AndroidHealthClinic

Dorian Yates 6x Mr.Olympia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb gisteren nog een trainingsfilmpje van yates gezien, die dude schreeuwt alsof zijn leven ervanaf hangt. Maar buiten dat heb ik wel respect voor hem, ik vind alleen arnold een stuk mooier fisiek hebben.

weet je hoe fakking hardcore dat is, hij trainde alsof zijn leven ervan afhing
 
Die man heeft 6x gewonnen en nu beoordeel je zijn laatste winst.
Kwaliteit/hardheid/massa was gewoon top. Zijn biceps was zijn grootste minpunt. Rest was gewoon bijna perfect!
ja dat klopt. hij had een superfysiek, daar hoor je mij ook niks van zeggen.
maar op het laatst ging het wel erg bergafwaarts, die laatste mr o. had ie zeker niet mogen winnen. dat is ook de reden dat ie gestopt is, z'n lichaam kon het niet meer aan en met al die gescheurde spieren zag het er niet uit.
 
ziet er echt niet meer uit als je het vergelijkt met arnold, franco en andere van vroeger

De generatie bodybuilders zoals Arnold straalde kracht en snelheid uit. De latere generaties lijken op gepimpte vrachtwagens, massief maar oh zo sloom uiterlijk.
 
omg iedereen die dorian bashed verdient aub een ban, het kan dat je meer fan bent van fysieken als arnold, zane enz. (ik had zelf ook liever hun fysiek gehad) maar dorian is echt een held en 1 van de beste mr o's ipv 1 van de mindere zoals sommige sugerere hijs mooie combo tussen enerzijds gruwelijke massa maar ook nog aardige verhoudingen als je vergelijkt met ronnie, jay enz.
 
Ja als je met bodybuilding je geld verdiend dan schreeuwje wel alsof je leven ervan hangt. Wat denk je dat die gasten uitgeven aan bodybuilding, dan willen ze er alles voor doen om ook geld te verdienen.

Ik vond zijn fysiek wel mooi en verdiend zeker respect. Je kan hem ook niet verglijken met Arnold, is een andere tijd. Misschien heeft Arnold een mooiere figuur (voor meesten) maar daarmee win je in deze tijd geen Olympia en daar gaat het bij hun om en niet zozeer of ze aantrekkelijk zijn.

Wij willen freaks zien en als ze dan zo groot worden bestempelen wij ze als vrachtwagens???kom op man..
Als er nu gasten als Arnold en Zane op olympia zouden staan zou je beter die wedstrijd mister figuur/model kunnen noemen..
 
Ja als je met bodybuilding je geld verdiend dan schreeuwje wel alsof je leven ervan hangt. Wat denk je dat die gasten uitgeven aan bodybuilding, dan willen ze er alles voor doen om ook geld te verdienen.

Heeft niks met geld te maken vriend.

Yates heeft gewoon een winnaarsmentaliteit. Bodybuilders die erin zitten voor het geld zullen die sandow nooit in handen krijgen. En zeker in de tijd van yates was het nog geen big buissines. In die tijd waren dvd's (correctie; het was toen nog vhs) net in en werden er nog geen miljoenen exemplaren verkocht zoals nu.

De beste man is gewoon hardcore, je slaat de plank goed mis door te denken "ja dat is logisch dat hij zo traint hij verdient er veel geld mee"...
 
mooie pics respect voor de man, je wint hem niet zomaar 6x
 
Hij heeft 6 keer mr.O gewonnen dus is hij GOED!! (geen discussie daarover)

Of je hem nu mooi vindt of niet is bijzaak en ieder zal daar wel zijn eigen mening over hebben zeker...
 
Heeft niks met geld te maken vriend.

Yates heeft gewoon een winnaarsmentaliteit. Bodybuilders die erin zitten voor het geld zullen die sandow nooit in handen krijgen. En zeker in de tijd van yates was het nog geen big buissines. In die tijd waren dvd's (correctie; het was toen nog vhs) net in en werden er nog geen miljoenen exemplaren verkocht zoals nu.

De beste man is gewoon hardcore, je slaat de plank goed mis door te denken "ja dat is logisch dat hij zo traint hij verdient er veel geld mee"...

+1 kankersteentjes als ik weer heb:D
 
Heeft niks met geld te maken vriend.

Yates heeft gewoon een winnaarsmentaliteit. Bodybuilders die erin zitten voor het geld zullen die sandow nooit in handen krijgen. En zeker in de tijd van yates was het nog geen big buissines. In die tijd waren dvd's (correctie; het was toen nog vhs) net in en werden er nog geen miljoenen exemplaren verkocht zoals nu.

De beste man is gewoon hardcore, je slaat de plank goed mis door te denken "ja dat is logisch dat hij zo traint hij verdient er veel geld mee"...
denk dat dorian idd een van de meest hardcore pro bb'ers is die de scene ooit gekend heeft.
 
als arnold in de tijd dat dorian heerste,vergeleken zou worden zonder enige voorgeschiedenis,zou hij de top 6 niet hebben gehaald..!geen verhoudingen,geen benen.niet voor,niet achter.geen rug!en lang niet zo droog.dream on,dorian rulse!
 
als arnold in de tijd dat dorian heerste,vergeleken zou worden zonder enige voorgeschiedenis,zou hij de top 6 niet hebben gehaald..!geen verhoudingen,geen benen.niet voor,niet achter.geen rug!en lang niet zo droog.dream on,dorian rulse!
als yates naast arnold stond had ie verloren denk ik.

its all about the judges.
 
arnold is jaren top geweest het heeft mischien wel tot de komst van yates geduurd
dat er iemand was die hem overtrefde
 
als yates naast arnold stond had ie verloren denk ik.

its all about the judges.

Haha no way:D
Alleen de borst/biceps van Arnold waren echt top. De rest was erg magertjes;)


arnold is jaren top geweest het heeft mischien wel tot de komst van yates geduurd
dat er iemand was die hem overtrefde

Nee hoor, waren er zat die soms beter waren. Beter zijn en beter krijgen is een groot verschil.
 
Heb Yates op zijn top weleens een gastoptreden zien geven....en hij was echt big hoor, hij ging een level verder dan de rest op dat moment.
Heb hem dit jaar nog mogen ontmoeten, was top:cool:...altijd leuk zo'n legende eens te spreken.
 
als yates naast arnold stond had ie verloren denk ik.

its all about the judges.

:eyes:

Alleen Arnold's borst en biceps waren beter dan die van Yates, voor de rest zou ie gewoon van het podium geblazen worden , vooral bij de rugposes.
Arnold was in zijn tijd top , maar times change...
 
Haha no way:D
Alleen de borst/biceps van Arnold waren echt top. De rest was erg magertjes;)




Nee hoor, waren er zat die soms beter waren. Beter zijn en beter krijgen is een groot verschil.

:eyes:

Alleen Arnold's borst en biceps waren beter dan die van Yates, voor de rest zou ie gewoon van het podium geblazen worden , vooral bij de rugposes.
Arnold was in zijn tijd top , maar times change...
bb ging toen niet alleen om massa. zane is daar het voorbeeld van.
 
He was a huge English MF.

:lol:
 
Back
Naar boven