Fitness Seller

down (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Proberen jullie soms te zeggen dat ''ikbendesimon'' de slachtoffer rol tot een hoger niveau brengt?
 
wow.. breng ik de slachtofferrol tot een hoger niveau?:bang::eek!:
 
Stoppen met dit doen, gaan squatten, deadliften en bankdrukken en ontzettend veel eten.

Geen wonder dat je niet groeit, als je jogt voor je benen.

ook zonder beentraining kun je flink aankomen in gewicht hoor:O..benen bepalen heus niet alles
 
ook zonder beentraining kun je flink aankomen in gewicht hoor:O..benen bepalen heus niet alles
Nee, benen zijn niet alles, maar ze zijn veel. Maar als je gezonde benen hebt, kan je ze trainen ook.

En het ging ook niet alleen om benen, zijn trainingen ontbreken compounds voor heel het lichaam.
 
zonde van je tijd in de gym. Zowel je training als eetpatroon is slecht. Geen wonder dat je niet groeit. Als je niet bereid bent om echt te gaan vreten kun je beter thuis blijven. Dan kan je tenminste andere nuttige dingen doen zoals aan je pik trekken ofzo ;)
 
Nee, benen zijn niet alles, maar ze zijn veel. Maar als je gezonde benen hebt, kan je ze trainen ook.

En het ging ook niet alleen om benen, zijn trainingen ontbreken compounds voor heel het lichaam.


dat laatste ben ik wel met je eens:D!

zonde van je tijd in de gym. Zowel je training als eetpatroon is slecht. Geen wonder dat je niet groeit. Als je niet bereid bent om echt te gaan vreten kun je beter thuis blijven. Dan kan je tenminste andere nuttige dingen doen zoals aan je pik trekken ofzo ;)


dat kan savonds als je van de gym trug komt, ff snel 500 gram kwark bunkeren, en dan in je bed ook:D!!
 
mijn benen zijn voornamelijk getriand door mijn joggen dat ik een maal in de week doe.. 3km op 9 minuten.

Niet dat dat een goede beentraining is, maar 3 minuten per kilometer is niet slecht qua tempo ... hou je dat ook 10 km vol ?


enne eet smakelijk

(oh en hou er een klein beetje rekening mee qua taalgebruik dat hier ook mensen zitten die niet uit Belgie komen)
 
Je hebt geen deftig voedingsschema en trainingsschema Simon. Dat heeft als gevol dat je niet groeit. Er is werk aan de winkel, voor jou om uit te maken wat je precies wil bereiken..een goede conditie is zeker niet te verwaarlozen dus je veldlopen zou ik niet helemaal schrappen imo. Maar als je gespierder wilt worden zal je maatregelen moeten nemen. Hier op deze site heb je info genoeg.
 
die 1*10 is gwn eigen aan HIT kan ik niks aan doen.. :S euhm.. smorgens een volle kom cornflakes, 2tassen melk en twee tassen koffie.. smiddags drie boterhammen met salami,'s avonds wat de pot schaft... tussendoor nog wat van die babykoeken (vitabis-achtige dingen)

Is wel heeeeeeeel weinig ja.
 
9 minuten en 3 km lopen
lijkt me wel erg veel.


en om meer massa / gewicht te krijgen veel eten en compound oefeningen doen

squat, deathlift, bench, dips, chins, rows
 
Niet dat dat een goede beentraining is, maar 3 minuten per kilometer is niet slecht qua tempo ... hou je dat ook 10 km vol ?

noop .. na 3 km.. lig ik al bijna te kotsen dus..:D
 
:D mijn eten dat ik wel eet..nee serieus.. ik ga m'n best doen om mijn voedingsgewoonten en mijn trainigsgewoontnen aan te passen... beloofd.
 
:D mijn eten dat ik wel eet..nee serieus.. ik ga m'n best doen om mijn voedingsgewoonten en mijn trainigsgewoontnen aan te passen... beloofd.

van mij hoeft het niet hoor, doe het voor jezelf !!!!!!!
 
dan zal ik het voor mezelf doen.. als het van jullie dan toch niet moet.. :D
 
Precies, even rustig aan doen met cardio! En beginnen met per dag heeel veel water te drinken, jij maximaal 5 liter ongeveer denk ik, beste rond de 3 á 4 liter per dag! En veel boterhammen pindakaas eten!!
 
Back
Naar boven