AndroidHealthClinic

Doug Hepburn Ain't Got Shit On Me (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thanx. Maar geen PR's :mad:
 
Goede filmpjes :)
Ben vandaag trouwens eens naar bills gym gaan kijken, had het me wel groter voorgesteld maar ziet er wel chill uit. Is er daar ook zo'n powerrack als je je squat/bench niet meer kan houden er vangers zijn? Heb dit niet echt kunnen zien.
 
Gaaf hoor!
Haha, die Luc, wat een vent ook he, zo zie je er niet meer veel.. Ik wil daar ook trainen!
 
Lucje zijn "sneller !" bij die 5*200 is echt wel hilarisch :D

Krijg er zin van om nog eens met jullie te trainen. Misschien volgende week
 
Goede filmpjes :)
Ben vandaag trouwens eens naar bills gym gaan kijken, had het me wel groter voorgesteld maar ziet er wel chill uit. Is er daar ook zo'n powerrack als je je squat/bench niet meer kan houden er vangers zijn? Heb dit niet echt kunnen zien.

Lol ben je wel echt binnengeweest ? Ja, er zijn 2 "powerrackjes", dwz stevig genoeg voor <200kg squats maar zwaarder zou ik mij daar niet riskeren. Maar helaas, de beslissing is dus gisteren gevallen en er mag niet meer gedeadlift worden, dus voor mij is dat de de druppel die de emmer doet overlopen. Ik ga voor mijn weekendtrainingen wellicht een andere plaats zoeken. Ofwel komen mijn mede-westvlamingen dan op zondagmorgen naar Merelbeke, ofwel ga ik met hen naar Isogym in Izegem of zo. Er komen ook nieuwe mogelijkheden in Gullegem ; het fitnesscentrum daar heeft plannen om een apart powerzaaltje in te richten geschikt voor powerlifting, maar weet niet wanneer dat operationeel zal zijn.

In Kortrijk zelf is er dus geen deftige PL-mogelijkheid meer. Er is dus een gat in de markt. Voor de rest geldt : the gym of your dreams only exists in your garage...
 
Verdomme heb hier van frustratie bijna een stuk uit m'n tafel gebeten.
Dacht echt dat ik eindelijk een goede gym had gevonden mag je niet deadliften :( Denk wel nog dat ik zal gaan, voor te benchen, squatten en dumbbell werk (of mag je de dumbbells niet laten vallen?). Dan maar thuis blijven deadliften en weeral schijven bijkopen...
 
Waar woon je en welke mogelijkheden heb je qua vervoer ?

En dumbbells moet je in principe nooit laten vallen, tenzij om stoer te doen
 
woon in kortrijk, kilometer van het piroen (of peroen, weet niet hoe je het schrijft) Kan mij enkel met de fiets verplaatsen. Maarja denk wel dat ik nog naar Bills zal gaan. Toch voor de eerst komende jaren.
 
woon in kortrijk, kilometer van het piroen (of peroen, weet niet hoe je het schrijft) Kan mij enkel met de fiets verplaatsen. Maarja denk wel dat ik nog naar Bills zal gaan. Toch voor de eerst komende jaren.

Inderdaad, voor de eerste jaren en de eerste 20kg spiermassa zit je daar goed. Maar als ik jou was zou ik af en toe of indien mogelijk iedere week een keer naar Isogym gaan. Die gym is vlak aan het station in Izegem. Van Kortrijk is dat slechts 12 minuten met de trein, nog niet eens genoeg tijd om je shakeje binnen te werken. Dus als je bij jou aan het Piroen vertrekt dan kan je in minder dan een half uur naast Benny Verbeke staan tillen, die gast deadlifte >300kg aan rond de 80kg lichaamsgewicht. Er is ook een goede coach om olympisch gewichtheffen aan te leren.
 
Super die filmpjes jullie trainen ook hard!
 
Mooie filmpjes!
Je squat ziet er goed uit. Hoeveel weeg je?
 
Mooie filmpjes!
Je squat ziet er goed uit. Hoeveel weeg je?

98-99kg. Ik worstel al een tijdje met de 100kg grens, heeft er wellicht mee te maken dat ik de laatste tijd erg veel kilometers fiets, naar het werk e.d.
 
Woensdag 20 december

100rep Challenge
Clean & Press in totaal 100reps x 75kg in 60minuten

En dat was alles voor vandaag.
 
Dude.. gave filmpjes man! Je squats bevatten erg veel speed moet ik zeggen. Super. En die rows slaan nergens op idd :D
Verder vind ik je een dikke rug en massieve schouders hebben!
 
Woensdag 20 december

100rep Challenge
Clean & Press in totaal 100reps x 75kg in 60minuten

En dat was alles voor vandaag.

Hoe heb je dit verdeelt dan over dat uur? 20*5 of zo? Of zoveel als megelijk in 1 keer, en dan (door vermoeidheid) afbouwen?

In ieder geval erg knap!
 
Hoe heb je dit verdeelt dan over dat uur? 20*5 of zo? Of zoveel als megelijk in 1 keer, en dan (door vermoeidheid) afbouwen?

In ieder geval erg knap!

Beide systemen die jij vermeldt zijn niet echt ideaal denk ik.

Als ik zoveel mogelijk zou doen in één keer dan doe ik misschien 3x12 of zo en dan is de pijp uit en raak ik niet meer aan 100. 20*5 is ook niet ideaal, na 14*5 heb je zo'n danige cumulative fatigue opgebouwd dat je het wellicht ook niet meer redt (door telkens iedere rep te cleanen in sets van vijf krijg je op de duur een te grote pump in de onderrrug en die wil je niet)

Beter een beetje de inspanning verdelen en waven over het uur heen, zowel reps als rustpauzes. Bv een paar dubbels, een paar trippels, een paar singeltjes, regelmatig ook een setje van 5 omdat je daardoor nadien eens een langere rusttijd kan veroorloven.

Laddertjes (1,2,3,4) zouden ook ideaal zijn. Tien ladders is 100reps.
 
Die filmpjes zijn echt gaaf.
Ik wil ook zo'n plek om te trainen en zo'n kerel die achter me staat te schreeuwen. Ik krijg altijd commentaar als ik me sta op te peppen voor de zware setjes.

Die broer van jou is ook flink man. Mijn broertje kan ik niet meer mee trainen, qua afstand en tijd. Lijkt me ook geweldig qua motivatie zo met je broertje.

Ik bedoel als oudere broer heb je zo je eer om hem voor te blijven enzo:D
 
dikke squats kerel, je doet me qua fysiek en uiterlijk wat aan henry rollins denken en dat bedoel ik als een compliment :D
 
Back
Naar boven