AndroidHealthClinic

Douane: belasting, invoerrechten en accijns (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
429
Waardering
0
Hey bro's :cool:

Ik ben op zoek naar info mbt het importeren van bepaalde goederen als digicams en laptops. Op het inet heb ik al het een en ander kunnen vinden, maar het zou natuurlijk mooier zijn als er hier toevallig iemand zit met ervaring op dit gebied.

Neem bijv een laptop: je betaalt hiervoor belasting (20%) en invoerrechten. Zijn die invoerrechten dan een vast bedrag voor dat artikel of een bepaald percentage net als bij de belasting? Iemand enig idee aan wat voor bedragen ik ongeveer moet denken?

Thanks in advance :D

Ruff-E
 
Ruff-E zei:
Hey bro's :cool:

Ik ben op zoek naar info mbt het importeren van bepaalde goederen als digicams en laptops. Op het inet heb ik al het een en ander kunnen vinden, maar het zou natuurlijk mooier zijn als er hier toevallig iemand zit met ervaring op dit gebied.

Neem bijv een laptop: je betaalt hiervoor belasting (20%) en invoerrechten. Zijn die invoerrechten dan een vast bedrag voor dat artikel of een bepaald percentage net als bij de belasting? Iemand enig idee aan wat voor bedragen ik ongeveer moet denken?

Thanks in advance :D

Ruff-E

bel gewoon de douane.. die kunnen je dat zo vertellen.
 
Of laat persoon die het verzend erop zetten dat het om een "gift" gaat.
 
binnenkort op het forum goedkope digicams en laptops te koop hoor ik ;) :D
 
Bel de douane

want er komt iets van 17 +3 + 9 % bij in totaal.. weet het niet in precies.. maar is best fors, wij importeren motor tunings spullen vanuit daar vandaar dat ik er iets van weet
 
Back
Naar boven