Fitness Seller

Doxycycline voor acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een update, ben nu 17 dagen bezig, heb afgelopen weekend een pittige terugval gehad waarvan ik ontzettend baal, me rechterwang was vrij, helaas zitten er nu weer 3 puistjes op, ze zijn wel na een dag al uit te knijpen (knapt gewoon iets, echt ranzig).

Heb besloten om de rest waar ik mee bezig was niet meer te gebruiken, en alleen op de doxycycline over gegaan, echter zie ik het alweer somber in na die zeer snelle start die ik heb gemaakt.

Helaas kan ik niet zomaar stoppen met Doxycycline als ik door heb dat het niet werkt uiteindelijk bij mij.
 
17 dagen is niks
 
jammer dat weer terug gekomen is, maar wat getXXL al zei, 17 dagen is nog kort.
heb zelf een of ander smeersel gekregen van de huisarts en als er na een maand nog geen verbetering is wordt ik naar de dermatoloog(alsk het goed schrijf) door gestuurt :).
 
Vandaag echt super ziek geworden van de antibiotica, één van de bijwerkingen, ik gebruik nu het in combinatie met A. Vogel Passiflora Rustgevend, hopelijk zal het het herstel bevorderen.
 
bale dat je ziek bent geworden, merk je trouwens al wat van de antibiotica op de bijwerkingen na?:P
 
Heb ook last van acne al jaren ... moet elke dag 1 roa 10ml capsule slikken om geen acne te krijgen... Wel k*t die site effects droge lippen en droge ogen.
Ik slik roa al 7 maanden. Als ik ophou met slikken komt het na 1 week weer terug. Tenzij ik op vakantie ben dan heb ik een hele maand geen acne dan hoef ik niet eens te slikken, ik denk dat het komt omdat ik dan in de zwarte zee zwem en het reigint je gezicht heel gooed.

Maar de conlusie is je kan beter roa nemen binnen 1 week is alles weg bij jou. En btw niet 3 pilletjes nemenn zoals de doctor zegt gewoon 1 per dag/2 dagen anders worden de side effects erger en is slechr voor je nieren.
Wel k*t dat als ik whey gebruik komt het meteen terug zelfs als ik roa gebruik.. Dus ik moet maar helemaal natural bodybuilden... maar ja 10-20 gram per dag kan geen kwaad.

Edit: geen antibiotica gebruiken heb het zelf gebruikt en de side effects zijn nog erger heeft zelf's bij mij een alergie opgewekt gelukkig is het al weg.
 
Ja, vandaar dat er leverwaarden worden gecheckt i.p.v. je nierfunctie. En BS dat het in 1 week weg is bij hem, en ik zal maar niet ingaan op de rest van je post.
 
Ja, vandaar dat er leverwaarden worden gecheckt i.p.v. je nierfunctie. En BS dat het in 1 week weg is bij hem, en ik zal maar niet ingaan op de rest van je post.

het is geen bs bij mij ging het binnen 1 week weg toen ik het 3x per dag gebruikte 10ml capsules. En ik zou maar ingaan op de rest van mijn post.
 
Momenteel is me acne al een stuk minder, denk persoonlijk dat het komt dat ik momenteel valeriaan gebruik, en denk dat mijn acne meer met stress heeft te maken dan met de hormonen.

Ook gebruik ik minder van de 100'en vitamines die ik hier had liggen.

Gebruik nu alleen dit nog maar:
- 1x per dag Doxycycline (nog twee maanden)
- 9x biergist per dag (verdeeld over 3 maaltijden, wordt verminderd naar twee binnenkort)
- 1x vitamine c (stop ermee over 4 dagen)
- 1x Zink.
- Extra Rust van A. Vogel.
- 1 a 2x gezicht wassen.
 
Momenteel is me acne al een stuk minder, denk persoonlijk dat het komt dat ik momenteel valeriaan gebruik, en denk dat mijn acne meer met stress heeft te maken dan met de hormonen.

Ook gebruik ik minder van de 100'en vitamines die ik hier had liggen.

Gebruik nu alleen dit nog maar:
- 1x per dag Doxycycline (nog twee maanden)
- 9x biergist per dag (verdeeld over 3 maaltijden, wordt verminderd naar twee binnenkort)
- 1x vitamine c (stop ermee over 4 dagen)
- 1x Zink.
- Extra Rust van A. Vogel.
- 1 a 2x gezicht wassen.
Ik denk persoonlijk dat het komt door de doxycycline lol.
 
HET WERKT!! Ben echt superblij, heb momenteel nog last van de rode/donkere plekken in mijn gezichten, en heel af en toe een klein puistje (wat na een dag is verdwenen) maar van die grote pukkels geen last meer, voel me een stuk beter.

Dit doe ik:
- Ochtend en avond gezicht wassen met Kruidvat 2 in 1 wash (met salicyzuur).
- Avond me gezicht met Sudocrem insmeren.
- 3x tweemaal per dag biergist tablet.
- 1x Zink.
- Doxycycline.
- 1x per twee dagen Extra Rust van A. Vogel (puur omdat ik nogal onrustig was de laatste twee jaar).

Denk zelf dat het bij mij een mentaal probleem was, ik maakte me overal druk om en etc.... (zie mijn topic over Depressie).

Littekens houd ik vermoedelijk nouwelijks over, het is puur momenteel dat ik last heb van wat vlekken, maar ik ga ervan uit dat dit over een tijdje verdwenen is, en als dat zo is, heb ik gewoon een ontzettend gave huid, vooral toen ik weer Sudocrem ben gaan gebruiken is het in een stroomversnelling geraakt (kan natuurlijk toeval zijn).
 
goed om te horen dat het werkt :D
ik wil ook wel dat het eens weg gaat bij mij (aa)
 
Heb persoonlijk doxy gehad, zeker wel gewerkt, het is minder geworden, maar wel teruggekomen in een lichtere vorm. Had toen een doxy only kuur.

Heb nu een minocycline kuur icm eryacne (ofso) en benzylperoxide.

Succes!
 
Heb persoonlijk doxy gehad, zeker wel gewerkt, het is minder geworden, maar wel teruggekomen in een lichtere vorm. Had toen een doxy only kuur.

Heb nu een minocycline kuur icm eryacne (ofso) en benzylperoxide.

Succes!

Is roaccutane dan niet veel handiger?

Dokters kiezen niet snel voor roaccutane daar ben ik wel achter gekomen, alleen het is vrij storend dat je eerst alle mildere middeltjes moet gebruiken, en dat ze dan besluiten om verder te gaan, tuurlijk ik snap het ook wel dat ze niet de eerste beste keer het middel gaan gebruiken, maar toch :P
 
Is roaccutane dan niet veel handiger?

Dokters kiezen niet snel voor roaccutane daar ben ik wel achter gekomen, alleen het is vrij storend dat je eerst alle mildere middeltjes moet gebruiken, en dat ze dan besluiten om verder te gaan, tuurlijk ik snap het ook wel dat ze niet de eerste beste keer het middel gaan gebruiken, maar toch :P

Hangt helemaal van jou situatie af, zeker met alleen gezichtsacne zul je niet snel roa krijgen, tenzij het heel ernstig is.
 
Back
Naar boven