Fitness Seller

dosering ALA

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Wie weet hoe je ALA het beste in kunt nemen?
Ik heb een potje van 60x 300mg. Volgens mij moet je 600/dag. Maar moet je het voor het volle effect ook op niet-trainingsdagen innemen? Want het blijft natuurlijk vrij prijzig. Ik neem 2 porties crea op trainingsdagen, het liefst zou ik dan ook in 1 of 2 keer die ALA nemen en niet op niet-trainingsdagen. Ik heb het gevoel dat dat zonde van mijn pillen is. Maar als het nodig is om effect te sorteren zal het toch moeten.
Met vanadyl heb ik eigenlijk hetzelfde probleem. Ik ben het er niet mee eens dat je 80mg/dag moet nemen voor effect, maar 20-30mg. Alleen ik lees bij al die online shops dat je na een aantal dagen het volledige effect merkt. En dan moet je het denk ik ook op niet-trainingsdagen nemen. Ik neem het nu ook alleen op trainingsdagen.
Maar misschien dat degenen die het over die hele hoge doseringen hebben ook alleen op trainingsdagen hebben genomen en dan pas bij die hoge doseringen effect merken.
Volgens mij valt het met het diabetes risico van vanadyl wel mee als je niet boven de 20-30mg gaat. Het doet natuurlijk wel wat met de insuline, maar er zijn wel meerdere produkten die dat doen.
 
Als je R-ala hebt heb je maar 300 mg dag nodig, met ''normale'' ala nemen de meeste naar mijn weten 900 mg/dag. dus zou maar voor de 900 gaan.

dit is een revieuw van 1fast400

''You simply cant beat this price for ALA. 600mg before each meal and 300mg before a workout, you'll see very nice lean mass gains. big bump.''
 
Back
Naar boven