AndroidHealthClinic

Dorian Yates Vs. Ronnie Coleman - Discussie (1 bezoeker)

Wie wint ?


  • Totaal stemmers
    121

Bezoekers in dit topic

@Myown. Jij vind Ronnie beter.
Ik niet. Maar ik zeg ook niet dat ik Dorian beter vind. Alleen zijn mensen al bij voorbaat geneigd te zeggen Ronnie. Is immers de huidige kampioen.
Echter kun je dingen niet vergelijken.
Onmogelijk.

Je kan maar 1 ding zeggen. Beiden waren in hun tijd de beste!!
Het voordeel wat Yates op Ronnie heeft: Hij won ook van Ronnie. En Ronnie nooit van Yates.
Dus als je onpartijdig bent, is dat het enige verschil imo.

Verder hou ik van Freaks, dus beiden erg gaaf.

He RichardV,

Nee om eerlijk te zijn vind ik Coleman niet beter. Mocht ik toch op die manier mijn eigen voorkeur hebben gegeven dat is niet het geval!!!:D
Ik vind beide net als wat jij al aangeeft in je reply:ik hou van freaks!!:P
Maar eigenlijk is dit ook een discussie die oneindig kan doorgaan.
Maar weer betrap ik jouw op je eigen voorkeur en volgens mij verkeerde interpretatie ( en hier zeg jij niet dat je Coleman hetzij Dorian beter vind, maar dit bedoel je volgens mij wel, vooral je laaste sluitende zin :P):

Je kan maar 1 ding zeggen. Beiden waren in hun tijd de beste!!
Het voordeel wat Yates op Ronnie heeft: Hij won ook van Ronnie. En Ronnie nooit van Yates.

Kijk dit is nou net de vraag!!!!!Eigenlijk komt het erop neer; Coleman is er in zijn beste conditie ( zelf vind ik dit 2003 ) en Yates is er in zijn beste conditie ( 1997 Pro Grand Prix ) Als je ze op dat moment nou gezamelijk op het podium zet wie zou er dan winnen. Maar eigenlijk beginnen we ergens aan waar geen eind aan te knopen is :P.


Verder hou ik van Freaks, dus beiden erg gaaf

Hier wou ik mee aflsuiten.....:D
 
Laatst bewerkt:
Blijft een onzinnige discussie dit... ik vind een appel lekkerder dan een peer :D
 
Ik zeg 1 ding: COME ON MISTER YATESSSS!! :D:D:D (voor de mensen die blood and guts hebben gezien).

Enough said
 
Back
Naar boven