AndroidHealthClinic

Shocking Downsides vrouwen bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
8.759
Waardering
9.067
Lengte
1m80
Massa
69kg
N.a.v. het Mr. Olympia topic ben ik een beetje in het vrouwen bodybuilding gedoken en vond op youtube deze reportage over de Russische IFBB Pro (Physique) Valentina Mishina. Ze deed dit weekend ook mee. Ik schrok nogal van haar stem! Is dit een bijwerking van het gebruik van AAS?

De link start op 3:37, als ze begint te praten:
 
Je bent al sinds 2012 lid van een bodybuildingforum en je komt er net pas achter dat vrouwen die op hoog niveau wedstrijden draaien anabolen gebruiken en daardoor op mannen gaan lijken ???
 
Je bent al sinds 2012 lid van een bodybuildingforum en je komt er net pas achter dat vrouwen die op hoog niveau wedstrijden draaien anabolen gebruiken en daardoor op mannen gaan lijken ???
Niet iedereen die lid is van dit forum volgt het professionele bodybuildingwereldje zoals jij.
 
Niet iedereen die lid is van dit forum volgt het professionele bodybuildingwereldje zoals jij.

Hoeft ook niet. Maar dacht je dan dat die chickies allemaal op pindakaas en whey zo groot en ripped zijn geworden?

Zelfs bikini chicks hebben stacks waar de honden geen brood van lusten. HGH, thyroid shizzle, clenbuterol, anavar, winstrol, primo. Dan kan je je alleen maar jnbeelden wat de echt grote dames gebruiken lol
 
Hoeft ook niet. Maar dacht je dan dat die chickies allemaal op pindakaas en whey zo groot en ripped zijn geworden?
Nou nee, maar ik schrok me het apelazarus van die bromstem. Zoiets had ik nog nooit eerder gezien/gehoord.
 
Het is inderdaad geen gehoor, maar Shocking?

Eerlijk gezegd vind ik haar/hem/het nog wel meevallen, het kan echt vele malen erger.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee. Jij wel?

Dit concrete geval vind ik een beetje te veel neigen naar shemale / transgender en dan haak ik af. Maar er zijn ook een hoop vrouwen die nog heel vrouwelijk zijn gebleven ondanks hun spiermassa enzo en dat vind ik wel aantrekkelijk ja.
 
Dit concrete geval vind ik een beetje te veel neigen naar shemale / transgender en dan haak ik af. Maar er zijn ook een hoop vrouwen die nog heel vrouwelijk zijn gebleven ondanks hun spiermassa enzo en dat vind ik wel aantrekkelijk ja.
Ik hou ook wel van gespierde vrouwen, maar niet te gespierd en ook niet te droog (lees: natty please)
 
Wat is voor jullie de grens?
 
Wat is voor jullie de grens?

Vind bijvoorbeeld Juliana Malacarne best wel een lekker wijf. Is geloof ik iets van 3 of 4 keer Ms. Olympia geworden in Womans Physique en toch gewoon vrouwelijk gebleven zonder overdreven mannelijke stem enzo.
 
Back
Naar boven