AndroidHealthClinic

Dorian Yates over steroiden, depressie en DMT

Bezoekers in dit topic

Alainie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
1.078
Waardering
145
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Ik denk dat we hier zeldzaam zo´n eerlijk interview hebben gezien van een ex Mr. Oympia. En dan heb ik het niet over de minste: Dorian Yates.

Yates heeft het o.a over
  • Zijn bodybuilding carrière, en enkele omstreden overwinningen.
  • Zijn depressie na zijn Olympia periode
  • Zijn gebruik van alcohol, drugs en DMT.
  • De zin en onzin over het gebruik van anabolen.
  • Legalisering steroïden.
  • Zijn eigen gebruik van AAS, en de fouten die hij daarin heeft gemaakt (De beste man ging na zijn laatste Olympia compleet OFF).
  • De effecten van steroïden gebruik op zijn lichaam, op latere leeftijd.
https://londonrealacademy.com/episodes/dorian-yates-return-of-the-shadow/
 
Kwam hem ook al tegen op mijn youtube feed. Het eerste interview vond ik zeker de moeite waard, deze moet ik nog beluisteren maar ga ik zeker doen!
 
Erg tof interview :) De eerste London Real met hem was al tof, maar deze is nog toffer :)
 
Moet ik me nu registreren om dat filmpje te zien of niet?
 
Dat is alleen het eerste uur :) De volledige versie van 2 uur moet je voor registreren middels je FB account (paar klikken) ;-)

Ik vond het de kleine moeite waard :P
 
En op welk stukje gaat die over steroids praten?
 
Beter kijk je de hele interview. Misschien ontwikkel je jezelf nog een beetje...
 
Was een heel boeiend interview, DY is een bijzonder down to earth en intelligent persoon
 
Ik heb echt genoten van beide filmpjes (Into the shadow +- 5 jaar terug opgenomen en return of the shadow), gé-welige vent.

Fucking hell, ik verwachtte echt een cliché 12 in een dozijn bodybuilding interview maar dit interview bewandelde een heel ander pad. Zwaar blown away van Yates z'n view on life, totaal niet wat ik verwachtte maar het heeft m'n ogen geopend. Real talk.
 
DY is of een uitzondering op de regel, of het levende bewijs dat je niet een total retard wordt door het veelvuldig, lang en hoog gedoseerd gebruik van AAS. Daarmee ook wel direct het bewijs dat 8/10 mensen die met AAS beginnen dat dus al zijn en van daaruit hun steentje bijdragen aan het standaard type roid gebruiker zoals men die graag wegzet in de media.

Ik ga het hele interview nog even rustig bekijken van het weekend, dank voor de link!
 
Echt een interessante interview, net een stukje bekeken en smaakt naar meer. Morgen ga ik deze helemaal afkijken!
 
Eindelijk gelukt om het interview helemaal te bekijken.

Was zeker men 3 uur vrije tijd waard!
 
Deel 1 ook zeer vet. Ik had niet verwacht dat hij zo veel leuks te melden heeft.
Presentatoren zijn wel enorme druiven.
 
Back
Naar boven