MuscleMeat

Peiling Dosering advies nodig voor een beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 173292

Novice
Lid geworden
7 jan 2023
Berichten
3
Waardering
3
Goede avond
Ik heb 4 fles primobolan en 4 flesjes testosteron en potje nolvadex weten te bemachtigen dat was niet een probleem
Maar wat wel het probleem is dat ik meerdere mensen heb gevraagd om advies 4 om precies te zijn en alle 4 zijden ze compleet iets anders qua doseringen
Nu heb ik maar 1 lichaam en wil ik die niet slopen met roekeloos gedrag dus vandaar dit bericht wat zou het beste schema voor mij als beginnende anabole gebruiker zijn
Mijn doelen zijn lichter worden en meer spierkracht en uithoudingsvermogen vooral de laatste 2 vind ik het belangrijkste
Ik heb
testosteron potjes 4 x 10 ml 250mg/ml
Primobolan 4 x 10 ml 100mg/ml
En als nakuur 1 potje nolvadex 10 mg
Hoe kan ik hier een goed en veilig schema van maken ik drink niet gebruik geen drugs behalve dat ik wel eens jointjes rook eet goed en ben verder ook gezond
Weet niet of ik dit erbij mag zetten maar t merk van al me middelen zijn [ merk verwijderd ] staat op de doosjes
Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen want ik zie door zoveel verschillende en wisselende info de bomen door het bos niet meer
Ik fitness nu ook al 3 keer per week maar wel zonder middelen daar wou ik eerst het juiste advies voor hebben voor ik ermee begin

Bedankt alvast😎
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En zou het misschien een idee zijn om het te laten testen ? Zo ja waar kan ik dat laten doen
 
Heb je je goed ingelezen (lijkt er niet op.... )
Hoe lang train je, volgens welk schema
Wat is Goed eten? Wat is je viedingsschema? Macros?

Ik vermoed dat je hier nog niet aan toe bent....
 
Ik heb me hierover idd niet voldoende in verdiept trainen doe ik al jaren wel met tussen pauzes maar grootste gedeelte van het jaar zit ik gewoon netjes 2 a 3 keer per week in de sportschool en heb niet echt een schema ik pak gewoon elke spiergroep aan als ik train inclusief cardio
En goed eten is voor mij aardappels veel vlees en wat groente plus caseïne shakeje voor het slapen en overdag gewoon bruinbrood met vlees
 
Ik heb me hierover idd niet voldoende in verdiept trainen doe ik al jaren wel met tussen pauzes maar grootste gedeelte van het jaar zit ik gewoon netjes 2 a 3 keer per week in de sportschool en heb niet echt een schema ik pak gewoon elke spiergroep aan als ik train inclusief cardio
En goed eten is voor mij aardappels veel vlees en wat groente plus caseïne shakeje voor het slapen en overdag gewoon bruinbrood met vlees
Goed eten is wel duidelijk met 22% bf, wat tevens ook de reden is waardoor ik geen kuur zou beginnen. Niet alleen heeft het weinig zin met een verhoogd Bf%, het is tevens meteen een clue dat je jou voeding niet lang niet on point hebt.
Probeer eerst wat te cutten zodat je lichte definitie ziet in je abs en overweeg dan alsnog om bovenstaande kuur te ondernemen.
 
Goede avond
Ik heb 4 fles primobolan en 4 flesjes testosteron en potje nolvadex weten te bemachtigen dat was niet een probleem
Maar wat wel het probleem is dat ik meerdere mensen heb gevraagd om advies 4 om precies te zijn en alle 4 zijden ze compleet iets anders qua doseringen
Nu heb ik maar 1 lichaam en wil ik die niet slopen met roekeloos gedrag dus vandaar dit bericht wat zou het beste schema voor mij als beginnende anabole gebruiker zijn
Mijn doelen zijn lichter worden en meer spierkracht en uithoudingsvermogen vooral de laatste 2 vind ik het belangrijkste
Ik heb
testosteron potjes 4 x 10 ml 250mg/ml
Primobolan 4 x 10 ml 100mg/ml
En als nakuur 1 potje nolvadex 10 mg
Hoe kan ik hier een goed en veilig schema van maken ik drink niet gebruik geen drugs behalve dat ik wel eens jointjes rook eet goed en ben verder ook gezond
Weet niet of ik dit erbij mag zetten maar t merk van al me middelen zijn [ merk verwijderd ] staat op de doosjes
Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen want ik zie door zoveel verschillende en wisselende info de bomen door het bos niet meer
Ik fitness nu ook al 3 keer per week maar wel zonder middelen daar wou ik eerst het juiste advies voor hebben voor ik ermee begin

Bedankt alvast😎
Netjes in de kast laten liggen en je eerst beter inlezen.
Een kuur stel je vooraf samen en dan koop je pak de gear.

Ga eerst eens cutten tot 10-12% en kijk je voeding en training na. in de sticky's hier is voldoende te lezen. ook aangemaakte topics
 
Kuurtje paar jaar on hold.
Voedingsschema maken met macos om te cutten. Bepaal je onderhoud en ga daar eens 250-500 kcal onder zitten
Ca. 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht
1 gr vet per kg lichaamsgewicht
Rest koolhydraten

Trainingschema maken om progressie te volgen.

Bouw voldoende rust in.

Ga dat eerst maar een paar maanden volhouden en zien wat dat doet.

Ga desnoods een log bijhouden hier als stok achter de deur.
 
mischien eerst beginnen met een beter slaap ritme voordat je deze stap zet.
 
Totaal geen kennis en beginnen kuren is echt afrader! Ook heb je totaal geen idee wat voor kuur je gaat doen denk ik dan zonder enig idee van voeding schema nog training schema heeft het echt weinig zin. Je bent ongerust over je lichaam hou die gear bij get your shit together volg het forum paar maanden LEES veel topics, kuurlogs, over de middelen, schemas van andere, ... en ga dan voor een lichte kuur 250 of 500mg max test-e . je kan er primo bij zetten maar lijkt me echt belachelijk met die bf% en als eerste kuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk een troll.
 
Back
Naar boven