Fitness Seller

download snelheid traag,hoe kan dit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XLarge

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
1.876
Waardering
1
vraagje; ik heb gewoon adsl via planet internet,standaard abbonement}
Ik ben bezig met het downloaden.{torrent}maar het gaat zo traag,ik kom niet boven de 30kb/s terwijl ik de 70kb/s of hoger wel moet halen denk ik.
is er geen TURBObooster ofzo voor dit?ik word helemaal gek soms gaat ie niet hoger dan 10kb/s. hoe kan dit?
 
Dat ligt aan de opzet van Torrents, je zal niet snel je maximale snelheid halen. Je krijgt van een aantal seeders of andere leechers pakketjes, maar in principe pas meer als je zelf naar ratio veel upload. Jouw upload zal niet voldoende zijn om je download naar de max te brengen, iets wat overigens toch al weinig voorkomt.
 
BitLord Info: Overall Torrents: 1 / Overall Peers: 62 / Overall Sockets: 121 / Overall HTTPSockets: 0
BitLord Info: Established TCP Connections: 63 / TCP Connections Attempts: 0 / Waiting TCP Connection: 0
LAN IP:*.*.*.* / WAN IP:0.0.0.0

Totale DownloadRate: 69 KB/s Verbindings limieten (per taak): [ 40 - 60 ]
Totale Upload Snelheid: 80 KB/s Upload slots: [ 17 - 24 ]

Grootte DiskCache: 406 MB (Min: 500 MB, Max: 1000 MB )
Vrij ram-geheugen: 221 MB (Min: 1000 MB)
Schijf Lees Statistieken: Verzoek: 5562 (freq: 4.6/s), Daadwerkelijke Schijf lezingen: 167 (freq: 0.0/s), Hit Ratio: 96.9%
Schijf Schrijf Statistieken: Verzoek: 4182 (freq: 4.0/s), Daadwerkelijke Schijf Schrijfen: 33 (freq: 0.0/s), Hit Ratio: 99.2%

Totaal gedownload: 474.78 MB
Totaal geüpload: 648.64 MB


dus gewoon minimaal 2 gig. beschikbaar voor upload en grote diskcache ( ik heb aparte harddisk voor bittorrent!!)
 
Ik ben een erg populaire film aan het downen met genóeg seeds, maar niet veel mensen zijn blijkbaar te vatten voor een redelijke doorgifte qua upload. Tja dan is het gewoon even geduld hebben :)
 
Back
Naar boven