gehoord van iemand die geweigerd heeft hier hang ook van je geschiedenis af eerste x zal geen 2-3k worden$

en een goede advocaat doet veel ben je er mss totaal voor 1k vanaf

Weigeren is zowiezo boete van 1500+.

Ik heb eerste x geweigerd en moest in totaal 2000 euro betalen excl kosten advocaat.
 
Weigeren is zowiezo boete van 1500+. Ik heb eerste x geweigerd en moest in totaal 2000 euro betalen excl kosten advocaat.
Hebben ze een huiszoeking gedaan achteraf ?
 
Tja dat is het risico wat je neemt hè, als je bewust illegale substanties gebruikt.
 
Ach ja drugscontrole, politiemensen waren wel heel vriendelijk en aardig hoorrr.
 
Back
Naar boven