XXL Nutrition

Doug Hepburn Ain't Got Shit On Me (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe die 20x180 deadlift is sick.
 
20 x 180 DL?

eindelijke de rep-out van Adema overtroffen op DBB? Nice.

@ the Locust: Dikke close grip man!
 
20 x 180 DL?

eindelijke de rep-out van Adema overtroffen op DBB? Nice.

@ the Locust: Dikke close grip man!

wat is Adema's repout? Is Adema een soort God ofzo? iedereen spreekt er zo over...

@KaLe: dit is niet echt een Bounce. Het is eerder raken en direct weer weg. Op video ziet dat er allemaal anders uit dan in het echt...
 
wat is Adema's repout? Is Adema een soort God ofzo? iedereen spreekt er zo over...

@KaLe: dit is niet echt een Bounce. Het is eerder raken en direct weer weg. Op video ziet dat er allemaal anders uit dan in het echt...
\

Nee hoor, hij is gewoon qua serieusheid in jullie regionen te scharen.
Adema, the neverending quest for calves :D

sterke mother****er, zeker gezien z'n leeftijd.
 
Ik zie hier een uitdaging :D Lanfeust; wat is je 1rm deadlift?
 
Ik zie hier een uitdaging :D Lanfeust; wat is je 1rm deadlift?

1RM weet ik niet. Mijn beste is 2x220.

Nu weer on-topic. Ik wil mijn broer zijn trainingslog niet vernken...
 
Vrijdag 2 maart

1) Deadlift
5 x 110
5 x 140
3 x 160
3 x 180
3 x 200
2 x 220
2 x 230

2) Strict Goodmornings
2 x 10 x 80
5 x 6 x 100
2 x 10 x 100

3) Straight Leg Deadlift
8 x 60
8 x 100
8 x 120
8 x 140
8 x 160

4) Assisted Glute Ham Raises
5 x 5-8

5) Chest Supported Rows
5 x 6 x 100kg

6) Pullthroughs
2 x 15

7) Lat Pulldowns bicep greep
dropset vanaf fullstack tot pussyweight, 40 reps totaal

8) Preacher curl
2 x 10

9) ABS
een hoop reps

10) Hyperexentensions
30 reps

Niet erg zwaar gegaan op Deadlift na PR van vorige week, en eens een hoop volume op assistance. Niets was echt killer-intensity maar met drie hamstring-dominante oefeningen loop ik nu maandag nog altijd redelijk waggel... Eigenlijk zijn straight-leg deadlifts best gezellig...


Zondag 4 maart

Lazy Sunday

1) Bench Press (light shirt practice)
10 x 40
8 x 70
5 x 100
3 x 120
shirt aan
1 x 140
1 x 150 ok
1 x 160 nog ok'er
1 x 160 super ok
1 x 160 mega ok
laatste bench training voor de wedstrijd
alle setzz waren uiteraard eazy as hell - we're jammin' !

2) Lat Pulldown
3 x 12

3) Incline Bench
10 x 60
10 x 80
8 x 100
6 x 120
10 x 100

4) Lateral Raises
3 x 10

5) Tittybouncing supersetted met peck squeezes
0 x :mad: faillure establishing neuromuscular link, no pump and no cheap ladies :mad:

Deze week ga ik maar één keer trainen, zal wellicht morgen zijn voor squats, military presses en power cleans en dan verder veel slapen, saunaatje nemen, kip aan het spit eten, stretchen, making sexy times, en een strijdkreet verzinnen want zaterdag ga ik dus een matchke benchen in Zandvoorde. Ik ga openen met 155 of 160 of zo en dan zien we wel hoeveel schijven ze daar verder nog liggen hebben
 
SUCSES zaterdag, Henry ! :D
 
Succes met je match! Laat ze maar eens een deftige tittie bounce zien daarzo!
 
nice straightleg deads en veel succes bij de wedstrijd!
 
Suc6! Give 'm hell!
 
veel succes met je wedstrijd, als rasechte west-vlaming wordt het een makkie ;)
 
thanx we zullen zien wat ik kan doen

Gisteren een korte en lichte onderhoudstraining gedaan, geen zware oefeningen enkel wat in beweging blijven en met weinig rust de tikker eens in 4de versnelling zetten :

T-bar Rows : 5 x 10
Hammer Strength Ground-Base Jammer : 3 x 8
Lat Pulldowns : 2 x 12
Seated Press : 3 x 10
Reverse Hyper : 2 x 10
Seated Rows : 2 x 10
Leg extensions : 2 x 15
Parallel-grip pull-ups : 12x

De laatste dagen moest ik in principe flink vreten en opladen, maar door werkomstandigheden is dat even misgelopen. I know, geen excuus, ik moet mij maar beter organiseren, maar het resultaat is wel dat ik vanmorgen een kilo te licht woog. Dat wordt een strafpunt van de P&B weight-watchers... :(

Als alles goed gaat komt er een "nog harder" ;) vervolg op het gezellige filmpje dat ik in het training-en oefeningengedeelte heb gepost. Joe Martin en ik gaan misschien samen een compilatie maken. Het leuke is dat hij momenteel meer op BB traint dus kunnen we al die huilebalken over "PL vs BB" gezamenlijk de mond snoeren met leuke beelden over pakweg seated dumbbell presses met 50kg voor max reps of zo of barbell curls met 85kg, ik ga misschien ook weer eens een breathing squat proberen (PR is 20x155kg lang lang geleden, 20x170 zou leuk zijn). Voor de PL'ers, hij bencht 200kg (drugfree wat dacht je anders) dus het wordt voor elk wat wils. Wellicht binnen ten vroegste een maand online, zodat degenen die zich aangevallen voelden een beetje adempauze krijgen.
 
Back
Naar boven