XXL Nutrition

Dr Peppers pic!

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
3 maandjes na me geboorte, and still natural!

Check this! Deze gast gaat huge worden! Bodybuilding to da bone!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

met trainingsmaat ascended zomer 2002

Deze gasten gaan...... <B>HUGE!!!</b> worden!

Pep had honger!!!!!!!!!! Junkdaggie in Den Haag

ziet er monster uit

maarre jij bent toch n maat van ascendasian
en een vraag: hoe lang train je al?

Originally posted by klempic
maarre jij bent toch n maat van ascendasian
en een vraag: hoe lang train je al?

ik train al 7 jaar, vanaf m'n 16e. Alleen dat groeien schoot niet echt op totdat Ascended-Asian me onder handen nam. Toen is Dr. Pepper in 6 weken 12 kg aangegained. 100% pure natural...... Yeap Yeap Yeap light Weight Baby!!!!!

Originally posted by boogie

Zijn ze dat dan al niet?

Nog niet huge genoeg. Maar dat zijn de vaste builders termen. Dus schreeuw voortaan altijd tegen je trainingsmaat "deze gasten gaan HUGE worden" 5 X per dag 3 setjes van 12 herhalingen. Het resultaat zal je doen schrikken!!!!! Trainingtip van Dr. Pepper, uw vaste huisarts voor ieder wat wils.

Originally posted by Dr Pepper

5 X per dag 3 setjes van 12 herhalingen. Het resultaat zal je doen schrikken!!!!! Trainingtip van Dr. Pepper, uw vaste huisarts voor ieder wat wils.

??? de tering das wel een revolutionair schema zeg, 5 x per dag.
Ik had jou idd al op de site van ascendasian zien staan enne zeekrs niet verkeerd. goed resultaat. Die ascendasian heeft blijkbaar wel de nodige drills in huis. niet verkeers, zeekr niet

Ziet er erg goed uit.

Originally posted by Dr Pepper

Nog niet huge genoeg. Maar dat zijn de vaste builders termen. Dus schreeuw voortaan altijd tegen je trainingsmaat "deze gasten gaan HUGE worden" 5 X per dag 3 setjes van 12 herhalingen. Het resultaat zal je doen schrikken!!!!! Trainingtip van Dr. Pepper, uw vaste huisarts voor ieder wat wils.

ziet er goed uit man :thumb: