MuscleMeat

Dosering 2 wk ECa 2 wk Clen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ben dus aan het cutten en Xenadrine werkt niet super goed.
Ik ga dit toch maar proberen, ik heb Xenadrine RFA-1, Stack II en Clenbuterol. Maar kan iemand (Admin, mods) een goed schema plaatsen?

Ik wil 2 Weken Stack, 2 Weken Clen. Dit lijkt mij het best.
Of kan ik beter 1 Week Eca, 1 Week Clen??

Ben maar van plan 4 tot 6 weken dit te doen.

Gr.

Elmar
 
Laatst bewerkt:
Ik ben hier geen voorstander van.. Zoals ik ook vaak zeg, je voeding is de sleutel.

Maat van me deed clen, T3 en nog wat shit en die werd er super droog van. Omdat zijn dieet zo goed inelkaar zat.

Ik deed het, maar met andere redenen en ik verloor maar 3% ofzo..

Voeding is de sleutel tot groeien en krimpen ;)
 
Originally posted by Champ
Ik ben hier geen voorstander van.. Zoals ik ook vaak zeg, je voeding is de sleutel.

Maat van me deed clen, T3 en nog wat shit en die werd er super droog van. Omdat zijn dieet zo goed inelkaar zat.

Ik deed het, maar met andere redenen en ik verloor maar 3% ofzo..

Voeding is de sleutel tot groeien en krimpen ;)


cool wie was die maat dan ;)
 
Originally posted by Champ
Ik ben hier geen voorstander van.. Zoals ik ook vaak zeg, je voeding is de sleutel.

Maat van me deed clen, T3 en nog wat shit en die werd er super droog van. Omdat zijn dieet zo goed inelkaar zat.

Ik deed het, maar met andere redenen en ik verloor maar 3% ofzo..

Voeding is de sleutel tot groeien en krimpen ;)

nou ik zou blij wezen met 3 % :D

kijk ik zie het zo, alles is meegenomen en mijn voeding heb ik al erg aangepast. Geen zuivel etc etc, veel water maar ik vind het nog niet echt super opschieten. Ja ik denk wel 1 Kg per week idd met me Xenadrine. Maar wil nu mayb ff stoppen 2 weken en dan dit gaan doen. MAar alleen Stack en Clen. Alleen i kvroeg of iemand een goed schema weet?
 
Originally posted by Elmar


nou ik zou blij wezen met 3 % :D

kijk ik zie het zo, alles is meegenomen en mijn voeding heb ik al erg aangepast. Geen zuivel etc etc, veel water maar ik vind het nog niet echt super opschieten. Ja ik denk wel 1 Kg per week idd met me Xenadrine. Maar wil nu mayb ff stoppen 2 weken en dan dit gaan doen. MAar alleen Stack en Clen. Alleen i kvroeg of iemand een goed schema weet?

Gewoon 2 op 2 af.

Dus 2 weken clen, 2 weken eca, 2 weken clen.

Clen opbouwen met 1 tab per dag in het begin en opbouwen tot waarschijnlijk 5of6 tabs.
Dan 2 weken off of 2 weken eca, en dan 2 weken clen waarbij je gelijk al op 5 tabs ofzo kan beginnen.

Verder speelt je dieet uiteraard een sleutelrol, zeker tijdens clen.
Erg weinig vet en kh dan. En dat is dus echt retezwaar.

Ben je niet te snel gezakt in kcal/kh ? Ik had dit zelf ook, en dan gebeurt er echt geen reet meer....

Ik zou proberen eerst hoger te gaan zitten met kcal/kh, langzaam iets afbouwen en pas aan die clen etc. beginnen als je zeker weet dat je binnen die 6 weken je beoogde doel kan bereiken.
 
lijnzaadolie mag toch wel voor vetten??
en ikzit al laag in KH en hoog in eiwit

ben idd snel gezakt, ging op zich goed nu ben ik langzaam nog minder KH aan het doen en nu loopt het wel weer.
 
Ik zou voor die tijd zoiezo even proberen opnieuw te beginnen, dat je dus een goede verbranding hebt voor je aan die 6weken cyclus begint.

Bij clen moet je iig erg laag in vet en kh zitten. Vet<30gram en kh constant beneden de 100gram.
Of zoals dit: (schema van patrick :D)
Ma:150
Di:100
Wo:75
Do:50
Vrij:25

Zaterdag kan je dan loaden en op zondag bv onderhoudsdosis eten.

En geloof me, die donderdag en vrijdag zijn echt zwaar, zowel lichamelijk als mentaal.
Zeker als je dan ook nog eens een potje aan t trillen bent.

Lijnzaadolie kan je gewoon nemen, als je 't maar meeneemt in het totale plaatje.
Verder na 6'en geen carbs meer. En je kan proberen de laatste week of 2 weken zuivelvrij te gaan. D'r zijn toch mensen die hier net een tikkeltje droger van worden. Maar dat ligt er ook aan hoe laag je al in je bf% zit uiteraard.
 
kh heb je zo i zo toch nodig, ook bij dieet?
2 el lijnzaadolie zijn al 30 gram vet dus tja word moeilijk hoor. zit nu aan de 162 KH ofzo en moet nog minder dus?
neem aan dat je na je training toch wel ff KH naar binnen moet werken?? en ik zit al zuivelvrij op magere kwark na dan.

en wat bedoel je met de zaterdag en zondag???

Hier mijn eetschema nu:

| Product | Hoeveelheid| Kcal | Eiwit | KH | Vet |

7:30 uur
Whey-Eiwit (shake): 40 gram , 153.0, 31.0, 4.0, 0.4
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0
Bruinbrood (volkoren): 2 Sneetjes, 126.0, 5.0, 24.3, 1.0
Banaan: 1 stuk, 124, 1.0, 30.0, 0.0
Lijnzaadolie: 1 el, 135.0, 0.0, 0.0, 15.0

Totaal 531.0 37.0 58.3 16.4

10:30 uur
Koolvis: 200 gr 144, 36.0, 0.0, 0.0
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 144 36.0 0.0 0.0

13:00 uur
Gebakken Kipfilet: 200 gram, 222.0, 42.0, 0.0, 6.0
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 222.0 42.0 0.0 6.0

16:00 uur
Bruinbrood (volkoren): 2 Sneetjes, 126.0, 5.0, 24.3, 1.0
Kipfilet (op brood): 100 gr 111, 21.0, 0.0, 3.0
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 237.0 26.0 24.3 4.0

17:00 uur Trainen

Na training
Banaan: 1 stuk, 124, 1.0, 30.0, 0.0
Whey-Eiwit: 40 gram, 153.0, 31.0, 4.0, 0.4
Water: 1000 ml, 0.0 ,0.0, 0.0, 0.0

Totaal 277.0 32.0 34.0 0.4

20:30 uur
Gebakken Kipfilet: 200 gram, 222.0, 42.0, 0.0, 6.0
Pandam rijst: 40 gram, 147.6, 3.6, 31.2, 0.9
Water: 1000 ml, 0.0 ,0.0, 0.0, 0.0
Lijnzaadolie: 1 el, 135.0, 0.0, 0.0, 15.0

Totaal 517.6 45.6 31.2 21.9

23:00 uur
Magere Franse Kwark: 450 gram, 193.5, 33.7, 14.9, 0.0
Water: 1000 ml: 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 193.5 33.7 14.9 0.0

SUBTOTAAL: 2122.1, 252.3, 162.7, 48.7

Hierbij gebruik ik:
Xenadrine RFA-1: 2x2 caps op nuchtere maag (Misschien binnekort afwisselen met Stack II of Stacker 4?)
Dus ook Clenbuterol erbij gaan doen.
Multivitamine MEGA-2: 1 Tab
Vitamine C: 2x 50mg tabs (in Multi zit 250 mg)
Cardio: 55 min 4/5x p/w waarvan 10 min warm-up


Dus als je hier advies bij hem ivm minder KH graag!! :D

p.s. hoeveel doosjes clen heb ik hiervoor nodig en moet ik de tabs verdelen over de dag? per dosering 2 ofzo? (begin 1)
 
Laatst bewerkt:
Pff ja moeilijk.

Iets minder lijnzaadolie zou ik voor gaan. 2x 5ml ofzo.
Kh heb je wel nodig, maar bij clen moet je gewoon echt laag zitten wil het goed resultaat hebben.
Er zit overigens wel veel kh in je wei shake? Zeker van die snoopy tabel gehaald?
Waarsch. is dat wel lager, aangezien ze bijna allemaal aspartaam gezoet zijn.

Ik zou zoiezo de kipfilet niet bakken, maar grillen. En verder wel wat kh na het trainen uiteraard. Maar ik zou dan wel die banaan vervangen voor wat dextrose.

Om 20:30 zou ik die rijst schrappen. Zoiezo na 6'en alles carbs schrappen en dus die kwark om 23:00 ook.
Tijdens die weken met clen is 't misschien verstandig om wat caseine shakes te nemen op bepaalde tijdstippen. Want de kip e.d. komt dan echt je neus uit :D

Op bv die vrijdag die ik noemde met 25 gram carbs, dan eet je dus bij je ontbijt een beetje en na het trainen. Verder bijna alleen maar eiwit, en dat is echt zwaar.
Maar eigenlijk moet je dus per dag minder met kh.

Je moet wel zeker zijn voor je eraan begint, als je die 6 weken er op hebt zitten zal je daarna niet zomaar nog meer vet kunnen verbranden. Zeker niet als je van jezelf al een vrij langzame stofwisseling hebt.


Zaterdag's moet je gewoon carbloaden. Dat is gewoon je cheatdag. Liefst dan carbs eten met een hogere gi om je stofwisseling weer aan te wakkeren. ( vraag Patrick ff om stukken die hij had over leptine, is vrij veel stof om te lezen, maar zeker interessant.
Simpel gezegd staat de leptine evenredig met hoeveel vetverbranding. En insuline schommelingen zorgen ervoor dat je leptine aanmaak omhoog gaat etc. dus carbs met een hogere gi. Ik zou zelf alleen niet te gek gaan doen uiteraard.)

En Zondag eet je gewoon op onderhoudsdosis.
 
Hoeveel doosjes clen?

Spiropent is 30 tabs van 0,02mg stuk.
Eerste week doe je dus 1-2-3-4-5 en dan blijf je bv op 5.
Dan heb je dus 60 tabs nodig voor die 2 weken.
De 2e 2weken kan je gewoon op 5 tabs beginnen. Misschien kun je nog verhogen tot 6, dus ja.
Ik zou dus gewoon voor 4 doosjes gaan. Dan heb je iig zeker te weten genoeg.

Als je clen neemt, moet je die stacker oid wel stoppen he.

Cardio uiteraad op nuchtere maag doen. Liefst voor je ontbijt, mits je kan uiteraard.
 
Originally posted by matthieu
Pff ja moeilijk.

Iets minder lijnzaadolie zou ik voor gaan. 2x 5ml ofzo.

Dus ongeveer 2 Eetlepels of 2 Theelepels?

Originally posted by matthieu
Kh heb je wel nodig, maar bij clen moet je gewoon echt laag zitten wil het goed resultaat hebben.
Er zit overigens wel veel kh in je wei shake? Zeker van die snoopy tabel gehaald?
Waarsch. is dat wel lager, aangezien ze bijna allemaal aspartaam gezoet zijn.

nee 4.0 gram KH per 40 gram en dus gewoon onder de 100 blijven. Levrone@ zegt tegen me dat ik wel wat meer KH moet eten om mij spieren te behouden omdat ik wel natuurlijk ben. niet AS.


Originally posted by matthieu
Ik zou zoiezo de kipfilet niet bakken, maar grillen. En verder wel wat kh na het trainen uiteraard. Maar ik zou dan wel die banaan vervangen voor wat dextrose.

Ja ga ik doen maar mijn dextrose was op. is 40 gram genoeg? ja toch? En kip ga ik denk ik koken.


Originally posted by matthieu
Om 20:30 zou ik die rijst schrappen. Zoiezo na 6'en alles carbs schrappen en dus die kwark om 23:00 ook.
Tijdens die weken met clen is 't misschien verstandig om wat caseine shakes te nemen op bepaalde tijdstippen. Want de kip e.d. komt dan echt je neus uit :D

Ja misschien wel maar moet k weer pot caseine halen Pff.. $$$
Maar ik neem wel gepastureerde ei-eiwit. kan je bij de makro halen.


Originally posted by matthieu
Op bv die vrijdag die ik noemde met 25 gram carbs, dan eet je dus bij je ontbijt een beetje en na het trainen. Verder bijna alleen maar eiwit, en dat is echt zwaar.
Maar eigenlijk moet je dus per dag minder met kh.

JA dat lijkt me idd erg zwaar dan neem ipv van brood en beleg alleen mijn beleg. maar zal proberen.

Originally posted by matthieu
Je moet wel zeker zijn voor je eraan begint, als je die 6 weken er op hebt zitten zal je daarna niet zomaar nog meer vet kunnen verbranden. Zeker niet als je van jezelf al een vrij langzame stofwisseling hebt.

Nee dan zal het langzamer gaan maar blijf ik gewoon betje op me voeding letten en cardioen.

Originally posted by matthieu
Zaterdag's moet je gewoon carbloaden. Dat is gewoon je cheatdag. Liefst dan carbs eten met een hogere gi om je stofwisseling weer aan te wakkeren. ( vraag Patrick ff om stukken die hij had over leptine, is vrij veel stof om te lezen, maar zeker interessant.
Simpel gezegd staat de leptine evenredig met hoeveel vetverbranding. En insuline schommelingen zorgen ervoor dat je leptine aanmaak omhoog gaat etc. dus carbs met een hogere gi. Ik zou zelf alleen niet te gek gaan doen uiteraard.)
En Zondag eet je gewoon op onderhoudsdosis.

Dit gaat e een beetje te ver maar ik zal dan wel gewoon KH heten maar niet teveel uiteraard.

Thx!!
 
Originally posted by matthieu
Hoeveel doosjes clen?

Spiropent is 30 tabs van 0,02mg stuk.
Eerste week doe je dus 1-2-3-4-5 en dan blijf je bv op 5.
Dan heb je dus 60 tabs nodig voor die 2 weken.
De 2e 2weken kan je gewoon op 5 tabs beginnen. Misschien kun je nog verhogen tot 6, dus ja.
Ik zou dus gewoon voor 4 doosjes gaan. Dan heb je iig zeker te weten genoeg.

Als je clen neemt, moet je die stacker oid wel stoppen he.

Cardio uiteraad op nuchtere maag doen. Liefst voor je ontbijt, mits je kan uiteraard.

Ja idd 2 weken clen only, 2 weken stack only.

en Cardio kan ik alleen maar voor me training en na mij training. niet 's ochtends. Vind ik ook wel best. Maar 4 doosjes dus ok valt mee.. :D

thx
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb een Week schema in elkaar gezet van Ma tot en met Vrijdag. Zaterdag zal ik wel weer gewoon gaan eten. En zondag ook.

Zie hier. [EDIT]DOWN[/EDIT]


Dit is een Excel Schema.

de Zaterdag en Zondag snap ik nog neit helemaal wat ik met mij nvoedsel moet doen.


Maar vergeet neit ik ben Naturel en hoop niet dat ik Alleen maar of veel spierverlies leidt. Ik kwam trouwens niet aan de 25 gram KH op Vrijdag maar mag 49 gr KH. houd ik het maar bij.

p.s. moet ik dit ook op Stack only weken doen??
 
Laatst bewerkt:
Haal ff die prijs weg... Blijven illegale middelen.....

Die lijnzaad? ja 2 theelepels ofzo. En in de tussenliggende weken kun je gewoon weer 2 eetlepels doen.

Verder zou ik met constante dosis onder de 100gram carbs blijven. Als je meer gaat eten is het gewoon sonde van je clen.
En hoog in eiwitten uiteraard.

En die laad dag etc heb je ook echt wel nodig.

Gaat je beetje te ver? :D lol. Maar gewoon load dag houden en zondag onderhoudsdosis. Dat moet wel lukken he.
 
Ik zou in die tussenliggende weken gewoon een "normaal" cutdieet aanhouden.

Vrijdag 49 gram kan ook hoor.

Verder hoog in eiwitten zitten, en al ben je clean, je zal uiteraard iets verliezen.
Maar als verder je dieet goed zit kan je het goed beperken.

Zo ff die sheet bekijken.

Edit:
ziet er goed uit wel. Ik zou alleen nog hoger in eiwit gaan om spierverlies dus tegen te gaan. En om wat hoger in kcal te komen. 1400 (vrijdag) is wel errug weinig.

En gewoon proberen per dag te minderen, dat is denk ik ook makkelijker vol te houden.
Misschien die 2 boterhammen sochtends nog verdelen. 1e maaltijd 1 en 2e maaltijd 1.
 
Laatst bewerkt:
ok thx!! :D ja kijk ik wil juist nu goed allemaal informatie winnen en het in 1 x goed dan dan gelijk beginnen en alles lopt uit het handje! :D maar thx voor je info.. Je moet maar even idd naar die sheet kijken als je wil ;)

En die load dag houd dus in gewoon weer naar de 100 gram KH? en de onderhoudsdosis ook?? jij mag ook een zaterdag en zondag erbij makenin mijn sheet hoor hehe... nee joh lama kost teveel tijd. :D
 
Originally posted by Elmar
ok thx!! :D ja kijk ik wil juist nu goed allemaal informatie winnen en het in 1 x goed dan dan gelijk beginnen en alles lopt uit het handje! :D maar thx voor je info.. Je moet maar even idd naar die sheet kijken als je wil ;)

En die load dag hodu dus in gewoon weer naar de 100 gram KH? en de onderhoudsdosis ook??

Nee,

Op die load dag ga je boven je normale behoefte zitten zelfs.
Dus normale hoeveel eiwit en vet alleen nog wat meer kh. Gewoon alsof je 1 dag bulkt.
(ik heb pas op een load m'n record aantal boterhammen op 1 dag verbeterd: 41 :D)

En op zondag gewoon wat je normaal moet eten. Dus gewoon je uitgerekende behoefte in kcal.
 
Originally posted by matthieu


Nee,

Op die load dag ga je boven je normale behoefte zitten zelfs.
Dus normale hoeveel eiwit en vet alleen nog wat meer kh. Gewoon alsof je 1 dag bulkt.
(ik heb pas op een load m'n record aantal boterhammen op 1 dag verbeterd: 41 :D)

En op zondag gewoon wat je normaal moet eten. Dus gewoon je uitgerekende behoefte in kcal.

kijk dat is udidelijke taal! :D en dus Carbs met hoge GI (slechte KH) :D
 
Jep, alleen zou ik zelf niet TE gek gaan doen. dus niet heel de dag chocolade eten ofzo :)

Gewoon brood met een wat hoger gi ofzo. Bv normaal bruin brood ipv volkoren. En af en toe wat dingen met hogere gi kan dan geen kwaad. Is trouwens dan ook wel fijn om je even een dagje vol te eten. Daar ben je dan wel aan toe :)
 
p.s. ik heb mijn cutschema die ik hiervoor had ook hier gezet: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5603

en als je daar kijkt zeggen ze dus dat ik daar meer KH moet gaan eten en meer verdelen over mijn maaltijden dat zou beter zijn voor af te vallen.. dus tis wel raar idd..


p.s. moet ik nou dit ook doen als ik in de Stack weken zit?
 
Back
Naar boven