XXL Nutrition

Dr Peppers pic!

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
3 maandjes na me geboorte, and still natural!

Check this! Deze gast gaat huge worden! Bodybuilding to da bone!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

met trainingsmaat ascended zomer 2002

Deze gasten gaan...... <B>HUGE!!!</b> worden!

Pep had honger!!!!!!!!!! Junkdaggie in Den Haag

ziet er monster uit

maarre jij bent toch n maat van ascendasian
en een vraag: hoe lang train je al?

Originally posted by klempic
maarre jij bent toch n maat van ascendasian
en een vraag: hoe lang train je al?

ik train al 7 jaar, vanaf m'n 16e. Alleen dat groeien schoot niet echt op totdat Ascended-Asian me onder handen nam. Toen is Dr. Pepper in 6 weken 12 kg aangegained. 100% pure natural...... Yeap Yeap Yeap light Weight Baby!!!!!

Originally posted by boogie

Zijn ze dat dan al niet?

Nog niet huge genoeg. Maar dat zijn de vaste builders termen. Dus schreeuw voortaan altijd tegen je trainingsmaat "deze gasten gaan HUGE worden" 5 X per dag 3 setjes van 12 herhalingen. Het resultaat zal je doen schrikken!!!!! Trainingtip van Dr. Pepper, uw vaste huisarts voor ieder wat wils.

Originally posted by Dr Pepper

5 X per dag 3 setjes van 12 herhalingen. Het resultaat zal je doen schrikken!!!!! Trainingtip van Dr. Pepper, uw vaste huisarts voor ieder wat wils.

??? de tering das wel een revolutionair schema zeg, 5 x per dag.
Ik had jou idd al op de site van ascendasian zien staan enne zeekrs niet verkeerd. goed resultaat. Die ascendasian heeft blijkbaar wel de nodige drills in huis. niet verkeers, zeekr niet

Ziet er erg goed uit.

Originally posted by Dr Pepper

Nog niet huge genoeg. Maar dat zijn de vaste builders termen. Dus schreeuw voortaan altijd tegen je trainingsmaat "deze gasten gaan HUGE worden" 5 X per dag 3 setjes van 12 herhalingen. Het resultaat zal je doen schrikken!!!!! Trainingtip van Dr. Pepper, uw vaste huisarts voor ieder wat wils.

ziet er goed uit man :thumb:

maarre 5x per dag???

heb je nix anders te doen?

Hey Peppy jonguuh!!!! Zijn we nog een beetje huger geworden???? Gozer ik heb je ff genomineerd gaan we ff laten zien wie er hardcore zijn.. Gozer ik spreek je!

P.S. vergeet niet te groeien he, want dat zal ik ook zekeeeeeeeer niet vergeten te doen!!

Sow das wel een nice body, ook al naturell

He wido guest kan ik niet een tijdje met je meetrainen, iedereen die met jou meetraint wordt in no time huge. jij straalt denk ik genetische aanleg uit :D

idd.. asian the wizard.

die twee zijn trouwens ook een goed voorbeeld van zelfvertouwen en positiviteit! En dat werkt ook zeker in je voordeel!!!

Originally posted by Juriaan
Sow das wel een nice body, ook al naturell

He wido guest kan ik niet een tijdje met je meetrainen, iedereen die met jou meetraint wordt in no time huge. jij straalt denk ik genetische aanleg uit :D

Je vergeet alleen 1 ding ik train korter als al mijn (Building)-gappy's maaruh als je mee wilt trainen je bent welkom.. bereid je alleen wel voor op het ergste.. zoveel pijn heb jij nog nooit ervaren... ;)

Welke oefeningen doe je zoal voor je borst Dr. Pepper? je hebt een goeie borst man :thumbs:, als je m nou nog eens een kleurtje gaf zou ie helemaal mooi uikomen

Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Je vergeet alleen 1 ding ik train korter als al mijn (Building)-gappy's maaruh als je mee wilt trainen je bent welkom.. bereid je alleen wel voor op het ergste.. zoveel pijn heb jij nog nooit ervaren... ;)

Ze zeggen pijn in fijn ;). Als ik van de zomer eens tijd heb wil ik best een een keer met je mee trainen als je dat niet erg vind. Ik til dan missch niet zo zwaar als jou :( maar ik wil wel eens zon trainingkje meemaken.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven