AndroidHealthClinic

Doug Hepburn Ain't Got Shit On Me

Bezoekers in dit topic

Hehe, let the drug-free strong motha fukka's rule!
 
Ik ga ton wok nog een filmke maken met farme walks en dergelijke van bij Jimmy thuis
 
Ik ga ton wok nog een filmke maken met farme walks en dergelijke van bij Jimmy thuis

Inderdaad filmkes blijven maken, gaat gij allen en verkondigt de blijde boodschap van De Waere Weg van het Yzer
 
De Waere Weg van het Yzer...

... Kurogane-shinsei-no-jitsu

Proef het woord :D
 
Zaterdag bench wedstrijd gehad

1) 160kg (3 witte licten)
2) 165kg (vlot boven maar afgekeurd)
3) 165kg (3 witte lichten) too easy

Ik heb mij redelijk kalm gehouden de eerste keer, het jureren bij IPF is superstreng en de stop heel lang dus ik wou vooral vlotte goedgekeurde baren hebben. Die 160 was een pluim. 165 was eerst met een wel heel lange pauze, dus even concentratie kwijt waardoor ik wel boven raakte maar een beetje uit balans, dus meteen afgekeurd. 165 opnieuw ging dan weer veel te makkelijk, er zaten nog wat kilo's in... (Op training heb ik al 170 gedaan)

Al bij al een leuke wedstrijd en zeer goed om eindelijk eens in wedstrijdsfeer te komen en ervaring op te doen. Geen risico's genomen om zeker alvast de minima te hebben om later op het jaar aan de Belgische te mogen deelnemen. Ik ga verder dit jaar alle bench-only wedstrijden meedoen ; ik ben hiermee begonnen omdat mn bench relatief zwakker was dan mijn andere oefeningen, dat begint nu al goed bij te trekken. Maar er is nog veel ruimte voor verbetering : ik heb maar 2 keer echt met dat shirt getraind dus ik haal daar nog niet zo veel uit dan eigenlijk zou kunnen, ik doe RAW ook wel rond de 160 (wel niet met zo'n ellenlange stop). Mijn techniek moet ook nog veel beter denk ik. Ik kreeg op mijn oren van een paar trainers 'haha jij zit hier een tricep press te doen met 165kg' maar ik durf momenteel nog niet echt breed duwen wegens mn schouder. Misschien kan ik dat geleidelijk wel aanpassen.

Ik ben nu wel erg gemotiveerd voor de volgende. 8 weeks to go om >180kg te drukken.
 
Goed begin Locust, sterk bezig.
 
Thanx.

Ik ga dit log hier onderhand afsluiten, het wordt me te lang om overzichtelijk te blijven plus de titel dekt de lading niet meer, ik train niet meer à la Doug Hepburn. Ik ga straks een nieuw log openen met daarin mn trainingen t.e.m. de volgende wedstrijd.
 
Prachtig log! Veel succes op je wedstrijd! Ik ga zelf over ruim een maand met Bill Star beginnen. Als ik de hoogte van je lifts zie motiveert dat enorm! :thumb:
 
Back
Naar boven