AndroidHealthClinic

Dosering Ipamorelin en CJC-1295 wo DAC

Bezoekers in dit topic

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
2.200
Waardering
81
Ok, net mn Ipa en CJC binnen gekregen.

Ik wil ze allebei in 1 vail hebben zodat ik maar 1x per keer hoef te prikken.

En zit in beide vials 5mg.

Ik wil per inject 100mcg cjc en 200mcg ipamorelin.

Hoeveel water moet ik per vial er in doen om het daarna bij elkaar te doen. En hoeveel moet ik optrekken op vervolgens te injecteren?

Als ik bvb 2ml er in doet is 0,1ml 100mcg werkzame stof. Dit kan ik dus bij de CJC doen. Maar van Ipa wil ik meer zetten. Kan ik dus ook 2ml water bij toevoegen. Dan heb ik voor 200mcg 0,2ml nodig.

Als ik dit beide in 1vial doe en ik zet 0,3ml zit ik dan precies op die dosering? Of is de verhouding dan net anders omdat per ml de hoeveelheid werkzame stof verschilt?

Nu zit ik ook te denken dat er toch geen 4ml in 1 kleine vial past.

Nee ik maak ook nog een rekenfout, 0,1ml is 250mcg als ik 1ml water toevoeg. Ben het ff helemaal kwijt haha.

Kan iemand me helpen of heeft iemand tips?

Tnx.
 
Laatst bewerkt:
op hoeveel mcg zijn ze gedoseerd die ipa en cjc?
 
Allebei 5mg per vial.

Ik ga het denk ik zo doen:

3ml bac water bij 5mg CJC: 0,06ml is dan 100mcg. Is 6streepjes op insuline spuitje.
2ml bac water bij 5mg Ipa: 0,08ml is dan 200mcg. Is 8 streepjes op insuline spuitje.

Ik trek ze omstebeurt op in 1 spuitje en injecteer ze vervolgens.
 
Volgens mij klopt dat niet kerel.

CJC Dac en kortwerkend zijn beide altijd 2mg per vial. En de DAC is de langwerkende versie die zet je in 1 keer. dus 2 mg per week.

De Kortwerkende zet je 3 x 100 mcg ed.
 
Nee ik heb zeker de 5mg versie bro. Staat op beide vials.
 
Heb je een foto? want al die shit is generiek en van de chinees dus labels zeggen niet veel
aangezien je niet weet waar ze erop geplakt worden ;)

En heb je de DAC versie? want dat is de langwerkende.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik laat ze vd week wel ff aan je zien bro.

Ik heb de zonder dac versie.
 
Niet bij elkaar doen want dan verkort je de houdbaarheid.
Je kan toch van elke vial wat optrekken en dan injecteren of mix je je AAS ook altijd eerst in 1 vial? :P
 
Niet bij elkaar doen want dan verkort je de houdbaarheid.
Je kan toch van elke vial wat optrekken en dan injecteren of mix je je AAS ook altijd eerst in 1 vial? :P

nee maar je AAS zet je niet 3 x per dag ;)
 
Ik vind het zelf irritant want gebruik mijn naald om te zetten meerdere keren. Maar dan moet je wel een andere optrek naald erop zetten anders gaat hij na 3 x niet meer door je huid. Maar goed ieder voorzich. Ik meng mijn GHRP en CJC samen en inject dat 3 x per dag. moet je zelf weten natuurlijk.

Trouwens wel goed spul dat GHRP. wekt enorme eetlust op maar jammer genoeg ook in slechte dingen. vooral zoetigheid!
 
Ik vind het zelf irritant want gebruik mijn naald om te zetten meerdere keren. Maar dan moet je wel een andere optrek naald erop zetten anders gaat hij na 3 x niet meer door je huid. Maar goed ieder voorzich. Ik meng mijn GHRP en CJC samen en inject dat 3 x per dag. moet je zelf weten natuurlijk.

Trouwens wel goed spul dat GHRP. wekt enorme eetlust op maar jammer genoeg ook in slechte dingen. vooral zoetigheid!

Ja dat is wel k*t he. Eerste keer dat ik het nam heb ik echt 2000 kcal aan troep weggegeten :P
 
Vertel mij wat! hamburgers, chips, koek... weet ik veel wat. kan alles wel eten nu!
 
Misschien groei je dan eindelijk een beetje :trollface:
 
Blijven onaardige gasten die bodybuilders... ben blij dat ik er niet bij hoor als ecto :D
 
ja vooral die mack10 is een hater!
 
Nee kost niet veel extra tijd jay. Maar ik gebruik mn naald/spuitje maar 1x en vind em daarna al bot aan het worden. Nu moet ik 2x door een rubber heen en daarna door mn huid. Maar viel mee eerlijk gezegt. Dus doe het nu zo.
 
Gewoon hard rammen :P
 
Haha dat kan ik wel ja ;)
 
Back
Naar boven