MuscleMeat

Dorian Yates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Sergio Oliva (1978), Dorian Yates (1993), Arnold Schwarzenegger (1973), Ronnie Coleman (2001)



[Abeelding niet meer beschikbaar]
Dorian Yates(1995?), Arnold Schwarzenegger (1975), Ronnie Coleman (1999), Franco Columbu (1975), Sergio Oliva (1981?)



Geen vergelijking, Yates all the time !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb die film van dorian, pootig mannetje idd! :D
 
Vooral van de voorkant ziet hij er veel beter uit dan de rest.
 
ja als je de beste foto van Ron Brandsteder neemt waarbij hij goed in het licht staat en hem zet naast een slechtere schaduw foto van wie dan ook dan wint Ron Brandsteder ook nog.
 
Is het je opgevallen dat de BB van toen mooie strakke buiken hebben en dat Yates en Coleman half uitpuilende middels hebben...

Ik vind de vormen van vroeger mooier als het gefreakte van nu..
 
Je hebt het nu alleen over die 2 hoop ik, want vroeger hadden Samir Bannout, Lee Haney, Ralf Moller, Mike Quinn ook een uitpuilende buik om er maar een paar te noemen.
Nu zie ik Ahmad Haidar, Shawn Ray, Dexter Jackson met goede vlakke buikjes lopen.
 
Originally posted by bestoldschool
Je hebt het nu alleen over die 2 hoop ik, want vroeger hadden Samir Bannout, Lee Haney, Ralf Moller, Mike Quinn ook een uitpuilende buik om er maar een paar te noemen.
Nu zie ik Ahmad Haidar, Shawn Ray, Dexter Jackson met goede vlakke buikjes lopen.

Juist en zo hoort het, niet van die extreme uitpuilende gevallen zoals Coleman en Ruhl......... lelijk bah.......
 
Originally posted by bestoldschool
ja als je de beste foto van Ron Brandsteder neemt waarbij hij goed in het licht staat en hem zet naast een slechtere schaduw foto van wie dan ook dan wint Ron Brandsteder ook nog.

Helemaal mee eens. Als ze een foto van Yates hadden genomen waar z'n rug net als bij z'n buurman goed uitgelicht was geweest zodat de seperatie beter te zien was, had het helemaal geen vergelijk meer geweest

Yates rules
 
Originally posted by soulreaver


Juist en zo hoort het, niet van die extreme uitpuilende gevallen zoals Coleman en Ruhl......... lelijk bah.......

Tsja, als het publiek om massamonster vraagt moeten ze ook de randbijzaken voor lief nemen.

Het word dus een keuze uit massa monsters met aliens op hun lijf, of minder massa met strakke buiken.

Ik betwijfel trouwens of van de huidige lichting er tussen zitten die net als Herr Zwantzenegger of Frank Zane (of wat dat aangaat de meesten uit die tijd) een goed vacuumpose neer kunnen zetten. Want ook de lichtere pro's zitten stevig aan de "inwendige orgaan vergrotende" middellen
 
ik vind die borstspieren (pectorales ? :) ) van arnold echt supermooi altijd, ik ken een foto dat ie in ontspannen toestand staat met zijn hoofd een beetje omhoog geheven, boven op die foto staat mr olympia, op die foto zie je echt hoe rond zijn borstspieren zijn
 
Originally posted by Reinier
.... ik vind die borstspieren (pectorales ? :) ) van Arnold echt supermooi altijd .... op die foto zie je echt hoe rond zijn borstspieren zijn ....
Op deze foto ook pecs in perfectie !!!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser

Op deze foto ook pecs in perfectie !!!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:

Zeker, echt mooi, natuurlijk ook.
 
Perfecte shape idd maar natuurlijk niet naturel ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Perfecte shape idd maar natuurlijk niet naturel ;)

Groet Smalluser :thumb:

lmd :p


Ik vraag me ineens af hoeveel die gast benchpress deed in zn toptijd of barbell curls iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
cupmaat?? ik vind de borst van arnie de mooiste aller tijden! helemaal perfect

Originally posted by smalluser

Op deze foto ook pecs in perfectie !!!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Wel off-topic 3 begon hier over Yates en die is niet te vergelijken met Arnold dat staat als een paal boven water !!!!!

Yates in topvorm is volgens mij de grootste en droogste en de meest gedefinieerde builder die er is of geweest is.

Ik heb die man een keer met een kilootje of 135 van een meter of twee afstand op het podium zien staan
een gastoptreden doen kolere wat een kolos !.

Dus om door te gaan over Arnold :D kan je mooi posten in The one and only ......... :D :D :D

Once a fan always a fan :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
leuk interview met Dorian:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Idd leuk stukje ook over de doping kwestie enzo..
 
Back
Naar boven