AndroidHealthClinic

Shocking News Dopingcontrole (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe zit dit eigenlijk in Nederland? Al mensen ervaring met een plotselinge controle in the gym?

Onmogelijk, is in de wet niks over geregeld, dus maak je geen zorgen.


Zoals Hell zegt enkel bij wedstrijdatleten, maar dat is meer een civiele overeenkomst denk ik als je bij drug free bond gaat sporten.
 
zogenaamd zijn ze ook 'dopinggebruik in de sport' aan het aanpakken, maar ze pakken gewoon willekeurig buffe mensen waarvan een gigantisch groot deel waarschijnlijk niet eens aan sport doet maar gewoon traint om een beetje swole te worden :roflol::roflol:

ga lekker bij voetbalwedstrijden testen ofzo :roflol:

het is gewoon ordinair geld graaien gebruik makend van het stigma wat heerst op dopinggebruik lol
 
het is gewoon ordinair geld graaien gebruik makend van het stigma wat heerst op dopinggebruik lol

Weet niet of ze er veel aan verdienen, als ik me niet vergis zijn dopingcontroles tyfus duur.
 
Denk dat dit vooral in Oost-en West-Vlaanderen gebeurt. Want hier in Antwerpen (of andere provincies) nog nooit van gehoord dat er controles gebeuren in sportscholen. Kan fout zijn.

Is natuurlijk easy money voor de staat, want meestal hoef je maar uit te pikken en je hebt zo goed als prijs. Al helemaal als je iets van doping kent, wat ik betwijfel of ze daar voor in staat zijn.
 
Weet niet of ze er veel aan verdienen, als ik me niet vergis zijn dopingcontroles tyfus duur.

Niet als ze een eigen lab hebben

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Denk dat dit vooral in Oost-en West-Vlaanderen gebeurt. Want hier in Antwerpen (of andere provincies) nog nooit van gehoord dat er controles gebeuren in sportscholen. Kan fout zijn.

Is natuurlijk easy money voor de staat, want meestal hoef je maar uit te pikken en je hebt zo goed als prijs. Al helemaal als je iets van doping kent, wat ik betwijfel of ze daar voor in staat zijn.

Antwerpen en Brussel is dan ook niet het stad van mensen die liften. Daar moet je voor drugshandelaars zijn
 
Denk dat dit vooral in Oost-en West-Vlaanderen gebeurt. Want hier in Antwerpen (of andere provincies) nog nooit van gehoord dat er controles gebeuren in sportscholen. Kan fout zijn.

Is natuurlijk easy money voor de staat, want meestal hoef je maar uit te pikken en je hebt zo goed als prijs. Al helemaal als je iets van doping kent, wat ik betwijfel of ze daar voor in staat zijn.

Als je lid bent van de NPB en op doping wordt betrapt, dan moet je zelf voor de gemaakte kosten opdraaien.
Meaantje stuurde laatst in karma dat de boete zo'n €3000 bedraagt (= gemaakte kosten).
Als je ervan uitgaat dat de gemaakte kosten in Belgie ongeveer hetzelfde zijn, dan maken ze daar geen winst en misschien zelfs wat verlies (als de boetes in Belgie tussen de 2000-3000 variëren).
 
Niet als ze een eigen lab hebben

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------



Antwerpen en Brussel is dan ook niet het stad van mensen die liften. Daar moet je voor drugshandelaars zijn

Zou me verbazen, de rest is parking.

::trollface:
 
eigen lab of deal met een lab als overheid drukt de kosten heel erg vergeleken met een powerlifting bondje

het is echt easy om in random gyms de obvious kuurders eruit te pikken

relatief lage kosten van tests + hoge boetes + hoog percentage tests die leidt tot boetoes = doekoes

en als bonus ben je ook nog lekker het debiele idee bij het publiek in stand aan het houden dat kuren slecht en voor luie valsspelers is, zodat ze vol verwondering kunnen blijven kijken naar sporten op hoog niveau waar gebruiken de norm is

Net als in de VS. Lekker mensen in de cel smijten voor overtredingen omtrent aas maar dan wel lekker met het hele fucking land de super bowl kijken :roflol:.
 
eigen lab of deal met een lab als overheid drukt de kosten heel erg vergeleken met een powerlifting bondje

het is echt easy om in random gyms de obvious kuurders eruit te pikken

relatief lage kosten van tests + hoge boetes + hoog percentage tests die leidt tot boetoes = doekoes

en als bonus ben je ook nog lekker het debiele idee bij het publiek in stand aan het houden dat kuren slecht en voor luie valsspelers is, zodat ze vol verwondering kunnen blijven kijken naar sporten op hoog niveau waar gebruiken de norm is

Net als in de VS. Lekker mensen in de cel smijten voor overtredingen omtrent aas maar dan wel lekker met het hele fucking land de super bowl kijken :roflol:.

Het blijft valsspelen;)
 
Bijna elke automobilist in Nederland moet ook blazen als hij of zij wordt aangehouden, en dan kijken ze niet eens of je wazig uit je ogen kijkt.
Als je AAS gebruikers wilt aanpakken ga je naar de sportschool en laat je de bovengemiddelde grote mensen plassen, ik vind het best logisch eigenlijk.
Je bent pas schuldig als je plasje niet goed is, je kan de politie niet verwijten dat AAS gebruikers redelijk makkelijk zijn te herkennen en dat ze daar op inspelen.

Ik blaas toch echt liever even 5 min in een buisje dan dat ik een uur wordt vastgehouden, ergens in moet plassen en dat me spullen doorzocht worden. Daarnaast is dronken achter het stuur toch echt vele malen gevaarlijk voor jezelf, en nog belangrijker voor anderen. Kan je toch niet vergelijken man.

Als je dit ok vindt is dan moet je dus ook een boete van 3000 euro krijgen voor een biertje teveel achter het stuur of een pilletje mdma op een festival? Waarom niet gewoon een boete van 3000 euro voor alles wat mogelijk jezelf of iemand anders schade toe kan brengen?

Laat iedereen toch lekker doen wat ze zelf willen met ze lichaam joh.
 
Het blijft valsspelen;)

Het is alleen valsspelen als je het op doping gecontroleerde wedstrijden doet (en de dopingcontrole omzeilt dus). Voor de rest maakt het geen tyfus uit.
 
Het is alleen valsspelen als je het op doping gecontroleerde wedstrijden doet (en de dopingcontrole omzeilt dus). Voor de rest maakt het geen tyfus uit.

Ok vooruit, IK vind het valsspelen en sneu.
 
valsspelen kan alleen als er uberhaupt regels zijn die je kunt overtreden
 
Ok vooruit, IK vind het valsspelen en sneu.
Valsspelen ? Dus jij verwacht dat er ooit een Belgische / Nederlandse bodybuilder dan ooit kunnen meedoen aan wedstrijden in de US ,waar ze ook AAs gebruiken en wat nooit gestopt zal wordenOf niemand aas maar dit gaat nooit gebeuren dus eigelijk is het eerlijk dat ze aas legale maken
Voor eigen gebruik

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

En laten we eerlijk zijn dan zouden blanken geen kans maken
 
ik denk dat spartacus binnenkort nog eens prijs zal hebben in gent als ze deze richting uitkomen :)
 
Hebben ze een huiszoeking gedaan achteraf ?

Ja, maar zonder huiszoekingsbevel.

Ik dacht dat de personen die wel geplast hadden en positief waren, een huiszoeking met bevel gekregen hebben. Ben dit wel niet helemaal zeker.

Ik heb ze alvast niet binnengelaten.

Wie denken ze eigenlijk dat ze zijn? Zonder enige vorm van bewijs aan je deur komen staan, met de vraag om je huis te doorzoeken.

Stelletje retards krijgt de deur op hun neus hier.
 
Valsspelen ? Dus jij verwacht dat er ooit een Belgische / Nederlandse bodybuilder dan ooit kunnen meedoen aan wedstrijden in de US ,waar ze ook AAs gebruiken en wat nooit gestopt zal wordenOf niemand aas maar dit gaat nooit gebeuren dus eigelijk is het eerlijk dat ze aas legale maken
Voor eigen gebruik

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

En laten we eerlijk zijn dan zouden blanken geen kans maken

Mij gaat het meer om het hele idee dat je jezelf injecteert met shit, omdat je schijnbaar niet tevreden kan zijn met je 'eigen' lichaam. En dan heb ik het niet over wedstrijden, ik begrijp ook wel dat je simpelweg niet mee kan met de top als je het niet doet. Daardoor ben je eigenlijk verplicht om zelf te pakken.
Maar het meerendeel doet niet aan wedstrijden mee, en gebruikt om mee te kunnen met een verstoord ideaal-beeld.
Het is nooit groot genoeg, nooit droog genoeg, nooit sterk genoeg etc. Net zolang tot je lichaam er gewoon super onnatuurlijk uitziet. Ik zie dat echt als een soort verslaving, een ziekelijke drang naar een onnatuurlijk perfect lichaam.
Misschien een beetje vloeken in de kerk hier natuurlijk, maar dan snap je mijn opmerking wat beter.
En natuurlijk zie ik hier echt wel lichamen voorbij komen waar ik denk: holy shit wat een bruut fysiek, maar als ik me dan bedenk wat er heeft moeten gebeuren om dat te bereiken, heb ik gewoon vrede met mijn lichaam, ookal zal ik nooit bereiken wat andere wel kunnen bereiken.
 
Mij gaat het meer om het hele idee dat je jezelf injecteert met shit, omdat je schijnbaar niet tevreden kan zijn met je 'eigen' lichaam. En dan heb ik het niet over wedstrijden, ik begrijp ook wel dat je simpelweg niet mee kan met de top als je het niet doet. Daardoor ben je eigenlijk verplicht om zelf te pakken.
Maar het meerendeel doet niet aan wedstrijden mee, en gebruikt om mee te kunnen met een verstoord ideaal-beeld.
Het is nooit groot genoeg, nooit droog genoeg, nooit sterk genoeg etc. Net zolang tot je lichaam er gewoon super onnatuurlijk uitziet. Ik zie dat echt als een soort verslaving, een ziekelijke drang naar een onnatuurlijk perfect lichaam.
Misschien een beetje vloeken in de kerk hier natuurlijk, maar dan snap je mijn opmerking wat beter.
En natuurlijk zie ik hier echt wel lichamen voorbij komen waar ik denk: holy shit wat een bruut fysiek, maar als ik me dan bedenk wat er heeft moeten gebeuren om dat te bereiken, heb ik gewoon vrede met mijn lichaam, ookal zal ik nooit bereiken wat andere wel kunnen bereiken.
Je hebt een punt dat het voor veel gebruikers een soort van verslaving is, maar dit is zeker niet het geval voor alle gebruikers. Je kunt ze niet over 1 kam scheren. Er zijn zat gebruikers die een niet abnormaal doel voor ogen hebben, maar geen zin hebben om daar 15 jaar voor te trainen. Ik vind dat niet gek. Ik vind het bizar dat ze in België mensen die middelen gebruiken die anderen niet schaden, op zo'n belachelijke manier aanpakken. Dit is hun eigen keus, dus laat ze lekker. Dat is zelfbeschikking.
 
Back
Naar boven