MuscleMeat

Dosering 2 wk ECa 2 wk Clen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik nam 30 mg. ed. van Generic supp. reageerde er goed op. Clen krampen zijn k*t.. gehad dat ik 10 min. dubbelgevouwen lag van de pijn omdat me buik verkrampte met abs training.. ik ging op 4 tabs als een speer, veel meer kan ik er echt niet zo wegwerken, 1 dag 5 gedaan, dat is voor mij de grens wel, ben er blijkbaar gevoelig voor..
 
Originally posted by matthieu
50mg winny depot is idd veel sterker dan tabs en een lagere leverbelasting.
Als je winny tabs pakt kan je wel wat hoger in dosis gaan maar ik zou niet te hoog gaan ivm de leverbelasting.
Net wat je wil uiteraard. Voor alleen massa vasthouden is 30mg ed genoeg denk ik. Maar van me doet dat nu ook, en gaat goed bij hem.

Maar je zou tot 40mg kunnen gaan denk ik. Ja hoger kan altijd, maar gezien t je 1e kuurtje is etc. Zou ik het gewoon safe houden. Sr zat ook op 30mg ed geloof ik.
6 weken tabs kan wel hoor, is imo wel de limiet.

Ja ok 40 mg daar zat soul op heb gevraagd, en ok dus word dat mijn max. Op het kuurschema op dbb staat 50 mg echter. Maar goed Maar ik zie dat die zambon 2 mg per pil is en er 20 pillen in een doosje zitten dus moet ik 1 doosje per dag???

Originally posted by matthieu
En clen kan je in feite ook wel op 5 tabs beginnen, maar dan moet je het wel eerder heb gedaan. Als je die gelijk in je mik gooit weet je niet waar je het zoeken moet :D
Ik weet niet of je al eens op sollicitatiegesprek bent geweest oid, maar dat zenuwachtige gevoel heb je dan constant. Alsof je heel de dag de trein moet halen ofzo :D
Gewoon opbouwen met 1 tab per dag, en als je eenmaal aanvoelt hoe of wat kun je evt opbouwen met 2 tabs. Soulreaver ging geloof ik op 3-4 tabs als een vliegtuig. Maar van Patrick weet ik dat hij 8-10tabs per dag weg kan werken :D
Dat is gewoon net hoe jouw lichaam er op reageert.

Nee ik ga clen zeker te weten opbouwen niet gelijk 5 beginnen.!

Originally posted by matthieu
Als je die winny op 6 weken zet, kan je in het begin nog wel wat droge massa winnen. Het is niet veel, maar daar doe je het ook niet voor.

Overigens zou ik wel voor kaliumsuppletie zorgen. En tijdens die clen weken voor extra vezels. Gewoon een zak tarwezemelen kopen (konmar) En die kan je dan door je shake, kwark of wat dan ook gooien. Anders kan je last krijgen van verstoppingen. Gezien je laag in carbs zit en dus ook in vezels.

Kaliumsuppletie is voor de vochtbalans in de spier. Je kan vette kramp krijgen als je het niet doet.

Kalium zorgt toch ook dat je vocht kwijt raakt. En die vezels zijn toch ook weer veel KH dus in preciepe dus weer meer KH eten?

Tegen die tijd dan wil ik een heel schema hebben met alles op en aan van grammetjes tot millilitertjes en dan laat ik jou wel ff kijken goed? En die kalium kan je gewoon ook halen bij kruidenwinkel ofzo, net als milk thisle voor reinigen van lever.??
 
Originally posted by soulreaver
Ik nam 30 mg. ed. van Generic supp. reageerde er goed op. Clen krampen zijn k*t.. gehad dat ik 10 min. dubbelgevouwen lag van de pijn omdat me buik verkrampte met abs training.. ik ging op 4 tabs als een speer, veel meer kan ik er echt niet zo wegwerken, 1 dag 5 gedaan, dat is voor mij de grens wel, ben er blijkbaar gevoelig voor..


dus toch 30 mg! ik dacht dat je 40 zei maar goed. ik ga kijken hoe ik erop ga. en met clen ga ik ook gewoon kijken eerst tot 4 en als dat gewoon gaat 5. Xenadrine helpt ook niet goed bij mij dus waarom dat wel.

hoeveel mg per tab waren die van jou soul?
 
Maar goed zetten jullie is een schema op net als wat ik heb gedaan bovenaan. En dan Met de gehele dosering erbij etc etc etc.. Inclu Milk Thisle en Kaliumsupp.


bijvoorbeeld

Kuurschema
  • Week 1-6 : Wintrol 40mg /ED tabs
  • Week 1-3 : E/C 25mg/200mg 3x/D
  • Week 4 : Clenbuterol 20/40/60/80/80/100/100 mcg/ED
  • Week 5 : Clenbuterol 100/100/100/100/100/100/100 mcg/ED
  • Week 6 : Clenbuterol 100/100/100/100/100/100/100 mcg/ED
  • Nakuur: Milk Thisle

Benodigtheden
  • Kaliumsuppletie ??
  • Milk Thisle (3 caps p/d)
  • Tarwezemelen ??
 
Laatst bewerkt:
Die vezels zijn zowel kh als eiwit als vet. Alleen zit er zo weinig in in verhouding. Plus dat je het grootste deel ervan niet verteerd. Het is puur om de darmwerking te stimuleren.

@shadum: nee sorry niet echt. Ben er wel van alles over aan het zoeken. Over vochtbalans e.d. En hoe je dus al t vocht in de spier kan trekken bv laatste dagen voor een wedstrijd. Maar ik weer er het fijne nog niet van.

Kalium kan je gewoon bij reform zaak halen btw.


Gs zijn geloof ik 10mg tabs en bd 5mg.
 
Originally posted by matthieu
Die vezels zijn zowel kh als eiwit als vet. Alleen zit er zo weinig in in verhouding. Plus dat je het grootste deel ervan niet verteerd. Het is puur om de darmwerking te stimuleren.

@shadum: nee sorry niet echt. Ben er wel van alles over aan het zoeken. Over vochtbalans e.d. En hoe je dus al t vocht in de spier kan trekken bv laatste dagen voor een wedstrijd. Maar ik weer er het fijne nog niet van.

Kalium kan je gewoon bij reform zaak halen btw.


Gs zijn geloof ik 10mg tabs en bd 5mg.

ok thx, ik ga het bestellen en dan zie ik over 4 weken wel verder.
Hoeveel tabs zitten er per doosje Winstrol? bijv Gs.?
Ik hoop geen 20 want dan moet ik heel wat doosjes kopen.
p.s. ik heb gehoord dat in bepaalde clen ook speed zit???
 
Laatst bewerkt:
Hm,nog nooit van gehoord. Wel dat er speed in ioanimin forte zat. Dat stond op ergo geloof ik.

Maar in clen ??? nee geen id.

Gewoon bij een betrouwbare dealer kopen.
 
Ja ik vraag gewoon op merk

Clen van Spiropend neem ik aan?
en Winny van Generic Supplements?
Want ik zie heeeeeeeel vaak alleen maar 2 mg/tab

Hoeveel tabs zitten er per doosje Winstrol? bijv Gs.?
 
Laatst bewerkt:
GS zijn 100 tabs van 10 mg. per tab..

Clen heb je van zowel GS als spiropent.. GS zijn 50 mcg en spiropent 20 mcg.. 20 of 30 ofsow in een doosje van spiropent en 100 in die van GS..
 
zo dus Gs ligt wel goed in de markt zeker. Dan maar die :D
 
Wat is nou ED of EOD??
 
every day, every other day
 
THX Every Other day is om de dag ofzo dus

p.s. de gene waar ik haal die zegt dat 30 mg winstrol te veel is. en dat 4 a5 tabs clen helemaal teveel is dat hij bij 3 al gek word. Maar ieder lichaam anders ;)
 
Originally posted by soulreaver
Ik nam 30 mg. ed. van Generic supp. reageerde er goed op. Clen krampen zijn k*t.. gehad dat ik 10 min. dubbelgevouwen lag van de pijn omdat me buik verkrampte met abs training.. ik ging op 4 tabs als een speer, veel meer kan ik er echt niet zo wegwerken, 1 dag 5 gedaan, dat is voor mij de grens wel, ben er blijkbaar gevoelig voor..

Wat merk je dan als je genoeg tabs heb?
 
Originally posted by Elmar


Wat merk je dan als je genoeg tabs heb?


ik zou persoonlijk opbouwen en een uur na elke tab je temp meten. ZOdra je temp niet meer stijgt weet je wat je ideale dosage is.

Wil je dat niet doen dan zou ik gewoon opbouwen tot het moment dat je zelf zegt ik trek het niet meer. Meestal heb je de eerste 3-4 dagen last van hoofdpijn en heel haastig gevoel(dat laatste blijft ook wel). Meestal ligt de grens bij 5-6 tabs ED.
Ikzelf neem er 8 ED(spiropent).

Wat betreft de winstrol, als je het kan betalen zou ik de Zambons nemen. EN je hoeft daarvan echt geen 50mg te hebben hoor, meestal is 20-25mg ruim voldoende. Tis gewoon de beste die er is, alleen wel prijzig.
Anders zou ik kiezen voor GS, ook van goede kwaliteit. Maar ga dan wel op 30-50mg ED zitten.



groeten
 
Thx ben weer wat wijzer geworden.

Over clen nog, Ik moet opbouwen dus van ma - zon 1,2,3,4,5,5,5 bijv. maar moet ik dan als ik er bijv 2 naam 1 's ochtends en 1 s'middags?? en bij 5 2 's ochtends en 2 's middags of echt elk tablettje eerlijk verdelen??
 
Originally posted by Elmar
Thx ben weer wat wijzer geworden.

Over clen nog, Ik moet opbouwen dus van ma - zon 1,2,3,4,5,5,5 bijv. maar moet ik dan als ik er bijv 2 naam 1 's ochtends en 1 s'middags?? en bij 5 2 's ochtends en 2 's middags of echt elk tablettje eerlijk verdelen??


maakt nix uit aangezien de halfwaardetijd van clen 35 uur is. Alleen is het voor sommige mensen te zwaar om alles ineens te nemen.
 
ik vraag

Hi

ik vraag me nu eigenlijk nog een ding af:

is het nu zoe dat clen alleen icm met as zou moeten worden gebruikt ? Sommige zeggen van wel ivm teveel spierafbraak en anderen niet. Is daar nu een eenduidig aantwoord of zitten we nog in in de debatfase? :D Dat vind ik erg belangrijk aangezien ik niet kuur.

Mattieu jij hebt zo te zien al clen gebruikt, had je daarvoor ook gekuurd en indien niet: hoe was je ervaring met clen? Veel massa verloren?

groeten, Xerxes
 
Re: ik vraag

Originally posted by xerxes
Hi

ik vraag me nu eigenlijk nog een ding af:

is het nu zoe dat clen alleen icm met as zou moeten worden gebruikt ? Sommige zeggen van wel ivm teveel spierafbraak en anderen niet. Is daar nu een eenduidig aantwoord of zitten we nog in in de debatfase? :D Dat vind ik erg belangrijk aangezien ik niet kuur.

Mattieu jij hebt zo te zien al clen gebruikt, had je daarvoor ook gekuurd en indien niet: hoe was je ervaring met clen? Veel massa verloren?

Tja, normaal schreeuwt iedereen dat clen o zo catabool is etc. Ik denk zelf dat dit enigzins meevalt. Het verschilt gewoon per persoon.
Je moet het gewoon zelf hebben gebruikt om te weten hoe je er op reageert. Maar je moet dan wel realiseren dat je wel wat spiermassa op het spel zet.

Maar als je vrij makkelijk vet verlies zou ik het zoiezo niet gebruiken, tenminste, als je niet op het podium wil staan.
Verlies je vrij moeilijk vet dan kan ik het mensen evt wel aanraden, en dan het liefst de laatste weken, zoals ook hierboven wordt aanbevolen. Gewoon omdat het wel sterk is, maar het effect ervan is na 2-3 weken weg. En je receptoren zijn dan helemaal verzadigd.

Ik heb het zelf dus zonder as gebruikt. En ik weet zeker dat ik echt niet veel massa heb verloren. Misschien wel iets, maar ik denk slecht een fractie meer dan dat ik zoiezo heb verloren, aangezien cutten zoiezo catabool is.

Om er zeker van te zijn om je massa te behouden kan je natuurlijk wel voor een as/clen kuur gaan met iets van winny ofzo. Maar ik vind mezelf daar nog te jong voor en nog te weinig trainingsjaren. Dus ik heb bewust gekozen om dat niet te doen.
 
Back
Naar boven