Fitness Seller

Dosering Ipamorelin en CJC-1295 wo DAC

Bezoekers in dit topic

Hey jongens, ff een vraagje. Zit er een sterk verschil in de ipam cjc combo en de ipam mod grf combo?
 
Hey jongens, ff een vraagje. Zit er een sterk verschil in de ipam cjc combo en de ipam mod grf combo?

Ja cjc met dac zorgt dat je een continue lage afgifte hebt van groeihormoon (gh bleed) en cjc zonder dac / mod grf129 zorgt dat je grote gh pulsen hebt.
 
Zonder dac is dus beter! ik prefereer liever de naam Modified GRF 1-29 dan CJC 1295 wo DAC.
Trouwens van Ipamorelin krijg je normaal gezien geen extra eetlust, zover ik weet is dit enkel met GHRP-6.
Wat is trouwens de filosofie achter 200mcg ipa en 100mcg mod grf? Normaal doseer je deze toch 1 op 1?
 
Zonder dac is dus beter! ik prefereer liever de naam Modified GRF 1-29 dan CJC 1295 wo DAC.
Trouwens van Ipamorelin krijg je normaal gezien geen extra eetlust, zover ik weet is dit enkel met GHRP-6.
Wat is trouwens de filosofie achter 200mcg ipa en 100mcg mod grf? Normaal doseer je deze toch 1 op 1?

Aan de hand van igf1 test merkte ik dat hoe meer ipamorelin ik nam des te hoger het werd. Met 3x per dag 100mcg mod + 1000mcg ipa was deze ongeveer 550ng/l alleen omgerekend qua geld kan je dan beter echt GH nemen.
 
Hoe gaat het met zetten kerel?

Ik ben zelf even gestopt met de GHRP en CJC want de eetlust is niet normaal. Doe mijn
signaturen geen eer aan want wil alleen maar junken! Lijk wel een zwangere vrouw. hahaha
 
Hahaha ja dat zei je vd week al ja. K*t is dat. Daarom heb ik voor ipa gekozen en niet voor ghrp. Voel me wel erg goed hier op. Mn spieren voelen strakker en pomp vooral in mn onderarmen is niet normaal. Ik was vd week rug aan het trainen gevolgd door traps. Traps doe ik met smith machine gevolgd door lichte dumbbells zonder rust. Na de dumbbells pas rust. Ik kon die lichte db's amper vast houden door de pomp in mn onderarmen. Sterker nog, nu ik dit hele verhaal aan het typen ben krijg ik weer die pomp pfff haha..
 
Mn suplier levert ook cjc 1295 zonder dac, en Ipa beide 5mg per vial... klopt dit of is er kans dat het fake is? een merknaam ken ik op dit ogenblik nog niet.
 
Aan de hand van igf1 test merkte ik dat hoe meer ipamorelin ik nam des te hoger het werd. Met 3x per dag 100mcg mod + 1000mcg ipa was deze ongeveer 550ng/l alleen omgerekend qua geld kan je dan beter echt GH nemen.

Ik veronderstel dat je 100mcg ipa bedoeld.
 
Mn suplier levert ook cjc 1295 zonder dac, en Ipa beide 5mg per vial... klopt dit of is er kans dat het fake is? een merknaam ken ik op dit ogenblik nog niet.


Klopt, ik heb ze ook van 5mg.
 
Ik veronderstel dat je 100mcg ipa bedoeld.

Nee, 1000mcg oftewel 1mg elke keer.
Met het standaard protcol 100/100 zat ik op 300 ng en met 100/1000 dus op 550.

Dat 100mcg de verzadigings dosering is is dus onzin blijkt uit mijn bloedwerk. Ik zou alleen met andere ghrp's dan peptiden niet doen ivm cortisol
 
Back
Naar boven