MuscleMeat

Dorian yates grand prix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Wie weet of er nog kaartjes verkrijgbaar zijn en op welke locaties?

thanx
 
Naar verluid zijn die al weken uitverkocht. De laatste zouden er op een wedstrijd in Holland allemaal doorgedraaid zijn.
 
ja de links op de site van dygp waren ook al weggehaald, had al zo'n vermoeden...
 
Helaas pindakaas...
 
Even over die locatie's, ik heb m'n kaartje al binnen, maar er staat geen plaatsbewijs of stoelnr. op.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, misschien aan de hand van het nummer?
 
:no: :sob: :bawling: Jammer
 
geen nood!

ze zijn nog wel verkrijgbaar op dit nr 06-18883128 is het "officieleinfonr. krijg je simon rutz promotions aan de lijn, Peoples heeft zo ook onze kaartjes geregeld. succes! en tot 3 november.
 
thanx iig...zelf heb ik wel een kaartje, maar ik vroeg het namens anderen. Suc6 iig :thumb
 
jaja maar ik denk wel dat ALS je er nog een paar wilt, je echt op moet schieten.
 
Je kan ook kaarten aan de deur kopen hoor!
 
jvr85 zei:
Je kan ook kaarten aan de deur kopen hoor!

Idd. Maar het ging hier bij het starten van de thread om de gp dorian yates van 2002.
Wil natuurlijk niets zeggen. Dit jaar kan je ze ook aan de deur kopen.
 
Ik weet niet wie het gerucht in de wereld heeft geholpen dat er geen kaarten meer zijn. Die zijn op bijna alle verkooppunten nog volop verkrijgbaar.
De plaatsen zijn niet genummerd, wie het eerst gaat zitten heeft de beste plaatsen, al is de afstand tot het podium veel minder klein dan vorig jaar.
 
fromamsterdam zei:
Ik weet niet wie het gerucht in de wereld heeft geholpen dat er geen kaarten meer zijn. Die zijn op bijna alle verkooppunten nog volop verkrijgbaar.
De plaatsen zijn niet genummerd, wie het eerst gaat zitten heeft de beste plaatsen, al is de afstand tot het podium veel minder klein dan vorig jaar.

De kaarten aan 50 euro zijn idd niet genummerd, en je kan ze nog volop verkrijgen bij ifbb belgie.
Idem voor de kaarten van 60 euro die wel genummerd zijn!
 
Maar dat betekend dus ook dat je een stoel krijgt toegewezen als je een kaart van 60 euro hebt...

Hoop het niet.
 
Purple zei:
Maar dat betekend dus ook dat je een stoel krijgt toegewezen als je een kaart van 60 euro hebt...

Hoop het niet.

Heb onlangs nog met iemand gesproken van de organisatie en de kaartverkoop loopt niet storm. Ik hoop alleen dat het dit jaar beter geregelt is als vorig jaar toen kon je uren op een houten bankje zitten voor je 70 euro ! en wilde je het goed zien dan moest je de hele tijd naar een groot scherm kijken. Maar ja als nederlander krijg je natuurlijk niet zo vaak de kans om de goden van BB te zien !
 
Houten bankjes en scherm...Misschien is het nu inderdaad beter daar gaan we dan maar vanuit...
 
Back
Naar boven