MuscleMeat

Dorian Yates 6x Mr.Olympia

Bezoekers in dit topic

Anoniem_88

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
5.453
Waardering
543
Yates06.jpg

dy14.jpg

Yates19.jpg

dy158.jpg

dy186.jpg


http://www.schwarzenegger.it/mro/yates.html
 
ziet er echt niet meer uit als je het vergelijkt met arnold, franco en andere van vroeger
 
altijd mooi om zulke foto's weer te zien.. BRUUT !
 
Legendarische foto's!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
In die laatste zie ik enige overeenkomst met Wolf's laatste foto.
 
pff toch had hij ook dikke kuiten hoor!
 
Die Paul Dillet komt (kwam) helemaal van een andere planeet, onderarmen met een omtrek van ong. 45 cm of meer dacht ik een keer gelezen te hebben.
 
hijs gwn bruut
 
Alleen jammer van zijn discipline, poseren en het niet volledig kunnen aanspannen van zijn lats.(Dillet)
 
zeer brute pics en een zeer brute atleet.
 
toch vind ik hem 1 van de lelijkste mr.olympia qua fysiek. en eigenlijk zn (engelse) kop ook..hehe
 
ik reken yates toch nog bij mijn favorieten. Hij was eigenlijk nog net iets voor de periode van de dikke pensen
 
Yates een lelijke fysiek?
Uber fysiek man.
 
Yates een lelijke fysiek?
Uber fysiek man.
check z'n biceps op de laatste foto etc.

op een gegeven moment zag ie er echt verdoet uit (laatste mr. o. die hij draaide)
dat is ook de reden dat ie stopte, z'n lichaam kon het niet meer aan.
 
check z'n biceps op de laatste foto etc.

op een gegeven moment zag ie er echt verdoet uit (laatste mr. o. die hij draaide)
dat is ook de reden dat ie stopte, z'n lichaam kon het niet meer aan.

Die man heeft 6x gewonnen en nu beoordeel je zijn laatste winst.
Kwaliteit/hardheid/massa was gewoon top. Zijn biceps was zijn grootste minpunt. Rest was gewoon bijna perfect!
 
Die man heeft 6x gewonnen en nu beoordeel je zijn laatste winst.
Kwaliteit/hardheid/massa was gewoon top. Zijn biceps was zijn grootste minpunt. Rest was gewoon bijna perfect!

nuff said, einde discussie
 
nuff said, einde discussie

Idd, bij eimand die meermalen heeft gewonnen zijn er misschien een paar discutabel maar niet allemaal.

Zo had Arnold er een paar, Haney ook zeker 1, Ronnie ook 2-3x imo, en Dorian ook 2x zeker.

Maar allemaal waren ze top in hun tijd.
 
Ik heb gisteren nog een trainingsfilmpje van yates gezien, die dude schreeuwt alsof zijn leven ervanaf hangt. Maar buiten dat heb ik wel respect voor hem, ik vind alleen arnold een stuk mooier fisiek hebben.
 
Back
Naar boven