XXL Nutrition

Dorian Yates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie message, iets wat jonge (pro) bodybuilder volgens mij vergeten.
 
Ondanks m'n respect voor de BB'r Yates is dit eerder een hypocriete boodschap. Elke bodybuilder op het niveau van Yates hoeft zulke uitspraken over 'healthy' niet te doen.
 
Ondanks m'n respect voor de BB'r Yates is dit eerder een hypocriete boodschap. Elke bodybuilder op het niveau van Yates hoeft zulke uitspraken over 'healthy' niet te doen.

Deze boodschap plaatst hij waarschijnlijk omdat hij nu met health problemen kampt. gok ik
 
1570853677375.png
 
Dorian Yates – 1996 German Grand Prix Prejudging DVD PICS!!!

vlcsnap-2015-10-19-14h40m05s182.jpg


vlcsnap-2015-10-19-14h43m30s36.jpg


vlcsnap-2015-10-19-14h49m05s55.jpg


vlcsnap-2015-10-19-14h50m31s144.jpg
 
Ondanks m'n respect voor de BB'r Yates is dit eerder een hypocriete boodschap. Elke bodybuilder op het niveau van Yates hoeft zulke uitspraken over 'healthy' niet te doen.

Hoezo niet? Hij heeft waarschijnlijk ervaren dat je het beter verstandig aan kunt pakken.
 
would hit anytime
 
Dorian blijft toch de meest "alpha" bodybuilder imo
Hij ziet er nu gezond uit maar toen hij net gekrompen was naar een normale size was hij lijkwit en kon hij elke moment doodvallen leek het wel ".
 
Vind het wel een beetje sell out om zogezegd zijn HIT training stijl te leren aan mensen die wss een hoop moeten betalen en 9/10 van die "trainers" hebben de gym nog niet gezien vanbinnen denk ik dan( als je naar hun fysieken kijkt )
 
Back
Naar boven