AndroidHealthClinic

Dorian Yates? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SAHR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
1.303
Waardering
1
Op you tube had je een filmpje staan titel : Best of Dorian Yates.
Is door de gebruiker van het web gehaald word er vermeld.

Wie kan mij aan dat filmpje helpen? Er zat ook een wreed muziekje bij.


B.V.B Dank




Uiteraard voor degenen die erg geilen op karma is er karma te verdelen iedere keer als ik je naam ergens zie.:D
 
Dat filmpje heb ik jammer genoeg niet meer, maar ik weet wel nog hoe dat nummer heette.

Breaking Benjamin - So Cold
 
Die Yates ... die trainde in een echte hardcore kelder ...
 
Heb er ergens die hele film liggen, tot hoeveel mb kan je uploaden bij Youtube ?
 
Heb het al gevonden, er staat 100 mb en een max van 10 min. Heb wel eens langere films gezien of is dit veranderd ?
 
Weet ik niet, maar je kan hem natuurlijk wel op je hd zetten, rarren in stukkies van bijv 250mb en alle parts uploaden naar rapidshare.de oid.
 
Wat een beest is dat geweest..

Best BACK EVER!!
 
My hero! :D....Check vooral het stukje als ie de trap oploopt voordat hij het podium opgaat (men filmt dan van schuin onder) en check dan zn (midden)trapezius! EXTREEM!
Dit is idd erg vet filmpje (kende hem al). Kan iemand me uitleggen hoe ik dat filmpje van youtube op mn hd kan downloaden??? Alvast thanks...

Ander wel okay filmpje van yates is> YouTube - Bodybuilding Hoezo bulking mode LOL :D.

Verder valt me op dat bbing dungeon wel vette filmpjes heeft die ik eig wel wil downloaden. Deze is ook vet van Kevin Leverone (wel op google, weet iemand die op you tube?) > The Best of Kevin Levrone - Google Video

Enjoy.

Caine
 
Jammer dat hij een blessure kreeg.
 
die traps zijn idd the most impressive ones I've seen yet!!
 
Jammer dat hij een blessure kreeg.

Beetje de situatie van Ronnie nu, die kan er ook beter mee kappen.

Hoezo bulking mode LOL

Laatst heb ik hier een intervieuw gepost van Dorian en hij zei daarin dat hij maar 6000 kcal at in de bulk :eek:
 
@ Santino88 > Serieus van die 6000 kcal....damnz afgelopen bulk at ik op het einde 6000 kcal per dag,,,en nopez ik zie er helaas nog niet zo uit :O :D. I will be patient...
 
Back
Naar boven