Fitness Seller

Dosering 2 wk ECa 2 wk Clen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by matthieu
Jep, alleen zou ik zelf niet TE gek gaan doen. dus niet heel de dag chocolade eten ofzo :)

Gewoon brood met een wat hoger gi ofzo. Bv normaal bruin brood ipv volkoren. En af en toe wat dingen met hogere gi kan dan geen kwaad. Is trouwens dan ook wel fijn om je even een dagje vol te eten. Daar ben je dan wel aan toe :)

ja volgens mij ook. En van dat cutten krijg jeal zo'n #$@%$@ bui omdat het mentaal ook heel zwaar is. Maar goed ik ga het proberen. En nee ik ga het dan echt te gek maken. Ik moet meestal toch werken dus neem ik wel wat bruine of witte boterhammen mee met pindakaas of iets dergelijks..
 
Shit, jij bent snel :D

Ja tijdens die weken met stack moet je een normaal cutdieet volgen. En dan idd meer kh dan je nu doet vind ik. En idd ook beter verdelen. Gewoon over de dag verdelen, en liefst per maaltijd een klein beetje minderen. En na 6'en zou ik ook niks meer nemen. Misschien na je training dus die dextrose, alleen daarna nog iets van complexe carbs om je bloedsuikerspiegel niet volledig in te laten storten na die dextrose.

En wat je zegt klopt, dat is ook beter voor afvallen. Hoe constante je bloedsuikerspiegel is en hoe beter verdeeld je eet hoe hoger je stofwisseling blijft en hoe minder vet je opslaat in feite. Niet helemaal geweldig omschreven, maar je snapt me wel.

Alleen tijdens clen moet je gewoon laag gaan wil je echt resultaat ervan zien.
 
Ok ik ik begrijp het steeds meer ik zal die sheet nog meer aan passen ook voor de weken met clen en de zaterdag en zondag. Kijk aan jou heb ik wat :D Hoe weet jet dit trouwens allemaal ?? :D

Jij moet Moderator worden vind ik!

p.s. complexe carbs wat zou jij me aanraden?
 
Originally posted by Elmar
Ok ik ik begrijp het steeds meer ik zal die sheet nog meer aan passen ook voor de weken met clen en de zaterdag en zondag. Kijk aan jou heb ik wat :D Hoe weet jet dit trouwens allemaal ?? :D

Jij moet Moderator worden vind ik!

p.s. complexe carbs wat zou jij me aanraden?

Beste vind ik zilvervliesrijst. Maar dat is uiteraard persoonlijk. Volkoren brood eet ik ook graag, ook omdat ik het lekker vind. En zilvervliesrijst is niet vies ofzo, maar niet iets waar ik nou voor in de rij zou gaan staan

Alleen zit je dan meestal met klaarmaken. Want je moet dus wegen voor het koken. Soms gewoon even koken voor dag of 3. En dan restant laten staan in een tupperwarebakje in de koelkast.


Hoe ik dit weet? Gewoon veel lezen. En uiteraard wat praktijkervaring. Maar niet zo veel hoor. Maar genoeg om dit te weten :)
Overigens heb ik heel veel van Patrick, die heeft me hierover een hoop basis dingen uitgelegd etc.

Tja moderator... zoiets is leuk hoor, maar ik sta daar ook niet om te springen :D Op zich zijn er hierook al mod's genoeg denk ik. En zoniet dan zijn er nog wel een paar mensen die hier mod zouden kunnen worden die veeel meer weten dan ik.
 
Thx je gaat vanme horen ;)
 
Originally posted by matthieu
ziet er goed uit wel. Ik zou alleen nog hoger in eiwit gaan om spierverlies dus tegen te gaan. En om wat hoger in kcal te komen. 1400 (vrijdag) is wel errug weinig.

En gewoon proberen per dag te minderen, dat is denk ik ook makkelijker vol te houden.
Misschien die 2 boterhammen sochtends nog verdelen. 1e maaltijd 1 en 2e maaltijd 1.


Ja moet ik dus hoger dan die 250+/- gr eiwit zitten? Moet ik gewoon nog blikje tonijn erbij verdelen ofzo?

En dat komt ook omdat jij zegt Na 6e niet meer KH eten.
Daar zitten meestal veel kcal. Maar ik zal hem wel weer even aanpassen. Ik ga pas beginnen als me schema is goedgekeurd :D
 
De hier geplaatste voedingsadvioesen doen mij sterk denken aan het montiac dieet. Daarin werden expres bepaalde voedingsstoffen niet gecombineerd teneinde te komen tot vet verlies, zonder dat het lichaam tekorten aan essentiele bouwstoffen kreeg. Zou interresant zijn om eens naar te kijken als kruis referentie.
 
@elmar: We hebben t er wel ff over op msn enzo, ik zal straks weleens kijken.

Je mag idd nog iets meer eiwit eten enzo.

Maar gewoon je koolhydraten ook verdelen over de dag. Alleen na 6uur geen kh meer eten. Maar omdat jouw training om ca 1700 is zou ik erna gewoon dextrose nemen en daarna nog iets van complexe carbs. Dan zit je misschien iets na 6'en nog met carbs, maar dat is geen directe ramp.

Overigens nog iets. Je wou xenadrine en stack2 ofzo tegelijk gaan nemen? Beide zit toch gewoon ec( a ) in? Volgens mij ga je dan overdoseren.

@shadum: Ja ik heb montignac nog nooit echt goed bekeken hoor, maar ik zou een dergelijk dieet nooit aanraden aan iemand normaal gesproken.
Maar misschien eens naar kijken.
Je houd het niet lang vol, en je verlaagt je stofwisseling ontzettend er mee. Maar het werkt gewoon ontzettend goed tijdens clen.
 
Originally posted by matthieu
@elmar: We hebben t er wel ff over op msn enzo, ik zal straks weleens kijken.

Je mag idd nog iets meer eiwit eten enzo.

Maar gewoon je koolhydraten ook verdelen over de dag. Alleen na 6uur geen kh meer eten. Maar omdat jouw training om ca 1700 is zou ik erna gewoon dextrose nemen en daarna nog iets van complexe carbs. Dan zit je misschien iets na 6'en nog met carbs, maar dat is geen directe ramp.

Overigens nog iets. Je wou xenadrine en stack2 ofzo tegelijk gaan nemen? Beide zit toch gewoon ec( a ) in? Volgens mij ga je dan overdoseren.

@shadum: Ja ik heb montignac nog nooit echt goed bekeken hoor, maar ik zou een dergelijk dieet nooit aanraden aan iemand normaal gesproken.
Maar misschien eens naar kijken.

is goed bro

over xena en stack. heeft perfectbody.nl mij aangeraden, 1 caps stack II e 1 Xena

ipv 2 xena of 2 stack II

Je houd het niet lang vol, en je verlaagt je stofwisseling ontzettend er mee. Maar het werkt gewoon ontzettend goed tijdens clen.
 
Laatst bewerkt:
Robin zegt dus dat ik hiermee HEEL veel spier ga verliezen. :(
 
Aanbevolen door:

Robin:
  • Week 1-4 : E/C 25mg/200mg 3x/D
  • Week 5-7 : Wintrol 50mg/75mg/ED tabs
  • Week 5 : Clenbuterol 40/40/60/60/80/80/100 mcg/ED
  • Week 6 : Clenbuterol 100/100/100/100/100/100/100 mcg/ED
  • Week 7 : Clenbuterol 100/100/100/100/100/100/100 mcg/ED
  • Nakuur: -
Soulreaver: (Klinkt ook erg goed)
  • Week 1-6 : Wintrol 50mg /ED tabs
  • Week 1-3 : E/C 25mg/200mg 3x/D
  • Week 4 : Clenbuterol 40/40/60/60/80/80/100 mcg/ED
  • Week 5 : Clenbuterol 100/100/100/100/100/100/100 mcg/ED
  • Week 6 : Clenbuterol 100/100/100/100/100/100/100 mcg/ED
  • Nakuur: Milk Thisle
p.s. hoeveel tabs Winny zijn dat per dag? En hoe moet ik de doseringen p/d verdelen?


Dit is mijn voedingsschema zoals ik hem wil gebruiken tijdens de kuur:

Voedingsshema's:
Cut-schema icm Clenbuterol

opmerking:
Zaterdag Load fase en Zondag Onderhoudsfase.


Cut-schema icm ECA

opmerking:
De gehele week door.


Graag opmerkingen en dingen die ik beter kan veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat spierverlies heel erg meevallen, maar hier zijn al discussie genoeg overgeweest.
Clen zorgt wel voor een positieve stikstofbalans, wat anti catabool is. Maargoed.

Zoals Robin het aangeeft kan het beter werken omdat je met eca je receptoren niet zo verzadigd. Ook zit je dan alleen de laatste weken extreem in je dieet in feite.


Alleen zou ik wel met 1 tab per dag opbouwen. Ook net hoe gevoelig je ervoor bent. En winny wel elke dag nemen met tabs. Gezien de halfwaardetijd van 9uur.

Ik zou dan voor 30mg ed gaan. Of depot 50mg eod.

Winny depot kan eod. Eigenlijk heeft het niet echt een halfwaardetijd, maar das weer een heel ander verhaal.


Verder kun je ze beide toepassen. En op deze manier (met winny)verlies je nagenoeg geen spiermassa. Daar ben je dan zeker van.

Met clen alleen wel wat, maar niet zo veel als mensen denken. Zoiets moet je zelf hebben geprobeerd voor je kan zeggen of dat voor jou geld of niet.

Ik zelf ben bv rasechte endo :p En ik raak dus moeilijk vet kwijt, maar hou wel heel makkelijk spiermassa vast, dus ja.

Aan jouw de keus.
 
Je kan overigens ook pure ephidrine gebruiken, als stack niks meer doet. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Maar het schijnt toch wel een stuk effectiever te zijn.

Edit:

winny is meestal of 5mg of 10mg tabs.

2 of 3 keer per dag nemen. En gewoon verdelen. Dus bv 3x10mg.
 
Lijkt me uberhaupt iets om bij stil te staan ; je eigen lichaam. Een ieders lichaam werkt anders en het is vooral een kwestie van probern om er achter te komen wat het beste voor je werkt.
 
Originally posted by matthieu
Ik vind dat spierverlies heel erg meevallen, maar hier zijn al discussie genoeg overgeweest.
Clen zorgt wel voor een positieve stikstofbalans, wat anti catabool is. Maargoed.

Zoals Robin het aangeeft kan het beter werken omdat je met eca je receptoren niet zo verzadigd. Ook zit je dan alleen de laatste weken extreem in je dieet in feite.


Alleen zou ik wel met 1 tab per dag opbouwen. Ook net hoe gevoelig je ervoor bent. En winny wel elke dag nemen met tabs. Gezien de halfwaardetijd van 9uur.

Ik zou dan voor 30mg ed gaan. Of depot 50mg eod.

Winny depot kan eod. Eigenlijk heeft het niet echt een halfwaardetijd, maar das weer een heel ander verhaal.


Verder kun je ze beide toepassen. En op deze manier (met winny)verlies je nagenoeg geen spiermassa. Daar ben je dan zeker van.

Met clen alleen wel wat, maar niet zo veel als mensen denken. Zoiets moet je zelf hebben geprobeerd voor je kan zeggen of dat voor jou geld of niet.

Ik zelf ben bv rasechte endo :p En ik raak dus moeilijk vet kwijt, maar hou wel heel makkelijk spiermassa vast, dus ja.

Aan jouw de keus.

Ja soul zei dat het goed was als ik gelijk met winny zou beginnen dan kom ik nog relatief droge spiermassa aan, terwijl je opdieet bent, ik zal best goed reageren op winny omdat ik nog nooit gebruikt heb, en 30 mg winny is volgens Robin en Woul te weinig Robin had aangeraden 50 tot 75 mg Injecties zijn sterker dus als je 50 mg spuit komt ongeveer overheen met 75 mg tabs. (Ergogenics) :D Dus misschien ook winny opbouwen van 30 naar 50 mg en denk maar daar te blijven, soul deed 40 mg en regaeerde ook goed. Maar idd matthieu laatste 3 weken dus jou schema aanhouden wat jij mij heb aangeraden idd. Ben ik je nog steeds dankbaar voor. alleen 6weken tabs ??? Zou moeten kunnen toch, alleen ik wil (nog) niet gaan injecteren. Pas bij een massa kuur.

en ik ga idd luisterne naar mijn lichaam rustig clen opbouwen 1 tab per dag. tot max 4??? of 5??

p.s. wat is nou eigenlijk ED of EOD?? Elke Dag en Om de Dag ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by matthieu
Ik zelf ben bv rasechte endo :p En ik raak dus moeilijk vet kwijt, maar hou wel heel makkelijk spiermassa vast, dus ja.

Aan jouw de keus.

Ach je leeft maar 1 keer, en doe het met mate en neit gelijk overdoseren ofzo. Want bijv levrone neem 8 tabs constant (opgebouwd) clenbuterol. PFff... kijk dat probeer ik maar ff niet. En met Winny word je nog hard en krijg je een pomp en ALS je wat spiermassa aankomt (wat hoogts waarschijnlijk weinig zal zijn) dan is het meestal welblijvende.
 
50mg winny depot is idd veel sterker dan tabs en een lagere leverbelasting.
Als je winny tabs pakt kan je wel wat hoger in dosis gaan maar ik zou niet te hoog gaan ivm de leverbelasting.
Net wat je wil uiteraard. Voor alleen massa vasthouden is 30mg ed genoeg denk ik. Maar van me doet dat nu ook, en gaat goed bij hem.

Maar je zou tot 40mg kunnen gaan denk ik. Ja hoger kan altijd, maar gezien t je 1e kuurtje is etc. Zou ik het gewoon safe houden. Sr zat ook op 30mg ed geloof ik.
6 weken tabs kan wel hoor, is imo wel de limiet.

En clen kan je in feite ook wel op 5 tabs beginnen, maar dan moet je het wel eerder heb gedaan. Als je die gelijk in je mik gooit weet je niet waar je het zoeken moet :D
Ik weet niet of je al eens op sollicitatiegesprek bent geweest oid, maar dat zenuwachtige gevoel heb je dan constant. Alsof je heel de dag de trein moet halen ofzo :D
Gewoon opbouwen met 1 tab per dag, en als je eenmaal aanvoelt hoe of wat kun je evt opbouwen met 2 tabs. Soulreaver ging geloof ik op 3-4 tabs als een vliegtuig. Maar van Patrick weet ik dat hij 8-10tabs per dag weg kan werken :D
Dat is gewoon net hoe jouw lichaam er op reageert.

Als je die winny op 6 weken zet, kan je in het begin nog wel wat droge massa winnen. Het is niet veel, maar daar doe je het ook niet voor.

Overigens zou ik wel voor kaliumsuppletie zorgen. En tijdens die clen weken voor extra vezels. Gewoon een zak tarwezemelen kopen (konmar) En die kan je dan door je shake, kwark of wat dan ook gooien. Anders kan je last krijgen van verstoppingen. Gezien je laag in carbs zit en dus ook in vezels.

Kaliumsuppletie is voor de vochtbalans in de spier. Je kan vette kramp krijgen als je het niet doet.
 
Originally posted by matthieu

Kaliumsuppletie is voor de vochtbalans in de spier. Je kan vette kramp krijgen als je het niet doet.

*stop met gierende banden* Je gaat er vanuit dus dat er kalium depletie optreed ! kun je die iets meer toelichten. Is het naar jouw mening de winny die hier verantwoordelijk voor is ov juist de clen ?
 
Originally posted by Shadum


*stop met gierende banden* Je gaat er vanuit dus dat er kalium depletie optreed ! kun je die iets meer toelichten. Is het naar jouw mening de winny die hier verantwoordelijk voor is ov juist de clen ?

Ok, ik zal de handrem loslaten :D

Beide.
Ik weet zo snel geen onderzoek oid. Maar in de praktijk blijkt het meestal wel zo te zijn.
John en Patrick weten hier denk ik wel meer over te vertellen.

Vaak kramp in de bovenbenen bij het squatten. Echt een k*t gevoel.

Maar zoiezo gewoon kalium achter de hand houden.
 
TSja enigzins persoonlijke intresse (en dit is tenslotte elmars thread) is er bij jouw ook iets bekend over natrium depletie (ik zit op een natrium gebalanceerd dieet ..... te veel is niet zo erg te weinig wel)
 
Back
Naar boven