XXL Nutrition

Doug Hepburn Ain't Got Shit On Me

Bezoekers in dit topic

zo idd super zijn.ik ben ook van plan als ik bouw een gym te maken...maar dit jaar heb ik nog geen powerbaar en squatrek gekregen van sinterklaas....
 
Hah daarom ben ik blij dat ik begonnen ben met werken. Binnenkort koop ik al wat verstelbare dumbbells, voor de rest heb ik hier spijtig genoeg geen plaats. Dat zal dus wachten worden tot ik alleen ga wonen. :(

Dikke trainingen trouwens. :thumbs:
 
Maandag 11 december

1) Full Squat
10 x 70
5 x 120
3 x 150
3 x 170
8sets x 2reps x 200kg ATG

2) Barbell rows
10 x 70
3 x 8 x 120kg

3) Leg extensions

2 x 15

4) Leg curls
3 x 12

5) Chins

4 x 8 x BW

6) Goodmornings
8 x 70
5 x 6 x 100kg

Ik had een paar weken niet zwaar gesquat dus besloot voor volume te gaan ipv 5rm of zo. In totaal toch 16reps met 200, dat had ik nog niet eerder gedaan dus dat zat wel ok. Goodmornings blijf ik voorlopig licht doen tot ik de beweging onder de knie heb en dan langzaam opvoeren. Al bij al een goede training gezien het feit dat ik nog overal veel spierpijn had van vrijdag.
 
Yep heel erg nice.
 
Woensdag 13 december

1) Bench Press
10 x 60
5 x 90
5 x 110
3 x 130
3 x 3reps x 140kg
3 x 4reps x 130kg

2) Squat lite
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 120
3 x 5reps x 140kg

3) Incline Bench
5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 120
8 x 100

4) Pull-ups bicep greep
18 reps PR
onmiddellijk gevolgd door preacher curls 12 reps

Lekkere training zonder meer

Ik heb het nu wel even gehad met die 5 singles voor bench, tijd voor iets anders

Verder was ik vergeten dat high-rep pull-ups flink kunnen branden, ****...
 
Als ik bij Joe thuis ga trainen is het inderdaad al zo. We zijn daar met een groepje van zes mensen, 4 mannen en 2 vrouwen, gewoon achterin een oud magazijn. No bullshit, en de meiskes trainen verdomme harder dan 95% van de gasten die je in een gym ziet. Heb je dat ooit al eens gezien, een meiske van 55kg dat roepend en tierend tot volledige faillure gaat op de hammer strength leg press, waarna ze overgaat tot assisted reps, daarna er 50kg afgooit en bijna huilend nog 10reps doet ?

Ik ben potverdomme ambitieus weet je, en vanals ik de middelen heb (in casu : als ik in 2008 uit Gent weer naar West-Vlaanderen verhuis) trek ik mij full time terug in zo'n oud hok met enkel gelijkgezinden die allemaal naar >800totaal willen en zie je me nooit meer in een gym.

gvd JA. Ik heb vandaag voor het eerst in tijden in een standaard gym gestaan. Een van de betere overigens nog. Liepen een paar heel flinke beren rond die tot mijn stomme verbazing brullend setjes van 8 x 100 kg quartersquats maakten. BRULLEND. minstens 120 kg BW met armen waar die van mij twee keer in kunnen. Ohw mann, wat verwenste ik op dat moment mijn knie :D
 
The Locust zei:
Als ik bij Joe thuis ga trainen is het inderdaad al zo. We zijn daar met een groepje van zes mensen, 4 mannen en 2 vrouwen, gewoon achterin een oud magazijn. No bullshit, en de meiskes trainen verdomme harder dan 95% van de gasten die je in een gym ziet. Heb je dat ooit al eens gezien, een meiske van 55kg dat roepend en tierend tot volledige faillure gaat op de hammer strength leg press, waarna ze overgaat tot assisted reps, daarna er 50kg afgooit en bijna huilend nog 10reps doet ?

Amen...
 
nog lekkere wijven ook?
 
nog lekkere wijven ook?

Gewone, niet slecht maar ook niets bijzonders. Hardcore conditioning wijven die artikels van Ross Enamait lezen, leuk trainingsgezelschap dus. Ik had nooit gedacht dat een paar tengere meiskes er ooit in zouden slagen om mij psyched up te krijgen voor een zware set gewoon door hun te zien trainen. Ik ga er in principe om de twee weken heen nu.
 
De eigenaar van de gym waar ik train begeleidt judoka's van nationaal niveau en daar zitten ook enkele buffels van vrouwtjes bij.

Als ik die relentless hun routine door zie beulen wil het met de inspiratie ook altijd wel lukken, ja...
 
Zwoegende atletes zijn inspirerend ja. Wellicht dat ons reptielbrein de link legt met andere vormen van zwoegen.
 
mooie trainingen man! damn!
 
18 pull ups met jpu gewicht is erg netjes.

En zwoegende vrouwen in de gym is altijd erg nice.

Zag laatst een roeister gewoon 10x chinnen volgens mij heb ik haar best lang lopen aanstaren, mucho respect.
 
Vrijdag 15 december

Squat (medium)
5 x 70
5 x 100
5 x 130
3 x 150
4 x 4 x 165

Deadlift
3 x 120
3 x 160
3 x 8reps x 200kg (alles deadstop)

Chest supported barbell rows op hoog bankje
5 x 90
5 x 100
5 x 110

Lichte Goodmornings
3 x 10

Chins (lat-greep)
5 x BW
5 x +10kg
5 x +20kg

Lekkere training, eens wat hoger in reps op deadlift. Mn maat Sam deed een easy 215kg deadlift aan 73kg BW en ongeveer een jaar training, zit potentieel in.

Vandaag stond er normaal een overhead & narrow bench training op het programma maar daar had mn lijf vanmorgen geen zin in. Teveel spierpijn overal, en te moe na het concert van het jaar (Spearhead) van gisterenavond. Ik voel me een beetje winterslaap-achtig vandaag ; ook geen zin in mn normale voeding. Vanmiddag voor ontbijt 4 chocoladekoeken en een liter chocomelk binnengewerkt, en ben nu een gans pak kaaskroketten aan het opvreten. Morgen kan ik ook nog broccoli en kip eten hé...

Morgen wordt zwaar ; mijn bro (zowel genetisch als in het ijzer) komt morgen meetrainen, en een vriendin komt filmpkes maken zodat ik misschien eindelijk eens iets kan posten. Op het programma full squats & sandbag extravaganza, we zullen zien
 
Filmpjes, interesting... :)
 
Goede training, ook goede deadlift van sam.
Jij traint toch bij Bills gym hé? Zal er misschien ook naartoe gaan, zit momenteel nog met een abbonnement van lange munte (:o) waar ze nu zijn aan het vernieuwen, als er nog steeds geen degelijke losse gewichten zijn ben ik daar pleitte,
wat is het adres van Bills gym?
 
Back
Naar boven