MuscleMeat

Doug Hepburn Ain't Got Shit On Me

Bezoekers in dit topic

The Locust

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
3.838
Waardering
44
OK, deze meneer trekt ten strijde en wil ook de power-minded leden van DBB zijn wedervaren niet onthouden, daarom hier toch een nieuw log. In 2007 ga ik bij afwezigheid van onheil en rampspoed een drietal wedstrijden draaien.

De eerste is een RAWDAWG full PL wedstrijd eind maart van BDFPF. RAWISWAR!!!!!!!

Ik ben nu '20 weeks out'. In dit nieuwe log ga je mijn oorlogsstrategie kunnen volgen die op de dag des oordeels tot verpletterende resultaten zal leiden.

Oja en ik wil wel degelijk in de -110kg strijden.

Daarnaast is er de reguliere full meet van BDFPF eind mei, en ja ik ga tegen dan ook mezelf de kunst van de single-ply battle eigen maken door de aanschaf van lichte gevechtsuitrusting.

Aangezien mn gym in Merelbeke bij IPF/VGPF is aangesloten ga ik wellicht ook daar eens een kijkje nemen, moet nog even de data overlopen met Luc.

Training zal zoals altijd back2basics zijn, zij het met steeds zotter wordend volume, genre mijn helden Doug Hepburn & Anthony Ditillo en af en toe wat inspiratie van de Russische kameraden (waves etc) overgoten met Bill Starr saus. Maandag en vrijdag zijn squats en pulls, woensdag en zaterdag vooral presses.

Een eerste feestje vind vanavond plaats in Merelbeke, mn broer en nog wat gasten komen mee deadliften, u leest er spoedig meer over.

POWAH&BULK !
 
Hij is terug :D, succes.
 
Laatst bewerkt:
succes dap're strijder des ijzer
 
Thanx, aangezien dit eigenlijk al WEEK 1 is, hierbij voor de volledigheid ook de trainingen van maandag en woensdag :

Maandag 23 oktober

1)Full Squat
5 x 70
3 x 100
3 x 120
3 x 140
3 x 160
3 x 180
4 x 202,5kg ATG
Beetje uit groove geraakt in de 3de rep en concentratie kwijt, anders zat een vijfde er zeker

2) Barbell Row
10 x 75
8 x 105
8 x 115
8 x 125kg PR!

3) Power Clean
3 x 60
3 x 70
3 x 80
3 x 90
12 x 100kg PR! (afin, 10sec rust na rep 8)

4) Chins
16reps @ 99kg BW

5) Lat pulldowns
5 x 10reps


Woensdag 25 oktober

1) Bench Press
20 x 50
10 x 70
3 x 90
3 x 110
3 x 120
1 x 130
1 x 137,5
5 x 1 x 145kg (5 singles)
5 x 5 x 112,5
(m.a.w. = 10 werksets)

2) Light Military Press
5 x 40
5 x 60
3 x 70
3 x 80

3) Barbell Curls

5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 60
5 x 60
 
Chins en rows zijn echt sterk.. rest ook trouwens :P.

Squat je nog steeds zwaar-medium-licht per week?
 
Spijtig dat ik er vanavond net niet kan bij zijn ivm de wedstrijd morgen. Heb je broer nog steeds niet gezien. Ach ja komt wel.

Volgende week vrijdag komen John en Leophyte. Ik zal je op team-forza nog een pm sturen met het uur (zal rond 4-5 uur zijn normaal gezien) als we dat hebben afgesproken.

Veel succes nog anders
 
Succes met je log, brute gewichten vooral je BOR's :D
 
super dat je ook hier weer post..ik zal wel maar op een forum commentaar op je training geven he
 
Mooi dat hier je 'welness & beautycentre' ook te volgen is.
We'll meet next week :)
 
Ben ook benieuwd volgende week je eens te zien trainen. Nice fokking loads!!
 
Aaaah, weer sterk volk op het forum. Mooi. Succes met je log!
 
****ing sterk. Dit ga ik zeker volgen, succes!
 
Zo,
dat klapt er goed op gelijk :)

Succes!
 
succes kerel, ik volg met grote interesse je manier van trainen!
 
succes! ben benieuwd naar je trainingen
 
thanx!

Vrijdag 27 oktober

1) Squat (vrij licht)
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 120
5 x 140
3 x 160

2) Deadlift
5 x 70
3 x 120
3 x 150
1 x 170
1 x 190
1 x 210
5 x 1 x 225kg (5 singles) vlotjes

3) Deadlift staand op schijven (no belt)
5 x 5 x 180kg

4) Chest supported barbell row (liggend op hoog bankje)
5 x 70
5 x 100
dropset 5 x 110, 5 x 90, 5 x 70, 5 x 50

Training met the brother alweer plus nog 2 gasten uit K-town, lekker baren trekken met zn vieren

Singles met 225 gaan heel soepel en snel (er zit ook nog geen gewicht op hé). Grrreat ! Staand op schijven is wel lastig ; ik had nu 2 schijven op elkaar genomen, dus ROM was nog groter dan vorige week, ik kan nog net met mn voeten onder de baar ****ing lastig dat. Amazing ! In totaal waren dat alweer 10 werksets deadlift... ...which was nice ! Na die row-dropset was ik behoorlijk gesloopt. Ohh!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Leo etc : zeer welkom vrijdag, maar jullie komen vrij vroeg dacht ik ? ik kan als werkmensch namelijk niet voor 19h30 trainen, zijn jullie daar dan nog ?

Vreten en drinken nu, moet straks alweer de trein op voor board presses in kortrijk.
 
vlotte training, waar doe je die board pressen in kortrijk? Woon namelijk zelf ook in kortrijk.
 
@ Leo etc : zeer welkom vrijdag, maar jullie komen vrij vroeg dacht ik ? ik kan als werkmensch namelijk niet voor 19h30 trainen, zijn jullie daar dan nog ?

We kunnen ook 's avonds komen, want we gaan pas later stappen.

Houdt het maar op 's avonds dus...19:30 in Merelbeke!
 
Back
Naar boven