AndroidHealthClinic

Dosering hgh

Bezoekers in dit topic

little n

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
280
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Wat ik me afvraag is wanneer zet ik nu het best hgh als ik 4iu/dag wil zetten want ik lees hier verschillende berichten en weet op den duur niet meer wat nu het best is.Ga maandag beginnen,yes!
 
met 4 IU per dag? zou je je geld dan niet beter sparen totdat je geld hebt voor een deftige HGH kuur?
 
In feite is 4iu te weinig voor massa...deze dosis is wel goed voor vetverlies...voor massa moet je 10iu/dag nemen.
Dit is niet voor een beginner want je moet ook redelijk wat test gebruiken icm de STH...hoemeer STH hoe meer test je moet gebruiken...als je deze hoeveelheden gebruikt zou je er ook insuline en T3 moeten bijnemen om alles optimaal te verwerken.
 
Volgens mij zit je al gauw aan 60 iu per week voor een beetje deftige massa. Da's dus bijna 10iu per dag of 3x20iu per week.
 
Jordees zei:
Volgens mij zit je al gauw aan 60 iu per week voor een beetje deftige massa. Da's dus bijna 10iu per dag of 3x20iu per week.


*Leviathan kijkt in zn portemonnee en doet m teleurgesteld weer dicht. :cool:
 
Maar als beginner kun je toch niet gelijk op 10iu/dag gaan zitten. ik denk dat als ik ooit aan de sth zal gaan ook met 4iu/dag zal beginnen. Kijk hardgainers maar, hij ondervindt al problemen met 5iu/dag.

maar little n, jij bent duidelijk niet klaar voor hgh. dus wees nou ff slim en heb geduld. dan haal je straks veel meer uit je kuur.
 
Als je minder geld te besteden hebt kan je denk ik beter 4 weken on 4 weken off igf-1 op 100 mcg pakken.
 
Ben het helemaal met Ikke eens.
 
4iu per dag is naar mijn mening wel genoeg hoor... vind de adviezen hier van 10iu per dag! wel een beetje raar klinken...

denk dat het hem er meer omgaat dat je die 4iu ook lang genoeg blijft gebruiken ...dus zeker!! een week of 20

grt eddy
 
Jongens jongens eerlijk gezegd is dit gene zever hoor,heb het op de gym vorige week nog gevraagd of 200 eenheden wel genoeg was en zeiden van wel maar ja jullie zullen het wel beter weten en spreken van ondervinding!Als jullie met de volgende prod een degelijk kuurtje willen doen dus toch een kilootje of 5,6 bijkomen en een paar procentjes bf minder wat stellen jullie voor?

-test enantate
-deca
-winstrol
-hgh jintropin

nakuur:-hcg 2500
-clomid
-nolvadex
-tribulus
 
Waarom ben je zelf niet in staat iets voor te stellen en moet alles voor je uitgekauwd worden?
 
little n zei:
Jongens jongens eerlijk gezegd is dit gene zever hoor,heb het op de gym vorige week nog gevraagd of 200 eenheden wel genoeg was en zeiden van wel maar ja jullie zullen het wel beter weten en spreken van ondervinding!Als jullie met de volgende prod een degelijk kuurtje willen doen dus toch een kilootje of 5,6 bijkomen en een paar procentjes bf minder wat stellen jullie voor?

-test enantate
-deca
-winstrol
-hgh jintropin

nakuur:-hcg 2500
-clomid
-nolvadex
-tribulus


Ik stel helemaal niks voor omdat ik je stats niet weet maar ik kan je wel alvast vertellen dat je GEEN hcg in je nakuur moet gebruiken!!!
 
Back
Naar boven